תושבי השומרון וחיילי סיירת גבעתי מנצחים את הלוחם עידו ברוך ז"ל

עידו ז"ל היה אומר "תעשה טוב תקבל טוב" וכל מי שהכיר אותו ידע שזו אכן היתה דרכו. בימים מתוחים אלו של מחלוקות בעם התאחדו תושבי גדרה, תושבי השומרון וחיילי סיירת גבעתי להמשיך בטוב של עידו ז"ל ולהנציח אותו

חדשות כיפה תוכן שיווקי 13/02/23 12:37 כב בשבט התשפג

תושבי השומרון וחיילי סיירת גבעתי מנצחים את הלוחם עידו ברוך ז"ל
סמל-ראשון עידו ברוך ז"ל , צילום: דובר צה"ל

תפיסת המחבלים הלילה החשודים בביצוע הפיגוע בו נפל סמ"ר עידו ברוך ז"ל יש בה מן הנחמה, אבל לקהילת גדרה שעידו ז"ל היה מפירותיה המתוקים, תושבי השומרון וחיילי סיירת גבעתי זה לא מספיק.
עידו היה תמיד אומר "תעשה טוב תקבל טוב" וכל מי שהכיר אותו ידע שזו אכן היתה דרכו. בימים מתוחים אלו של מחלוקות בעם התאחדו תושבי גדרה, תושבי השומרון וחיילי סיירת גבעתי להמשיך בטוב של עידו ז"ל ולהנציח אותו.

י' שהיה המפקד של עידו ז"ל מספר " שישה חודשים זכיתי להיות מפקד של ברוך (עידו) בהכשרה, לוחם שהערצתי הוא היה מספר אחד מבחינתי. תמיד חיוך ענק על הפנים, תמיד דאג לכולם".

דוידי בן ציון סגן ראש מועצת שומרון יצא בקריאה לתושבי השומרון "זה הזמן להחזיר אהבה לחיילים הגיבורים שמוסרים את הנפש לשמור עלינו בקור ובגשם כדי שנוכל לישון טוב בלילה ולנהל שגרת חיים בביטחון בשומרון. מחובתנו לקחת חלק בהנצחת עידו ברוך ז"ל, חייל יקר שנהרג בפעילות מבצעית ליד שבי שומרון".

בימים אלו קהילת גדרה נמצאת בעיצומה של בניית בית כנסת ומרכז רוחני קהילתי שבו יונצח עידו ברוך ז"ל במרכז חלוקת מזון המחלק מידי שבוע מזון למשפחות נזקקות. מרכז זה ימשיך את דרכו של עידו בהוספת טוב.

הצטרפו גם אתם לאחדות ולעשיית הטוב להנצחתו של עידו ז"ל