סט צורבא מרבנן במבצע מיוחד לפסח

ההלכה נתפסת לעיתים כדבר מעט משעמעם, אולם מעל 50,000 לומדים מדי שבוע של צורבא מרבנן מעידים כי לימוד ההלכה דרך צורבא הוא שונה לגמרי. ששת כרכי הסדרה מקיפים את כל נושאי ההלכה | עכשיו במבצע מיוחד לשבוע בלבד

חדשות כיפה תוכן שיווקי 28/03/23 12:15 ו בניסן התשפג

סט צורבא מרבנן במבצע מיוחד לפסח
צורבא מרבנן, צילום: לירון מולדובן

ללמוד הלכה בעמקות ובקלות

ההלכה נתפסת לעיתים כדבר מעט משעמעם, אסור-מותר, שחור-לבן, אולם מעל 50,000 לומדים מדי שבוע של צורבא מרבנן מעידים כי לימוד ההלכה דרך צורבא הוא שונה לגמרי.

כך מספר ד"ר משה נגל מפתח תקווה: "מאז נחשפתי לצורבא אני נהנה מדי שבת ללמוד מסט הספרים הייחודי. אני נחשף לא רק לשורה התחתונה של ההלכה, אלא זוכה להכיר את כל ההשתלשלות שלה, מהמקור בתורה, דרך משניות גמרות ראשונים ואחרונים ועד למחלוקות מרתקות של פוסקים בני זמננו, לולא הסט של צורבא לא הייתי פותח לבד את כל המגוון של המקורות – צורבא בעצם קיבצו וכיווצו הכל לתוך שיעור בודד זה ממש נפלא"

6 כרכים המקיפים את כל נושאי ההלכה הרלוונטיים

סט צורבא מרבנן כולל 6 כרכים בכריכה קשה, המקיפים את כל נושאי ההלכה הרלוונטים לחיי היום יום, החל מברכות, תפילה, שבת דרך נושאים מרתקים בדיני ממונות ובין אדם למשפחתו.

הרב בן ציון אלגאזי, ראש מכון צורבא מרבנן, מסביר "בשיטת הלימוד של צורבא חידשנו שני דברים - אופן הלימוד הסדור והמובנה ב'כלי נאה', והדגש על הלימוד בחבורה כפי שמתקיים במאות שיעורים ברחבי  הארץ, אליהם מצטרפים גם לומדים רבים הלומדים באופן יחידני או משפחתי. המהפכה שחולל מכון צורבא בלימוד ההלכה למעשה מתייחדת הן בתוכן הלימוד והן בצורה, אנו מזמינים כל יהודי ללמוד הלכה בצורה שיטתית ומרתקת, בתוך חמש שנים, בלימוד חד שבועי, תקיפו את כל חלקי השולחן ערוך, אין יותר פשוט מזה".

הרב בן ציון אלגאזי

הרב בן ציון אלגאזי צילום: ללא

מבצע לשבוע בלבד

מכון צורבא מרבנן יצא במבצע לשבוע בלבד לקראת חג הפסח ומאפשר את רכישת הסט הכולל 6 כרכים מפוארים במחיר מסובסד של 199 שקלים במקום 420 שקלים. למזמינים 2 סטים – משלוח חינם ואספקה עד חג הפסח!

המבצע בסיוע קרן ודברת ב"ם.

לרכישה: לחצו כאן