"הגענו לשבת היכרות, התאהבנו במקום ואנחנו כאן כבר 6 שנים"

משפחת נוסבוים מקהילת גרעין בני עקיבא בערד הגיעו בסך הכל לשבת היכרות ועכשיו כבר חוגגים במקום 6 שנים: "קהילה שהיא גם בית מצד אחד אבל גם במקום יפהפה ובמחיר הגיוני"

חדשות כיפה תוכן שיווקי 07/06/23 15:40 יח בסיון התשפג

"הגענו לשבת היכרות, התאהבנו במקום ואנחנו כאן כבר 6 שנים"
שילה ומילכה נוסבוים, מרוצים בערד, צילום: נדל"ן בערד

משפחת נוסבוים מקהילת גרעין בני עקיבא בערד הגיעו בסך הכל לשבת היכרות, הם במקום כבר 6 שנים: "הגענו למקום שממש מתאים לנו". כבר 6 שנים גרים מילכה ושילה נוסבוים עם 6 בנותיהן בערד, הם משתייכים לקהילה הציונית דתית של גרעין בני עקיבא במקום ומספרים כי בשבועות האחרונים קלטה הקהילה את המשפחה ה-100. 

ערד, מעל 100 משפחות כבר נקלטו

ערד, מעל 100 משפחות כבר נקלטו צילום: נדל"ן ערד

גם בית, גם מקום יפיפה ובמחיר הגיוני

"הגענו לערד לפני 7 שנים לשבת היכרות, גרנו בגוש עציון וחיפשנו קהילה שהיא גם בית מצד אחד אבל גם במקום יפהפה ובמחיר הגיוני" הם מספרים, "כשנסענו לערד זה היה נדמה לנו מאוד רחוק, אבל מהר מאוד התאהבנו, למדנו להכיר את העיר שיש בה למעשה הכל, את כל השירותים שמשפחה צריכה מצד אחד אבל גם הרגשה של מקום קטן מצד שני, זה שבה אותנו"   בערד הם מספרים אין פקקים והאוויר צלול "אם אנחנו המכונית השלישית בכיכר אז אנחנו מחשיבים את זה כפקק, ממש כך".

"כל מה שצריך לקהילה ציונית דתית"

"כל מה שצריך לקהילה ציונית דתית" צילום: נדל"ן ערד

"ממולנו יש את נוף הרי מואב ולמטה אפשר לראות את ים המלח"

קהילת בני עקיבא בעיר הוקמה לפני 7 שנים ע"י 3 משפחות, בימים אלו מציינת את קליטתה של המשפחה ה-100 לגרעין, בשנים הקרובות תנופת הצמיחה ופיתוח הקהילה רק יגבר והצפי הוא להגיע לעוד עשרות משפחות שכן בעיר נבנות כעת יחידות דיור והקהילה מתרחבת לאיזורים קהילתיים בשכונות ובפרוייקטים חדשים בעיר.

לפרטים אודות קהילת הגרעין בערד - הקליקו

הנופים של הרי מואב וים המלח

הנופים של הרי מואב וים המלח צילום: נדל"ן בערד

בימי שישי נוהגים שילה ומילכה לצאת לטייל באזור: "יש כאן מסלולי הליכה במרחק נגיעה מהבית, ממולנו יש את נוף הרי מואב ולמטה אפשר לראות את ים המלח, זה מרחיב את הלב, נופים מיוחדים"  מילכה ושילה מספרים כי בעיר יש את כל מה שמשפחה ציונית דתית צריכה: "יש כאן בתי כנסת, ויש לנו קהילה חזקה ותומכת וכל אחד כאן מרגיש את מקומו ויודע שהוא חלק חשוב מהקהילה, אנחנו לא עוד משפחה וכך גם אלו מסביבנו הם לא עוד משפחות אלא חלק מקהילה  שנפגשת ביום יום וסביב לוח השנה היהודי, רק לאחרונה התקבצנו כל הקהילה כדי לחגוג את יום העצמאות ואחר כך את ל"ג בעומר עם הילדים סביב המדורה, אלו היו מפגשים עוצמתיים".

המשפחה ה-100 כבר נקלטה, ערד

המשפחה ה-100 כבר נקלטה, ערד צילום: נדל"ן ערד

גני ממ"ד, ובתי ספר ואפילו אולפנה מאוד מוצלחת

העיר ערד התברכה גם במוסדות חינוך לציבור זה: "יש לנו כאן גני ממ"ד, ובתי ספר ואפילו אולפנה מאוד מוצלחת, הכול מאוד קרוב. זה למעשה מה שחיפשנו. אנחנו באמת אומרים ככה למשפחות שמתלבטות, בואו לשבת היכרות, אל תיבהלו מהמרחק תנסו ותראו שהמקום הזה יהפנט אתכם כמו שהיפנט אותנו ועוד עשרות משפחות אחרות מהקהילה שלנו".

לפרטים אודות קהילת הגרעין בערד - הקליקו