חזקי וחני ליפשיץ מבית חב"ד קטמנדו מבקשים: ההוצאות השנה כבדות מנשוא - עזרו לנו לארח את ליל הסדר גם השנה!

חדשות כיפה תוכן שיווקי בשיתוף בית חב"ד נאפל 04/04/23 21:29 יג בניסן התשפג

חזקי וחני ליפשיץ מבית חב"ד קטמנדו מבקשים: ההוצאות השנה כבדות מנשוא - עזרו לנו לארח את ליל הסדר גם השנה!
בית חב"ד בנאפל, צילום: יחצ

ערב חג הפסח תשפ"ג, ובבית חב"ד קטמנדו שבנפאל מנסים להגיע לאחרוני המטיילים במדינה הקסומה והרחוקה, כדי שיוכלו לקיים את החג כהלכתו. עם מצות, יין והגדות, הרב חזקי ליפשיץ ואשתו חני מגיעים לכל מטייל במהלך הימים האחרונים כדי לספק להם את כל המצרכים הדרושים לקיום ליל סדר כשר ושמח. הם עושים את דרכם, בסיוע מקומי ובמסירות נפש אמיתית, מעיר הבירה קטמנדו למגוון מוקדים. השנה ייערכו חגיגות ליל הסדר, מלבד בבירה קטמנדו, בפוקארה שעל שפת האגם למרגלות ההימלאיה, במנאנג המושלגת שבמרכז טרק האנאפורנה, בנמצ'ה בזאר שעל מסלול הטרק של האוורסט. אלפי ישראלים מחכים להם, בציפייה דרוכה, כדי להרגיש קצת טעם של בית בליל הסדר.

אך המורכבות שבהגעה למקומות כל כך רחוקים במדינה סבוכה כמו נפאל, עם מטיילים רבים כל כך ובזמנים צפופים עד מאוד, מייקרת מאוד את העלויות, וההוצאות על בית חב"ד נפאל השנה כבדות מנשוא. "המצב הכלכלי המורכב בעולם לא פסח גם עלינו", אומרים בני הזוג ליפשיץ, ומבקשים מכל מי שיוכל, "צרפו אליכם לסדר אורחים שנמצאים עכשיו בטרקים". בית חב"ד קטמנדו מבקש את עזרתכם בהוצאות, ומבקשים לסייע כנדבת ידיכם. את הכסף ניתן לתרום ככספי צדקה לפסח (קמחא כדפסחא), וכל התרומות מוכרות בסעיף 46 לצרכי מס.
לתרומה למפעל החשוב לחצו כאן

מתכוננים לסדר בנאפל

מתכוננים לסדר בנאפל צילום: יחצ

כמדי שנה, גם בשנה הזו ישבו כ-2,000 מטיילים סביב שולחנות ערוכים ויחגגו את גאולת ישראל ממצרים באחדות מופלאה. בעזרתכם, יוכלו הרב חזקי וחני ליפשיץ, בעלי בית חב"ד בקטמנדו, לעשות זאת שוב ושוב למען אלפי המטיילים הישראליים הנמצאים בנפאל בחג הפסח ובמהלך כל השנה כולה. "אנו עושים כל שביכולתנו כדי להגיע לכל יהודי שזקוק למצרכים לליל הסדר, אך אנו נדרשים בשעות אלה לעזרה כספית. אנו מודים לכם מאוד על כל תרומה וכל מי שיכול – תבוא עליו הברכה". 


במשך השנה עובדים בני הזוג ליפשיץ במסירות רבה מתוך אמונה שכל יהודי צריך שיהיה לו מקום להגיע אליו בו יוכל להרגיש בבית. בשבתות, בחגים ואפילו בימי חול, אלפי המטיילים בנפאל מגיעים לבית חב"ד כדי לקבל קצת תחושה של אהבה ויהדות, לפעמים אחרי שבועות ארוכים מחוץ לישראל. עכשיו הגיעה ההזדמנות שלנו לתת להם בחזרה, כדי שיוכלו להמשיך בפעילות החשובה שלהם.
לתרומה למפעל החשוב לחצו כאן
 


בשיתוף בית חב"ד נאפל