הפתרון המושלם להפחתת כאבי הצירים

אם כבר חווית לידה וכאבי הצירים עוד מהדהדים בראשך, או אם רק שמעת מחברות על אותן שעות ארוכות של כאבים, יש לנו את הפתרון עבורך. הכירי את מכשיר הטנס המקל משמעותית על כאבי הצירים ומוביל את היולדת לחוויית לידה טובה יותר

נטע כהן נטע כהן בשיתוף חברת צירים 21/11/22 14:20 כז בחשון התשפג

הפתרון המושלם להפחתת כאבי הצירים
צילום: חברת צירים

חלון הזמן הזה, בו הרגעים למעשה עוצרים מלכת, מהציר הראשון ועד הלידה בפועל, או עד קבלת זריקת אפידורל טומן בחובו זיכרונות עמומים של כאב צורם ותחושה של חוסר אונים. שום אקמול או משכך כאבים לא יבצע את עבודתו ברגע של ציר שיכול להיות עשר שניות או דקה שלמה, בו מרגישה היולדת שהיא פוגשת את בורא עולם וחוזרת חזרה. אי אפשר להתכונן לרגע הזה, וגם אם עשית קורס הכנה ללידה, הרי שברגע האמת הכאב חזק מכל רצון לנשום עמוק ולשחרר. 

נשים רבות חוששות מההתמודדות עם הצירים, אלו רגעים קשים ולעתים גם ארוכים, של התמודדות עם כאבים חזקים. כאישה בהריון שמתכוננת ללידה, ולא חשוב אם את שואפת ללידה עם או בלי אפידורל, חשוב שתהיי מודעת לכל האפשרויות העומדות בפנייך לקראת הרגע המכונן הזה, אשר יוכלו לסייע לך בהפחתת הכאב. מכשיר הטנס ללידה של חברת צירים יכול להוות פתרון מושלם לחווית לידה קלה וטובה יותר.

טנס, או בשמו המקצועי TENS ,Transcutaneous Electrical Nerve Stimulation, הוא בעצם מכשיר קטן המתחבר לגוף באמצעות אלקטרודות המודבקות לגב. המכשיר, אותו משווקת באופן בלעדי חברת "צירים", מייצר גירוי חשמלי עדין שנועד לשבש את מסר הכאב למוח ולסייע לגוף להפריש כמות ענקית של אנדורפינים, כך שהיולדת לא חווה את הצירים כמו שהם באמת - אלא הרבה פחות כואב. 

"מהיום ששמעתי המלצות על הטנס, היה לי ברור שאני לא עושה צעד מחוץ לבית בלי הטנס של צירים. אמא שלי היא העדה הכי טובה למה שקרה איתי לפני שחיברתי את הטנס ואחרי שחיברתי אותו. פתאום הילדה שלה מצליחה לנשום, לישון והכי חשוב לא להיות כאובה", כך מספרת קארין קליינברג חורי, יוצרת תוכן ברשת ובעלת מותג לכיסוי ראש. "אני לא יודעת לעמוד בכאב, והטנס הציל אותי. הייתי מחוברת לטנס של צירים עד השניה שעליתי למיטה והזריקו לי אפידורל. ממליצה לכל מי שבדרכה ללדת". 

צילום: אריאל קליינברג

חשוב לציין ולהדגיש כי אין בשימוש במכשיר הטנס שום סיכון לאם או לעובר, הוא בעל רישיון ממשרד הבריאות, הוא אינו פולשני ואין לו שום תופעת לוואי. מכשיר הטנס מיועד למעשה לשימוש ביתי החל מהציר הראשון בבית ועד לקבלת האפידורל או עד סוף הלידה. מאחר שהוא עוזר בכל שלבי הצירים, הוא יוכל לסייע מההתחלה למי שרוצה אפידורל, ועד הלידה בפועל למי שלא רוצה אפידורל. לכן, הוא מתאים לכל לידה (מלבד ניתוח קיסרי אלקטיבי). 

הפעלת המכשיר היא פשוטה: כשמתחיל ציר, לוחצים על "כפתור הצירים" הגדול אשר מכפיל את עוצמת הפולסים ומפחית את הכאב באופן מיידי. בסיום הציר לחיצה נוספת על הכפתור מחלישה את הפולס, וחוזר חלילה. ניתן לשחק עם עוצמות הזרם בהתאם לעוצמת הכאב ולהגביר את הפולס ככל שמתחזקים הצירים באופן שנוח ונעים ליולדת. מומלץ להתחבר לטנס מתחילת הצירים בבית ועד קבלת האפידורל או סוף הלידה. 

מאז ומעולם כאבי הצירים היו ברשימת הכאבים החזקים בטבע, והצורך בהקלה בהם מתעורר בכל לידה מחדש. ואיזה כיף שב-2022 כבר אין יותר סיבה לעמוד בצד ולחכות בחוסר אונים לפעם הבאה שיגיע הציר הכואב. כשיש ליולדת מכשיר קטן ופשוט שמפחית לה את הכאב, היא נהנית מתחושת רוגע ונחת שמאפשרים לה חוויית לידה מדהימה.

"בלידה שלישית לא חשבתי שיש דבר כזה להקל על הצירים", מספרת משפיענית ברשת ומתמחה בשיווק, קידום ומינוף עסקים ברשתות החברתיות, סול שוורץ. "חברה המליצה לי על הטנס והאמת שבלעדיו לא יודעת איך הייתי עוברת את הצירים עד לאפידורל. ילדתי בתקופת שלג מה שהגביר את הלחץ להגיע לבית החולים ולמזלי היה ברשותי הטנס. ממליצה לכל אישה בהריון להחזיק אותו איתה בבית ומחוץ עד ללידה כי ברגע האמת הוא הופך את הצירים לנסבלים. שתהיה לידה קלה מוצלחת ובידיים מלאות. סול". 

צילום: דוד שוורץ

אחת ההוכחות המוצקות להצלחה הגדולה של מכשיר הטנס היא החוויה - לאו דווקא של היולדות אלא גם של המיילדות, הרואות מהצד את הכאב ברגע שלפני השימוש והיכולת לעמוד ולהתמודד- כאשר היולדת מחוברת לטנס. אמה כהן, מיילדת, דולה ומלווה אישית בלידה, מספרת: "כמיילדת, ראיתי עשרות רבות של יולדות שהשתמשו ומשתמשות בטנס. הטנס בהחלט יכול להועיל ליולדת בכל השלב הלטנטי עוד בהיותה בבית" היא מוסיפה ואומרת כי "יש גם יולדות שממשיכות איתו לחדר הלידה ונעזרות בו בשלב הפעיל גם בפתיחות גדולות כאשר הן מוותרות אפילו על אפידורל. אני ממליצה בחום לכל היולדות שלי".

צילום: חברת צירים

חברת "צירים", המשווקת את הטנס האפקטיבי ביותר בעולם ללידה, נולדה מתוך החוויה האישית של מייסדות החברה. החברה, שמורכבת כולה מנשים שעברו לפחות לידה אחת בחייהן, ולכן יכולות להתחבר לכאב ולפחד של כל יולדת, שמה בראש מעייניה את חווית השירות בכל שעה ביממה, שבעה ימים בשבוע. לאחר הזמנת המכשיר, היולדת תקבל אותו עד לביתה בשבוע 37, ותזכה לליווי אישי ומקצועי ככל שהיא תצטרך, עד היום השתמשו במכשיר הטנס של צירים עשרות אלפי יולדות וכל חודש עוד ועוד נשים נחשפות לקסם הטנס

בואי לעקוב אחרינו בפייסבוק וגם באינטסטגרם