לראשונה: תוכנית המשלבת תואר בחינוך עם לימודי משחק בתיאטרון רפרטואר

שיתוף פעולה ראשון מסוגו של תאטרון "אספקלריא" יחד עם מכללת "הרצוג" מאפשר לסטודנטיות ללמוד ולהתמקצע בתחום המשחק ולשלב לימודי תואר ראשון בחינוך מבלי לצאת מירושלים. "בסיום התוכנית הסטודנטית תקבל תעודת הוראה ותעודת שחקן של תאטרון רפרטואר פעיל" | ההרשמה בעיצומה

מתן ליונס מתן ליונס, חדשות כיפה בשיתוף תאטרון אספקלריא 08/06/23 18:46 יט בסיון התשפג

לראשונה: תוכנית המשלבת תואר בחינוך עם לימודי משחק בתיאטרון רפרטואר
לימודי משחק בתוכנית של מכללת 'הרצוג' ותיאטרון 'אספקלריא', צילום: ללא

שיתוף פעולה ראשון מסוגו של תאטרון "אספקלריא", יחד עם מכללת "הרצוג" מאפשר, לראשונה, לסטודנטים חובבי משחק ותאטרון להתמקצע בתחום התאטרון וללמוד לתואר ראשון בחינוך על מנת לקבל תעודת הוראה ותעודת שחקן של תאטרון רפרטואר פעיל.

"אוירה של כיף, של למידה, של חברות ושל יצירה"

הלימודים כוללים שילוב רב תחומי הגורם לאתגר שמפרה ומצמיח יוצרות שבסופו של התהליך יהיו נשות תרבות. רחל מימון שוורץ, מרכזת התוכנית מספרת לכיפה: "במהלך הלימודים יש אוירה של כיף, של למידה, של חברות ושל יצירה מתוך אהבה עם מיטב אנשי ונשות המקצוע בתחומי הבמה". מימון שוורץ מסבירה על השילוב עם תעודת הוראה שמעניקה מכללת "הרצוג": "הסטודנטית לומדת גם ספרות, גם היסטוריה וגם תאטרון כך שהתוכנית מאפשרת לה להתבסס במשרד החינוך עם אופק תעסוקתי רחב לצד ההתמקצעות בתחום התאטרון שדורש התמסרות וניסיון רב".

הסטודנטיות בחזרות להצגה

הסטודנטיות בחזרות להצגה צילום: ללא

הסטודנטיות מפיקות במהלך הלימודים הצגה באולם מקצועי עם מערכות תאורה וסאונד משוכללות. השנה ההצגה "המקרה המוזר של הכלב בשעת לילה" עוסקת בנושא חברתי משמעותי על היחס לשונה ועולה בתאריכים 19-29.6 בתפקידי משחק של הבנות. בלימודים המקצועיים הן יעסקו במשחק, תנועה, מחול, בימוי, הפקה ועוד. במסגרת לימודי התואר הראשון בחינוך (B.Ed.) יתקיימו לימודים בספרות, היסטוריה ויהדות בדגש על שילוב דרכי ההוראה של בתאטרון.

אין ספק שמדובר בבשורה שלא הייתה מוכרת מאחר והיא מאפשרת לבוגרי התוכנית להשתלב עם הצגות הגמר שלהם בתוך תאטרון פעיל, ליהנות מאולם תאטרון שמצוי במתחם התחנה בירושלים ללא צורך בנסיעה מחוץ לעיר ובנוסף להשתלב בהמשך על בסיס כישרונם באנסמבל השחקנים של תאטרון 'אספקלריא'.

ההרשמה בעיצומה. להרשמה: 073-3744087 או 058-5259920. אפשרות נוספת על ידי כניסה לאתר המכללה: herzog.ac.il .

ההצגה "המקרה המוזר של הכלב בשעת לילה" בתאטרון "אספקלריא" בתאריכים 19-29.6.23. מהרו לרכוש כרטיסים.

רחל מימון שוורץ

רחל מימון שוורץ צילום: ללא

לימודי משחק בסטודיו

לימודי משחק בסטודיו צילום: ללא


בשיתוף תאטרון אספקלריא