ביטוח בריאות פרטי – הטיפים אשר יסייעו לכם בבחירה הנכונה

לא מעט אנשים בוחרים לא להסתפק רק בקופות החולים לחברות ביטוח במטרה ליהנות מכיסויים מקיפים, מעמיקים ומתאימים יותר. אם גם אתם החלטתם שאתם מעוניינים לבדוק את הנושא של ביטוח בריאות פרטית, באפשרותכם להסתייע בטיפים הבאים

חדשות כיפה תוכן שיווקי 24/10/22 13:33 כט בתשרי התשפג

ביטוח בריאות פרטי – הטיפים אשר יסייעו לכם בבחירה הנכונה
צילום: shutterstock

אין ספק שהדבר הטוב ביותר אותו כל אדם יכול לאחל לעצמו הוא בריאות, אבל, איחולים לחוד ומציאות לחוד. בסופו של דבר, גם אם אנחנו לא מסתפקים רק באיחולים ודואגים לאכול נכון, להתאמן ולהגיע לבדיקות תקופתיות אצל הרופאים, אנו עדיין חשופים למחלות ולבעיות בריאותיות שונות.

מהסיבה הזאת, בכדי שנוכל להגן על עצמנו בצורה המיטבית, ההמלצה היא לדאוג לזמינות גבוהה ולנגישות של כל שירותי הרפואה הרלוונטיים, הטובים והאיכותיים ביותר. עכשיו, זה אומנם נכון שהחברות בקופות החולים ותוכניות הביטוח המשלים מטעמן עבורן אנו משלמים, מקנות לנו סל רחב של טיפולים שונים ותרופות. אבל, לא תמיד הכיסויים הללו יהיו מספקים. לכן, לא מעט אנשים, בוחרים לא להסתפק רק בקופות החולים ולפנות לאחת מאותן חברות ביטוח במטרה ליהנות מכיסויים מקיפים, מעמיקים ומתאימים יותר. אם גם אתם החלטתם שאתם מעוניינים לבדוק את הנושא של ביטוח בריאות פרטית, באפשרותכם להסתייע בטיפים הבאים, בדרך לקבלת ההחלטות הנבונות ביותר בנושא:

אף פעם לא מאוחר מדי – אבל כמה שיותר מוקדם יותר טוב

רכישת פוליסת ביטוח בריאות כבר בגיל צעיר, תבטיח קודם כל כיסוי מפני מחלות ומקרים רפואיים שונים, אשר יכולים לתקוף אותנו כבר בגילאים הללו. יחד עם זאת, להצטרפות לביטוח בריאות פרטי בגיל צעיר יש גם יתרון נוסף – בגלל הגיל והמצב הבריאותי שיהיה לרוב תקין, ניתן לקבל את הפוליסה בתנאים טובים יותר ובעלויות משתלמות יותר.

הבנת מלוא הצרכים והדרישות

לפני שפונים לחברת ביטוח במטרה להצטרף לביטוח בריאות פרטי, ההמלצה תהיה להגדיר את מלוא הדרישות והצרכים שלכם. בכדי לעשות זאת, כדאי לבדוק מהן הזכאויות השונות המגיעות מטעם קופת החולים ומטעם התוכנית בה אתם חברים.
לאחר שהבנתם למה אתם זכאים, תנסו לחשוב לאלו אירועים רפואיים את עלולים להיות חשופים, מבלי שתוכלו לקבל עליהם את המענה המצופה מקופת החולים.
בהתבסס על הנתונים הללו, תוכלו לבחור פוליסת ביטוח בצורה נבונה יותר, תוך הבנה מעמיקה של הכיסויים להם אתם נדרשים. 

גמישות ואפשרויות

ההמלצה היא לבחור הן בחברת ביטוח והן בפוליסת ביטוח, אשר מאפשרות לכם כמה שיותר גמישות – לדוגמא, אפשרויות לבחור ברופאים מומחים מתוך רשימה ארוכה של רופאים איתם חברת הביטוח עובדת.  אפשרות להתאמה פרטנית של הפוליסה לצרכים ולדרישות שלכם )רלוונטי בעיקר אם יש לכם דרישות מיוחדות) וכיוצא בזה.. הגמישות הזאת יכולה להיות בעלת ערך רב ביום בה תדרשו לממש את הפוליסה.

בחירה מושכלת ונבונה של חברת הביטוח

כדאי לוודא שהפוליסה נרכשת מחברת ביטוח אשר נחשבת לבעלת ניסיון, שם ומוניטין בתחומה – מה שיאפשר הרבה שקט נפשי בידיעה שכל בעיה אשר עולה, תקבל את הפתרון הטוב ביותר – וכמובן, גם כתובת מסודרת ואמינה אליה ניתן יהיה לפנות בנושא זה.
כמובן שניתן לקרוא ברשת האינטרנט לא מעט מידע על אותה חברת ביטוח בה אתם שוקלים לבחור – רלוונטי למקרים בהם אין לכם היכרות מוקדמת עם אותה החברה.
מעבר לכך, כדאי גם לנסות ולהסתייע בהמלצות ובחוות דעת של לקוחות – כאשר, מומלץ לנסות ולחפש חוות דעת של לקוחות שיש להם ביטוח בריאות פרטי דרך אותה חברת ביטוח בה אתם שוקלים לבחור.

יישום בפועל של כל הטיפים הללו יסלול לכם את הדרך לעבר ביטוח בריאות פרטי מותאם אישית ואיכותי – ומכיוון שהבריאות היא מעל הכול, תוכלו להיות שקטים בידיעה שגם אם חלילה תתקלו במהלך החיים באתגר רפואי לא צפוי, יתאפשר לכם לקבל את המענה הטוב והאיכותי ביותר עבורו.