ללא טיסות לראשונה בסיני: נופש חנוכה מאורגן למהדרין

חשבתם על סיני במונחים של "חושות וזרוקים"? מוזמנים להכיר את סיני המפוארת והמפנקת נוסח תאילנד. חברת התיירות כנפיים מציגה: חבילות נופש מאורגנות ויוקרתיות בסיני למטייל הדתי

חדשות כיפה תוכן שיווקי 08/11/22 17:10 יד בחשון התשפג

לראשונה בסיני: נופש חנוכה מאורגן למהדרין
כנפיים, צילום: ללא

יש שיאמרו שלא ניתן להסביר מהו סיני ומהי התחושה המיוחדת שמרגישים שם ויש שיתארו את חצי האי כסניף מקומי של תאילנד, אם בגלל הנופים המפעימים ואם בגלל החופים הבתוליים, המים הצלולים ושוניות האלמוגים, אם בגלל תחושת ה"שאנטי", הניתוק מטרדות היום והתמסרות מוחלטת לשקט מסביב ולצבע התכול המקיף את המבקר מלמעלה ומלמטה. יש שיגידו שהאירוח הלבבי והפשטות והאותנטיות של האוכלוסייה המקומית מזכירים אף הם את החוויה של טיול בארצות דרום- מזרח אסיה.

בשונה מהמקובל לחשוב, חצי האי סיני הוא לא רק יעד שנזרקים בו באיזו חושה. גן העדן של סיני, הגדול בהיקפו פי שלושה משטחה של ישראל,  מציע גם נופש במיטב הנוחות של מלונות עתירי כוכבים, לצד מגוון אטרקציות, כמו: אתרי צלילה שווים, טיולי זריחה בהרים, בריכות מים ונאות מדבר, טרקטורונים, אקסטרים, טיולים אורבניים והיסטוריים ועוד.

המלון

המלון צילום: ללא

אך לצד כל השפע של האטרקציות, סיני הייתה ועודנה אי של שקט ושפיות בו הזמן עצר מלכת. עם המעבר מהצד הישראלי בגבול הישראלי באילת לצד המצרי של הגבול, מרגישים את ההבדל. לפתע אין משמעות לזמן ורק המראות של הים הכחול לצד ההרים העצומים המזדקרים מתוך הנוף המדברי מדברים בעד עצמם.

סיני לתייר הדתי 

אם בתאילנד, קיימים פתרונות כלשהם למטייל הדתי, כמו סניף מקומי של בית חב''ד, בסיני התמונה היתה עגומה עד לא לפני זמן רב: התייר הדתי לא מצא את מקומו בסיני, כאשר בחצי האי לא ניתן היה להשיג כל בסיס לשהות של אדם דתי, לא מזון כשר, לא בית כנסת, לא תפילות במניין, לא ספר תורה ולא כל דבר בסיסי של יהדות. המקסימום שהתאפשר למטייל הדתי הם קופסאות שימורים ומזון יבש. אך מהיום, לא עוד: חברת התיירות "כנפיים" המתמחה בנופש בסיני לציבור שומרי תורה ומצוות מביאה למטייל הדתי את החלום של סיני במיטב הנוחות של חבילת נופש מקיפה, הכל כלול גרסת סיני.

המלון

המלון צילום: ללא

במלון Mosaique Beach Resort  (מרחק של 20 דקות מהגבול באילת) תקבלו את כל הפינוקים שמלון פאר עם נדיבות מזרחית יכול לספק, כולל 218 חדרים מרווחים וסוויטות פאר, 7 בריכות חיצוניות + בריכה חיצונית מחוממת, מתקני נופש, מתחם ספא חדש ומפנק, כל זאת עם פנסיון מלא, ארוחות גורמה ובכשרות מהדרין של הרב נחמיה רוטנברג שליט"א. 

לקראת חופשת חנוכה, צוות כנפיים נערך כבר מעכשיו להכין את החופשה האולטימטיבית בסיני למשפחה הדתית, תוך מתן מענה לכל ההיבטים האפשריים: החל מהכשרת המלון לפסח, כשרות המזון למהדרין, אטרקציות למשפחה הופעות והפעלות של אמנים ישראלים, קייטנת ילדים של כוכבת הילדים אביה, ועוד…

המלון

המלון צילום: ללא

להרגיש בבית

כשמגיעים לסיני, עד מהרה מתפוגג החשש מהלא מוכר והבלתי נודע: כ 350,000 ישראלים המבקרים מדי שנה בסיני, חשים תחושת ביטחון מלאה. חובשי הכיפות מביניהם יכולים להרגיש במתחמי הנופש ובשווקים המקומיים אף יותר בטוח מאשר ברחוב אירופי ממוצע של ימינו. התושבים המקומיים, שהתיירות הוא עיסוקם העיקרי, חביבים ונעימי סבר עם תודעת שירות גבוהה וכבוד גדול לתייר הישראלי, כאשר חלק גדול מהם דוברים עברית שוטפת, זכר לימי שלטון ישראל בחצי האי.

עם ההתעוררות המחודשת של התיירות בארץ ובעולם, גם סיני לא נשארת מאחור ושערי חצי האי פתוחים לרווחה עבור התייר הישראלי. צוות כנפיים מחכה לכם בסיני עם חבילות נופש אטרקטיביות ומפנקות למטייל הדתי.

לפרטים נוספים והזמנות לחצו כאן