לארגן חתונה ב-10 דקות: Save a Date במהלך פורץ דרך

ארגון והפקת חתונה היא משימה לא קטנה. נדרשים חודשים של תכנון, זמן ומחקר כדי להצליח לארגן אירוע מוצלח ובלתי נשכח כמו שאנחנו חולמים. פורטל האירועים Save a Date נפתח בכדי לעזור לזוגות צעירים לעשות סדר בבלגן

חדשות כיפה תוכן שיווקי 26/01/23 20:16 ד בשבט התשפג

לארגן חתונה ב-10 דקות: Save a Date במהלך פורץ דרך
צילום: shutterstock

כל זוג צעיר אשר מתכנן את חתונתו יעיד בקלות על הקושי שבארגון האירוע והמעמסה הנפשית שהארגון עלול להביא עמו, הסיבה לכך היא שקיימים כל כך הרבה דברים שצריך לדאוג להם - מעיצוב האירוע, מציאת האולם, דיג'יי, קייטרינג וזה רק על קצה המזלג. ובכן, לא עוד! הכירו את האתר החדש שיעשה לכם סדר בבלגן, פורטת Save a Date יקשר ביניהם לבין כל הספקים אותם תצטרכו בארגון האירוע המרגש ביותר בחייכם. 

ארגון והפקת חתונה היא משימה לא קטנה. נדרשים חודשים של תכנון, זמן ומחקר כדי להצליח לארגן אירוע מוצלח ובלתי נשכח כמו שאנחנו חולמים. זוגות צעירים רבים מעידים על הקושי שבמציאת ספקים טובים, בין אם מדובר בבעלי אולמות ובין אם מדובר בדיג'יי או בבעלי עסק לקייטרינג, מדובר ברשימה ארוכה של משימות גדולות לבצע במלאכת הארגון וההפקה של האירוע. 

פורטל האירועים Save a Date הוא פורטל אשר נפתח בכדי לעזור לזוגות צעירים לעשות סדר בבלגן. במאמר הבא נסביר על הנקודות החשובות בארגון החתונה וכיצד הפורטל החדש יכול לעזור לנו במלאכת הארגון ולהפוך את התהליך לפשוט הרבה יותר.

מהם הדברים החשובים עליהם יש לתת דגש בארגון חתונה?

הצעד הראשון הוא יצירת תקציב. לפני שניתן לעשות כל דבר אחר אחר, חשוב לקבוע כמה כסף יהיה פנוי לחתונה. זה יעזור לקבוע את גודל האירוע ואת סוג השירותים שיהיו זמינים. חשוב לקחת בחשבון את עלות המקום, קייטרינג, קישוטים, מוזיקה, צילום ושירותים נוספים. לאחר הקמת תקציב, יהיה קל יותר לקבל החלטות לגבי אילו שירותים ניתן לכלול בחתונה ועל אילו נוכל לוותר. 

השלב הבא הוא בחירת המקום. יש לבחור מקום לפי גודל האירוע, התקציב והאווירה הרצויה. חשוב לקחת בחשבון את המיקום והאם יש בו או אין את השירותים הדרושים לחתונה. חשוב גם לקחת בחשבון את זמינות המקום, כמו גם את ההגבלות או המדיניות שעשויות להיות במקום. 

לאחר בחירת המקום, חשוב להזמין את הספקים. על הספקים לכלול אולם אירועים, קייטרינג, צלמים, מוכרי פרחים, מוזיקאים וכל שירות אחר שעשוי להיות נחוץ, כמובן בהתאם לרצונות שלנו. חשוב לחקור כל ספק כדי להבטיח שהם מוסמכים ומנוסים במתן השירותים הדרושים. לאחר בחירת הספקים, חשוב לתקשר איתם ולוודא שכל ההסכמים ברורים, כדי למנוע מצבים של אי הבנה וגרוע מכך. 

השלב הבא הוא יצירת ציר זמן לאירוע. ציר הזמן הזה צריך לכלול את כל המועדים שיש לעמוד בהם, כגון שליחת הזמנות. חשוב לקחת בחשבון זמן לתכנון פגישות, כמו גם זמן לביצוע שינויים והתאמות כלשהן. ציר הזמן הזה יעזור לשמור אותנו על המסלול ולהבטיח שהחתונה תהיה מאורגנת ותתנהל בצורה חלקה. 

השלב האחרון הוא יצירת טבלת ישיבה. זה יעזור להבטיח שכל האורחים יושבים בצורה הנוחה והיעילה ביותר שיש. יש להעביר את תרשים הישיבה הזה לכל הספקים ולכל צוות אחר שיהיה אחראי להושיב את האורחים.

איך פורטל Save a Date עוזר לנו?

חתונה היא אחד הימים החשובים והמיוחדים בחיי הזוגיות. זה הזמן להתכנס ולחגוג את אהבתם של שני אנשים, ולחלוק את השמחה הזו עם חברים קרובים ובני משפחה. 

כל זוג המתכנן את יום חתונתו יכול להעיד כי הארגון עלול להיות בהחלט מורכב, ואף להביא ללחץ נפשי גדול מאוד. פורטל המתחתנים החדש נועד להוריד מהלחץ המוטל על כתפיהם של הזוג - "בעוד שתכנון היום יכול להיות מרגש ומרתיע כאחד, היכולת לחבר זוגות בקלות עם הספקים הטובים ביותר בתעשייה יכולה לעזור להפוך את התהליך לחלק ומהנה יותר, גם עבור הספקים וגם עבור חתן וכלת השמחה", כך אומר אליאור בוכריס, מייסד ובעלי האתר Save a Date. 

פורטל המתחתנים Save a Date הוא דרך מצוינת לזוגות למצוא את הספקים הטובים ביותר ליום המיוחד שלהם, "למעשה, הספקים המופיעים באתר כיום נמצאים ברשימת Top 10 ברשימת הספקים המבוקשים ביותר בארץ", כך אומר מייסד ובעלי הפורטל, אליאור בוכריס, "הפורטל יכול לספק הצעות למגוון שירותים לרבות מארגני חתונות, קייטרינג, חנויות פרחים, צלמים, צלמי וידאו ועוד. מה שיכול לעזור לזוגות ליצור קשר עם הספקים המנוסים והאמינים ביותר באזור שלהם, להבטיח שהיום יתנהל בצורה חלקה ושכל הפרטים יטופלו בצורה המושלמת".

אליאור בוכריס

אליאור בוכריס צילום: יח"צ

יתרונות השימוש בפורטל המתחתנים  Save a Date

פורטל החתונות יכול להציע לזוגות מגוון דרכים לחפש את הספקים המושלמים. הם יכולים לדפדף ברשימה של ספקים באזור שלהם, או שהם יכולים לחפש ספקים לפי הצרכים וההעדפות המיוחדות שלהם. לדוגמה, הם יכולים לחפש ספקים על סמך סגנון, תקציב או מיקום. הם יכולים גם לקרוא ביקורות ודירוגים של ספקים, כדי לקבל מושג על איכות השירותים שלהם ובכך לדעת האם הם אכן בוחרים בספק הטוב ביותר בתחומו, לפי התחום המבוקש. 

פורטל החתונות יכול גם לספק לזוגות עצות וטיפים מועילים כיצד לתכנן את היום הגדול שלהם. הוא יכול להציע מידע על תקציב, כללי ארגון שונים ועניינים חיוניים אחרים. זה יכול לחבר אותם למתכנני חתונות ולאנשי מקצוע אחרים שיכולים לספק הכוונה ותמיכה נוספת, ולהוריד מהלחץ המוטל על כתפיהם של הזוג הצעיר. 

פורטל החתונות יכול גם לספק לזוגות מגוון כלים ומשאבים שיעזרו להם לתכנן את החתונה שלהם. זה יכול לספק להם רשימות בדיקה ולוחות זמנים עבור כל המשימות לקראת יום חתונתם, דרך מצוינת להשאיר את היד על הדופק ולא לפספס אף פרט חשוב במלאכת הארגון, מה שגם יכול לספק להם מסד נתונים של רעיונות והשראה כדי לעזור להם ליצור את היום המושלם ואירוע החלומות לו הם מצפים.

פורטל החתונה יכול גם להוריד את הלחץ מספקי ההזמנות להגיע ללקוחות חדשים, שכן דרך הפורטל יוכלו הזוגות ליצור קשר עם כל ספק בכל תחום. פורטל המתחתנים Save a Date יכול לעזור לזוגות להשוות בין ספקים שונים לבין השירותים שלהם, ולאפשר להם לקבל החלטה מושכלת בבחירת כל ספק. 

יתרון משמעותי נוסף שהפורטל מקנה, הם הנחות משמעותיות שיכולות להוזיל את מחירי העלות אצל הספקים השונים, מכיוון שמדובר בפורטל האוסף מגוון הצעות ממגוון ספקים מכל תחום, מדי פעם יוכלו ליהנות הזוגות הצעירים מהנחה שתהפוך את הארגון לקצת יותר משתלם, שכן ארגון אירוע החתונה הוא עסק יקר לכל הדעות.

לסיכום, במלאכת הארגון וההפקה המורכבת של אירוע החתונה, פורטל חתונה יכול להיות דרך מצוינת עבור זוגות להתחבר בקלות לספקים הטובים ביותר באזור שלהם, וליצור קשר עם רשימת הספקים המבוקשת ביותר בארץ, הפורטל יכול לספק להם בנוסף גישה למגוון שירותים, עצות וכלים שיעזרו להם לתכנן את היום המיוחד שלהם. בעזרת האתר Save a Date, זוגות יכולים להפוך את היום הגדול שלהם לבלתי נשכח ומהנה עוד יותר, ולהוריד מהלחץ והמעמסה הנפשית שארגון האירוע עלול להביא עמו, ודווקא ליהנות מתהליך ההפקה. 

ארגון והפקת חתונה יכולה להיות משימה לא פשוטה, אבל היא לא חייבת להיות. על ידי ביצוע שלבים אלו ולקחת את הזמן הדרוש לתכנון, החתונה תהיה חוויה מוצלחת ומהנה לכל המעורבים.