רכבים עם 7 מושבים: הדגמים הכי חסכוניים בדלק שכדאי להכיר

מקובל לחשוב שרכבים משפחתיים גדולים עבור שבעה נוסעים צורכים יותר דלק. בגלל הגודל והמשקל של הרכב, אכן ברוב המקרים, הם מבזבזים יותר דלק. כדי שהמנוע יהיה חסכוני יותר, אפשר לבחור מנוע דיזל (מונע סולר) או מנוע היברידי (בנזין משולב חשמל). בחרנו את ארבעת הרכבים הכי חסכוניים עבור משפחות שכדאי לכם להכיר

חדשות כיפה תוכן שיווקי 19/03/23 12:16 כו באדר התשפג

רכבים עם 7 מושבים: הדגמים הכי חסכוניים בדלק שכדאי להכיר
צילום: קפיטל מוטורס

צריכת דלק של רכבים בישראל מחשבים לפי מספר הקילומטרים שהרכב מסוגל לעבור על ליטר דלק אחד. לפני עשור, רכב משפחתי גדול ממוצע היה מסוגל לנסוע רק כ-10 קילומטרים על ליטר דלק אחד. היום הטכנולוגיות שודרגו ובזכותן אנחנו נהנים מחיסכון של אלפי שקלים כל שנה בתחנות הדלק.

*הכתבה אינה כוללת דגמי פלאג-אין היבריד ורכבים חשמליים.

פיג'ו 5008 טורבו דיזל - 18.5 ק"מ לליטר

פיג'ו היא יצרנית רכב צרפתית וותיקה ונחשבת לאחת מהגדולות באירופה. דגם ה-5008 מציע עיצוב יפיפה בסגנון רכב פנאי-שטח כאשר למעשה מדובר במיני-וואן 7 מושבים נוח ומרווח במיוחד. בגרסת הדיזל המנוע בנפח 1,500 סמ"ק פועל יחד עם טורבו ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת 8 הילוכים. בזכות כך מתקבלת צריכת דלק מרשימה של 18.5 ק"מ לליטר מבלי לוותר על היוקרה שכוללת: חלון שמש ענק בגג המכונית, מושבים בריפוד עור ובכוונון חשמלי, מסך מולטימדיה ובקרת אקלים חכמה שמאפשרת לבחור טמפרטורה שונה באזורים שונים ברכב.

צילום: קפיטל מוטורס

טויוטה היילנדר היברידי - 19.6 ק"מ לליטר

טויוטה הוא מותג הרכבים הנמכר ביותר בעולם. דגם היילנדר מיועד לשוק האמריקאי ומציע את המרווח הפנימי הגדול ביותר בקטגוריה. המנוע החסכוני שלה בנוי ממנוע בנזין שפועל ביחד עם מנוע חשמלי (היברידי). יחד משניהם מתקבל הספק של 244 כוחות סוס לכל ארבעת הגלגלים (4X4) וצריכת דלק ממוצעת של 19.6 ק"מ לליטר. המושבים בשורה השלישית יכולים להכיל בקלות גם אנשים מבוגרים וגם נשאר מקום מאחוריהם עבור מטען. סביבת הנהג בהיילנדר יוקרתית ומרגישה אמריקאית מאוד. אך הדבר החשוב ביותר אלה טכנולוגיות הבטיחות שיש בו: 7 כריות אוויר, היגוי אקטיבי בסטייה מנתיב, בלימה אוטונומית למניעת התנגשות, אורות גבוהים אוטומטיים ומערכת בקרת נגרר.

צילום: קפיטל מוטורס

סיטרואן ברלינגו טורבו דיזל - 17.8 ק"מ לליטר

סיטרואן היא יצרנית וותיקה של רכבי יוקרה טכנולוגיים לצד רכבי עבודה ומסחריות. הברלינגו החדשה מציעה את הטוב משני העולמות: אפשר להשתמש בה כמסחרית לעבודה יום-יומית וכרכב משפחתי מאובזר ואיכותי. לאורך השנים, וגם עכשיו, זה המיני וואן הכי נמכר בישראל. הגרסה החסכונית שלה מגיעה עם מנוע דיזל (סולר) עם טורבו בנפח 1,500 סמ"ק אשר מחובר לתיבת הילוכים אוטומטית עם 8 הילוכים. צריכת הדלק הממוצעת עומדת על 17.8 ק"מ לליטר. למרות המחיר הנמוך שלה, סיטרואן ברלינגו אינה מוותרת על מערכות בטיחות מתקדמות ואבזור נוחות עבור הנהג והנוסעים.

צילום: קפיטל מוטורס

פולקסווגן קאדי טורבו דיזל - 18.8 ק"מ לליטר

פולקסווגן היא יצרנית הרכב המובילה ביותר באירופה. דגם קאדי זו המסחרית הנפוצה ביותר שם אך בישראל הפופולאריות שלה נמוכה. היא מגיעה עם מנוע טורבו דיזל בנפח 2,000 סמ"ק וגיר 7 הילוכים אוטומטי מסוג רובוטי כפול מצמדים. כמו הברלינגו, גם פולקסווגן קאדי אינה מתפשרת על הבטיחות והנוחות ומציע רשימת אבזור עשירה מאוד: 7 כריות אוויר, בקרת שיוט עם שמירת מרחק מהרכב שמלפנים, בלימה אוטונומית והיגוי אקטיבי במצבי חירום, מסך מולטימדיה בגודל 8.2 אינץ', פתחי מזגן ליושבים מאחור, לוח מכוונים דיגיטלי, פונקצית חנייה אוטומטית ועוד.

צילום: קפיטל מוטורס

רכישת רכב חדש עשויה לחסוך לכם אלפי שקלים בכל שנה לא רק על הוצאות הדלק, אלא גם על הוצאות התחזוקה, טיפולים, תיקונים במוסך וטסט (מבחן רישוי שנתי). ברכישת רכב חדש בשיטת קפיטל מוטורס אין צורך להשתמש בחסכונות, אפשר לקבל הצעת מחיר לכל רכב על בסיס החזר חודשי.

https://www.cmotors.co.il/trucks/

יצרן ודגם

מחיר מחירון

החזר חודשי החל מ-

פיג'ו 5008

199,990 ₪

2,599 ₪

טויוטה היילנדר

314,990 ₪

4,094 ₪

סיטרואן ברלינגו

159,990 ₪

2,079 ₪

פולקסווגן קאדי

197,900 ₪

2,572 ₪

אם אתם מעוניינים להתייעץ עם נציג קפיטל מוטורס לבחירת רכב מתאים ולקבל את מסלול המימון המשתלם ביותר עבורכם, חייגו עכשיו 3580*

https://www.cmotors.co.il/