36 שעות להגרלה ההיסטורית של יד לאחים על ספר התורה; שו"ת מיוחד לאור הפניות הרבות

ספר תורה מהודר ומפואר מחכה רק לך בהגרלה השנתית של יד לאחים רצית, חלמת, ייחלת והתפללת וכעת זה יכול להתגשם - ספר התורה הזה יכול להיות לזכותך ולהנצחת היקרים לך | שו"ת מיוחד

חדשות כיפה תוכן שיווקי 23/05/23 16:33 ג בסיון התשפג

36 שעות להגרלה ההיסטורית של יד לאחים על ספר התורה; שו"ת מיוחד לאור הפניות הרבות
צילום: ללא

36 שעות בלבד נותרו להגרלת יד לאחים ההיסטורית על ספר תורה מהודר ומפואר שתערך ביום רביעי הקרוב, ד' בסיון, לקראת חג השבועות זמן מתן תורתנו, ופניות עם שאלות מסקרנות ומעניינות ממשיכות להגיע כל העת למוקד הטלפוני של הארגון. 

בשל כך הוחלט היום ביד לאחים לפרסם תשובות לשאלות חשובות הקשורות בהגרלת ספר התורה שהגיעו למוקד ההגרלה, אשר נוגעות לרבים שרוצים להשתתף בה.

גם הם כמוך חשבו שזה לא יקרה ובסוף זכו בכל הקופה ובספר התורה המהודר הצטרפו כעת

כמה יהודים שפנו לארגון שאלו האם הזוכה יוכל להכניס את ספר התורה לבית הכנסת של החסידות או של החוג אליהם הם משתייכים. "אם נזכה בספר הוא יוכנס לבית הכנסת של החוג שלנו, וכיוון שמדובר בבית כנסת שבו יש עשרות ספרי תורה, כמעט ולא יקראו בו. האם זה בסדר מבחינתכם?" שאלו הפונים. 

שאלה נוספת שחזרה על עצמה הייתה האם הזוכים יוכלו להכניס את ספר התורה לכותל המערבי, למרות שהם אינם מתגוררים בקרבת מקום, וכך יצא כי הם לא ישתמשו בו.  

בכרטיס אחד הינך שותף לעשייה המופלאה של יד לאחים וגם בהזדמנות אדירה להכניס ספר תורה על שמך ולזכותך

בתוך מאות השאלות שהגיעו למוקד בלטה שאלה נוספת שנגעה בהקדשות שירקמו על מעיל ספר התורה. הפונים ביקשו לדעת האם ההקדשות יהיו מוגבלות או שהזוכים יוכלו להקדיש אותם לזכות או לעילוי נשמת כל מי שיחפצו. התשובה לכל השאלות הללו כמובן חיובית. ספר התורה יהפוך לרכושו הפרטי של הזוכה, והוא בלבד יכניס להיכן יכניס אותו ולזכות ולעילוי נשמת מי להקדיש אותו.

במוקד ההגרלה של יד לאחים מבקשים גם להבהיר כי אפשר להתארגן ולרכוש כרטיסים ללא הגבלה ולהגביר את סיכויי הזכייה. 

כאמור, ההגרלה ההיסטורית על ספר התורה תיערך בעז"ה ביום רביעי הקרוב ד' בסיון (24.5.23 למניינם) ומהמוקד הטלפוני נמסר כי למרות הגדלת מספר הקווים של המוקד, הציבור מתבקש להתקשר מוקדם ככל האפשר הן בשל מספר המצטרפים המוגבל והן בשל הלחץ הצפוי בשעות האחרונות של הכניסה להגרלה. 

ספר תורה מהודר ומפואר מחכה רק לך בהגרלה השנתית של יד לאחים

כבשנים עברו, במסגרת הזכייה הגדולה בספר תורה, יזכה העולה בגורל גם במימון העלות של מודעות רחוב המבשרות על הכנסת ספר התורה, במימון תהלוכת הכנסת ספר התורה, בסעודת המצווה ואפילו ברכישת בגדי שבת לכל המשפחה לרגל המעמד.

לשאלת רבים: המחזיקים בתרומה בהוראת קבע לפעילות יד לאחים יכנסו להגרלה בחינם, מי שאינם רשומים ורוצים להיכנס להגרלה הנדירה מוזמנים כאמור לחייג למוקד ההרשמה המיוחד או להיכנס לאתר הארגון. 

לפרטים נוספים ולכניסה להגרלה, לחצו כאן. לאתר המאובטח של יד לאחים או חייגו 9234*