4 דברים שחשוב לבדוק לפני שמזמינים בית מלון באילת

מי לא אוהב חופשות?! ההתרגשות בשיאה ככל שהחופשה מתקרבת וזה ממש לא משנה אם מדובר בטיול משפחתי, חופשה זוגית רומנטית או גיחה קצרה עם הבסטיז. הנה הדגשים שכדאי לכם לדעת מראש

חדשות כיפה תוכן שיווקי 28/03/23 13:14 ו בניסן התשפג

4 דברים שחשוב לבדוק לפני שמזמינים בית מלון באילת
צילום: shutterstock

כאשר מתכננים חופשה באילת, אחד האלמנטים החשובים ביותר הוא כמובן המלון. במאמר זה, נפרט אודות כמה דגשים שחשוב מאוד לבדוק טרם הזמנת בית מלון באילת שיהפוך את החופשה למהנה במיוחד, מרגיעה וממלאת באנרגיות בדיוק כפי שהיא צריכה להיות.

לא מזמינים בית מלון באילת לפני שמוודאים את הדגשים הבאים

לכל אחד יש בית מלון באילת שמועדף עליו, כזה שתמיד כיף לחזור אליו. אבל ביננו, גם לגוון צריך מידי פעם. אז רגע לפני שאתם חוזרים לאזור הנוחות שלכם, עברו על הדגשים שלפניכם וכך תוודאו שאתם בוחרים במלון המתאים לכם:

  • הכל מתחיל בהשוואת מחירים – כל מלון מציע חופשה שונה במחיר אחר. ההמלצה היא לחפש אחר הנחות ומבצעים שווים המוצעים לכל אורך השנה, לעתים בשיתוף עם חברות אשראי. אולי ממש במקרה, תיתקלו במבצע משתלם במיוחד עם חברת האשראי שלכם! 
  • ביטולים – מה קורה אם חליתם רגע לפני החופשה? אולי קרה מקרה חירום? חשוב לבדוק את מדיניות הביטולים של המלון, שכן זו תוכל לחסוך לא מעט כסף ותסכול. ישנם מלונות בהם מדיניות הביטול עומדת על 24 שעות, או 72 שעות. מלונות אחדים גובים סכום מסוים על ביטול ואחרים מציעים ביטול חינם עד לתאריך מסוים. אל תשכחו לעבור על כל האותיות הקטנות ולהימנע מתשלום מיותר נוסף.
  • והתשלום? – רוב בתי המלון מבקשים פרטי אשראי לפיקדון ועבור הוצאות נלוות (שתייה בלובי, אטרקציות וכו') במעמד הצ'ק אין. יש לוודא שהמלון אכן הוזמן על שמכם, אל תשכחו תעודת זהות לאימות מול הקבלה. כדאי לזכור כי מלונות רבים יקבלו אשראי או מזומן ואינם עובדים עם צ'קים.
  • צ'ק אין וצ'ק אאוט – קורה לא פעם שמגיעים אל בית מלון באילת ומגלים שקבלת החדרים מתחילה רק בעוד מספר שעות. אך אל דאגה, ככל שתקדימו להירשם כך סביר שתקבלו בין הראשונים את החדר! בנוסף, תוכלו להשאיר את המזוודה במלון, לצאת לבלות ולחזור כאשר החדר מוכן. בנוסף, כדאי לברר את שעת הצ'ק אאוט ולהיערך בהתאם. אפשר לנסות לבקש דחייה של שעה או יותר, אך כדאי לקחת בחשבון שבעיקר בעונות העמוסות, הדבר כמעט ואינו מתאפשר. 

כבר התחלתם לארוז?

זהו! אתם מוכנים לצאת לדרך! כידוע, בית מלון באילת אפשר למצוא בקלות; מלונות חמישה, ארבעה ואף שלושה כוכבים! כך, כל אחד יוכל לבחור את החופשה המועדפת עליו בתקציב הנוח לו ביותר. במקום להינעל על מלון אחד, כעת לאחר שקראתם את המדריך שלנו, גם אתם תוכלו לגוון וליהנות מהמלונות הנפלאים הרבים בעיר, או לפחות אלו שבאמת שווה להתארח אצלם.