בפעם ה-13 ברציפות: רבים נרשמים להגרלת יד לאחים על ספר התורה

בערך חג השבועות תיערך ההגרלה הגדולה של יד לאחים על ספר תורה: נוסף למצווה החשובה של כתיבת ספר תורה, הזוכה יוכל להכניס את ספר התורה בו יזכה לבית הכנסת שלו, לזכותו או לעילוי נשמת יקיריו

חדשות כיפה תוכן שיווקי 11/05/23 15:51 כ באייר התשפג

בפעם ה-13 ברציפות: רבים נרשמים להגרלת יד לאחים על ספר התורה
ספר תורה. אילוסטרציה, צילום: shutterstock

זה כבר הפך למסורת שרבים מצפים לה: בפעם ה-13 ברציפות תיערך ביד לאחים הגרלה על ספר תורה מהודר ומפואר בין כלל השותפים למצוות פדיון שבויים שעורך הארגון, וכמידי שנה מציפים המוני פניות של יהודים מכל רחבי הארץ את מוקד ההרשמה להגרלה. ביד לאחים אומרים כי נוסף למצווה החשובה של כתיבת ספר תורה, הזוכה יוכל להכניס את ספר התורה בו יזכה לבית הכנסת שלו, לזכותו או לעילוי נשמת יקיריו. 

פרסים יקרי ערך נוספים

עוד אומרים בארגון כי מי שיצטרף להגרלה עד ליום ראשון א' בסיון (21.5 למניינם) יכנס בחינם להגרלת ביניים משתלמת על פרסים שווים במיוחד- הפרס הראשון יהיה 100,000 שקלים! פרסים יקרי ערך נוספים יהיו:

  1. חופשה זוגית במלון המפואר 'ניר עציון'.
  2. ש"ס שוטנשטיין, הסט השלם, המהדורה הגדולה בשווי 7,000 שקלים. 
  3. שואב-שוטף מבית 'טינקו'.

ההגרלה, תיערך בעז"ה בערב חג השבועות, ביום רביעי ד' בסיון (24.5.23 למניינם) ומהמוקד הטלפוני נמסר כי למרות הגדלת מספר הקווים של המוקד, הציבור מתבקש להתקשר מוקדם ככל האפשר הן בשל מספר המצטרפים המוגבל והן בשל הלחץ הצפוי בימים הבאים. 

מימון עלות מודעות הרחוב, התהלוכה וסעודת המצווה

כבשנים עברו, במסגרת הזכייה הגדולה בספר תורה, יזכה העולה בגורל גם במימון העלות של מודעות רחוב המבשרות על הכנסת ספר התורה, במימון תהלוכת הכנסת ספר התורה, בסעודת המצווה ואפילו ברכישת בגדי שבת לכל המשפחה לרגל המעמד...

כמו בכל שנה גם הפעם נרשמו התארגנויות מעוררות השתאות של קהילות ובתי כנסת בהם הכריזו הגבאים על מבצע שבו נקרא כל הקהל להשתתף בהגרלה על מנת להעניק לבית הכנסת ספר תורה שיוכנס אליו ברוב פאר והדר, וכן נעשו פניות מיהודים שרצו לדעת האם ניתן להכניס את ספר התורה לעילוי נשמת נרצחי הפיגועים האחרונים.

 לשאלת רבים: המחזיקים בתרומה בהוראת קבע לפעילות יד לאחים יכנסו להגרלה בחינם, אחרי שיזינו במערכת יד לאחים את הקוד האישי המיוחד שנשלח בימים אלו לביתם במכתב מיוחד. מי שאינם רשומים ורוצים להיכנס להגרלה הנדירה מוזמנים כאמור לחייג למוקד ההרשמה המיוחד או להיכנס לאתר הארגון. 


להצטרפות להגרלה ההיסטורית חייגו 9234* או באתר המיוחד