לפני ולפנים: התוכנית שכל מורה חייב לעבור במערכת החינוך של היום

מורים מתוסכלים? או דווקא מרגישים בשיא הפריחה? בזמן לימודי התואר במכללת הרצוג אתם יכולים להצטרף לתוכנית "לפני ולפנים" המציבה את המורה במרכז ונותנת לו את הכלים לפגוש ולהעשיר את עצמו ועל ידי כך לפגוש את התלמידים שלהם בצורה המיטבית. בתוכנית: סדנת כתיבה יוצרת, סדנת פלייבק, כלים להנחיית קבוצות וגם מסע תפילה

חדשות כיפה חדשות כיפה בשיתוף מכללת הרצוג 20/06/23 19:36 א בתמוז התשפג

לפני ולפנים: התוכנית שכל מורה חייב לעבור במערכת החינוך של היום
תוכנית של מורה חייב לעבור, צילום: אתר כיפה

אחד המקצועות המשמעותיים והקשים בחברה הישראלית הוא תחום הההוראה. לא מעט מורים מרגישים לעיתים תסכול או חוסר הצלחה במאמץ למשוך את תשומת הלב של תלמידיהם. התסכול הזה עלול להוביל לחוסר סיפוק ואובדן המשמעות שלמענה הם בחרו במסלול החינוך וההוראה. בדיוק עבורם התוכנית "לפני ולפנים" הפועלת בשיתוף עם מכללת נותנת את המענה.

בזמן לימודי התואר השני ניתן להצטרף לתוכנית "לפני ולפנים" המציבה את המורה במרכז ונותנת לו את הכלים לפגוש ולהעשיר את את עצמו לעומק, ועל ידי כך לפגוש את התלמידים שלהם בצורה המיטבית. במהלך התוכנית הסטודנטים יתנסו בסדנאות של כתיבה יוצרת, תיאטרון פלייבק, כלים יצירתיים בהנחיית קבוצות וגם מסע תפילה עם הרב דוב זינגר. תכנית הלימודים מתקיימת כחלק מחבורה הלומדת יחד. המעוניינים יוכלו להרחיב את ההסמכה ולקבל תעודת מנחה קבוצות.

מגיעות לתוכנית מורות גם מירוחם

מגיעות לתוכנית מורות גם מירוחם צילום: אתר כיפה

"בלפני ולפנים" ניתנת הזדמנות למורה לפגוש את הנפש שלו ובכך לדעת להיפגש עם עולמם הפנימי של תלמידיו. הכלים ניתנים בתכנית מתאימים במיוחד גם לאלפי מורים שמרגישים בשיא פריחתם, עם שיח מתמיד ומעמיק עם תלמידהם ותחושת עומק והשפעה בסוף היום. בסופו של דבר, כל איש חינוך צריך ורוצה להתחדש ולהכיר כלים נוספים להוראה מיטבית. אופי הלימוד בלפני ולפנים מתבטא בשיח פורה בין הלומדים למרצים ובין המשתתפים הנוספים.

ישי זינגר, מרכז התוכנית מספר כי התוכנית נותנת מענה לאנשי חינוך שרוצים להתחדש ומחפשים להיות יצירתיים יותר ומשמעותיים יותר. "בסופו של דבר הם מגיעים פעם בשבוע כדי להתחדש ולהתמלא ולקבל כלים מעשיים לעבודה שלהם עם התלמידים".

לפרטים נוספים: 077-9915237 או היכנסו לאתר המכללה: herzog.ac.il.

תהליך של התחדשות בהוראה

תהליך של התחדשות בהוראה צילום: אתר כיפה

רכז התוכנית "לפני ולפנים" ישי זינגר

רכז התוכנית "לפני ולפנים" ישי זינגר צילום: אתר כיפה


בשיתוף מכללת הרצוג