רבה הראשי של ירושלים יוצא לעזרת נפגע הטרור: "אשרי מי שתומך וסומך"

הרב שלמה עמאר יוצא בתמיכה בקמפיין "מנצחים את הטרור" וקורא לתמוך ולסייע לנפגע הטרור בניה פרץ במאמצי לחזור ולהצליח ללכת לאחר שנפצע קשה בפיגוע ירי ששיתק את גופו. "לקיים איש יקר בעל אמונה וביטחון בהשם ובן תורה"

חדשות כיפה תוכן שיווקי 19/02/23 16:03 כח בשבט התשפג

רבה הראשי של ירושלים יוצא לעזרת נפגע הטרור: "אשרי מי שתומך וסומך"
בניה פרץ, צילום: חופשי

פגישה מרגשת התקיימה השבוע בירושלים בין הראשל"צ ורבה של ירושלים הרב שלמה עמאר, לבין נפגע הטרור בניה פרץ. במהלך הפגישה נחשף הרב לסיפור פציעתו של בניה, בעת פיגוע ירי בצומת תפוח לפני כשנתיים, וכן על הניתוח היחודי שהצלחתו תוביל את בניה לחזור ללכת. הרב התרגש מאד מכח הרצון והאמונה של בניה, וקרא לציבור להתגייס ולהצטרף למלחמה של בניה - לחזור ללכת ולנצח את הטרור.

אמר הרב עמאר אמר בפגישה "שמעתי על הניתוח המיוחד שעושים במרחקים, הדבר וודאי כרוך בהוצאות שהמשפחה לא יכולה בהם. אשרי מי שתומך וסומך במצווה הגדולה הזאת, שיש בה לקיים איש יקר-יקר, בעל אמונה וביטחון בהשם ובן תורה, ודאי שזאת זכות גדולה. 'עץ חיים היא למחזיקים בה ותומכיה מאושר'. בזכות זה יזכו לברכות ונחת מהילדים ויתברכו בכל הברכות". נציין כי, תמיכתו של הרב עמאר מצטרפת לתמיכה של רבנים ואישי ציבור נוספים שנחשפו לסיפורו של בניה ונרתמו על מנת לסייע למשפחה לאסוף את הכסף המיוחל לצורך הניתוח.

כאמור, השבוע יצאו בניה ובני משפחתו לקמפיין גיוס המונים תחת הכותרת "מנצחים את הטרור" שמטרתו לממן ניתוח חדשני בחו"ל שיאפשר לבניה לחזור ללכת. הקמפיין זוכה לתמיכה רבה בציבור, ותוך שעות מאז עלה לאוויר הוא חצה את רף 2 מיליון השקלים, עם מעל 10,000 תומכים שונים. מדובר בניתוח שעלותו מוערכת בארבעה מיליון שקלים אשר כוללים נסיעה מיוחדת לחו"ל עם צוות רפואי, שילווה את הניתוח והליך ההחלמה.

נזכיר כי בניה נפצע בפיגוע ירי בצומת תפוח, בעת עמד שם יחד עם חבריו בדרכם לישיבה באיתמר. כתוצאה מהפיגוע נפצע בניה באורח אנוש, לצד חברו יהודה גואטה הי"ד שנרצח בפיגוע וחבר נוסף שנפצע באורח קל. פציעתו הקשה של בניה גרמה לו לשיתוק בכל חלקי גופו, אך בזכות הליך שיקום ארוך וכוח רצון גדול הוא הצליח להשיב לעצמו את היכולת להזיז את פלג גופו העליון, וכעת הצלחת הניתוח תוביל לכך שהוא גם יוכל לחזור ללכת ולנצח את הטרור.

לתרומה לקמפיין