בית שאן והשומרון מתאחדים למען בניה פרץ

ראש העיר בית שאן וראש מועצת שומרון הגיעו לביתו של נפגע הטרור בניה פרץ בבית שאן ויצאו בקריאה משותפת לציבור להתגייס למען קמפיין "מנצחים את הטרור" ולתמוך בקרב חייו של בניה - לחזור ללכת | יוסי דגן: "בעז"ה בעוד שנה נרוץ איתך ביחד בריצה לפני הצבא, ונרקוד איתך ביחד בחתונה שלך", ג'קי לוי: "אתה תעמוד על הרגליים, תרוץ ותתחתן"

חדשות כיפה תוכן שיווקי 21/02/23 14:42 ל בשבט התשפג

בית שאן והשומרון מתאחדים למען בניה פרץ
צילום: דודו כהן

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, הגיע לבית שאן אל ביתו של בניה פרץ שנפצע בפיגוע באופן אנוש בצומת תפוח לפני כשנתיים, וכעת יוצא לקרב חייו - לחזור ללכת. דגן הגיע לביתו, יחד עם ראש העיר ג'קי לוי, וביחד הם קראו לציבור לתמוך בקמפיין "מנצחים את הטרור" ולסייע לבניה לחזור ללכת. נציין כי דגן מלווה את משפחת פרץ מרגע הפיגוע, ובחודש האחרון הוא אף ליווה אותם בכניסה מיוחדת לקבר יוסף שבשכם.

יוסי דגן: "אנחנו לא מחזקים את בניה, בניה מחזק אותנו"

דגן אמר בבית המשפחה כי "הגעתי לכאן מהשומרון כדי להיות עם גיבור ישראל, בניה פרץ, וההורים המדהימים שלו. הייתי עם בניה כבר בצומת תפוח, מהרגעים הראשונים של הפיגוע, ואחר זה עם ההורים המקסימים שלו בטיפול נמרץ, במחלקה ובשיקום. לראות אותך מזיז את שני הידיים, מחייך, מרגיש ומתקדם – זה שיעור אמונה. אנחנו לא מחזקים את בניה, בניה מחזק אותנו".

לתרומות עבור בניה פרץ לחצו כאן

עוד הוסיף ואמר כי "אנחנו קוראים לכל עם ישראל לעזור לגיבור ישראל להגיע אל הניתוח הזה כדי שיוכל ללכת על רגליו. בעז"ה בעוד שנה – שנה וחצי, נרוץ איתך ביחד בריצה לפני הצבא, ונרקוד איתך ביחד בחתונה שלך. נהיה איתך בסיום קורס קצינים בעז"ה, במטכ"ל או במגל"ן. זה הזמן להתגייס. הניתוח הזה יכול להעמיד אותו חזרה על הרגליים. יחד עוזרים לבניה לנצח".

 ג'קי לוי: "אתה תעמוד על הרגליים, תרוץ ותתחתן"

ראש העיר בית שאן, ג'קי לוי, שליווה את דגן בסיור הוסיף ואמר לבניה: "עומד על ידך כאן יוסי דגן שעושה מהפכה בארץ, בונה הארץ. אם הוא הבטיח - זה יתקיים. אתה תעמוד על הרגליים, תרוץ ותתחתן".



כאמור, השבוע יצאו בניה ובני משפחתו לקמפיין גיוס המונים תחת הכותרת "מנצחים את הטרור" שמטרתו לממן ניתוח חדשני בחו"ל שיאפשר לבניה לחזור ללכת. הקמפיין זוכה לתמיכה רבה בציבור, ותוך שעות מאז עלה לאוויר הוא חצה את רף 2 מיליון השקלים מאלפי תורמים שונים. מדובר בניתוח שעלותו מוערכת בארבעה מיליון שקלים אשר כוללים נסיעה מיוחדת לחו"ל עם צוות רפואי, שילווה את הניתוח והליך ההחלמה.

נזכיר כי בניה נפצע בפיגוע ירי בצומת תפוח, בעת עמד שם יחד עם חבריו בדרכם לישיבה באיתמר. כתוצאה מהפיגוע נפצע בניה באורח אנוש, לצד חברו יהודה גואטה הי"ד שנרצח בפיגוע וחבר נוסף שנפצע באורח קל. פציעתו הקשה של בניה גרמה לו לשיתוק בכל חלקי גופו, אך בזכות הליך שיקום ארוך וכוח רצון גדול הוא הצליח להשיב לעצמו את היכולת להזיז את פלג גופו העליון, וכעת הצלחת הניתוח תוביל לכך שהוא גם יוכל לחזור ללכת ולנצח את הטרור.

לתרומות עבור בניה פרץ לחצו כאן