8 טיפים לשיפור קידום אורגני של האתר שלך

היום האתר הוא הכול עבור העסק. עסק אשר אין לו אתר משלו שדרכו ניתן לבצע הזמנות, ליצור קשר עם לקוחות או להודיע על מבצעים כאילו לא קיים. כל בעל עסק יודע שעליו לעבוד קשה כדי לשפר את האתר שלו ולהגיע למקומות הראשונים של גוגל. ניתן לעשות זאת באמצעות קידום אורגני, אך יש צורך לעבוד לילות כימים על מנת להשיג את התוצאות הרצויות.

חדשות כיפה תוכן שיווקי 13/09/22 13:26 יז באלול התשפב

8 טיפים לשיפור קידום אורגני של האתר שלך
צילום: shutterstock

מדוע לא לשלם לגוגל על קידום וזהו?

אחת הדרכים המהירות יותר לקדם אתר באינטרנט הוא באמצעות קידום ממומן. לקידום זה קיימים יתרונות, הוא מהיר יותר ומתאים מאוד לקמפיינים. העניין הוא שבדומה לקידום האורגני, לקידום הממומן קיימים מתחרים לא מעטים אשר אוהבים להשתמש באותן מילות מפתח. כך שגם על הקידום הממומן יש צורך לעבוד היטב, גם אם בסופו של דבר משלמים לגוגל בתמורה לקידום. אך דווקא הקידום האורגני הוא זה שזוכה בהערכה רבה יותר מצד הגולשים, שכן כאשר האתר האורגני מגיע למקומות הראשונים של גוגל, הוא עושה זאת בזכות עצמו (ובכן, יותר נכון בזכות האנשים שעובדים עליו ללא הפסק).

8 דרכים לשפר את האתר שלך

קידום אורגני הוא מבין סוגי הקידום החשובים והמשמעותיים יותר החשובים לכל עסק. כאשר מדובר בתחום כמו קידום אתרים אין מקום לפשרות, ויש צורך לבחור את הכלי שיעזור לכם יותר מכל. אם גם אתה רוצה לשפר את האתר שלך, אלה כמה דברים משמעותיים שכדאי לבצע בו:

1. עיצוב ללא פשרות.

אחד הדברים החשובים יותר שיש לדאוג להם כאשר בונים אתר הוא העיצוב. כדאי בהחלט להתאים את העיצוב לקהל היעד שאליו פונה האתר, שכן עיצוב מתאים ונוח ידבר אל לבם. העיצוב כולל שימוש בצבעים, תמונות, כותרות בולטות או כל דבר אשר ימשוך את תשומת לבם של האנשים שלהם מיועד האתר.

2. חקר מילות מפתח.

חשוב לבצע חקר מילות מפתח כדי לראות אילו מילים מתאימות יותר לעסק שלכם ואילו לא. כלומר, אילו ביטויים יובילו את הגולשים דווקא לאתר שלכם ולא לאתר המתחרה. חשוב לכלול גם ביטויי זנב. לדוגמה, אם יש לכם משרד לעורכי דין בצפון, לא כדאי להסתפק במילת מפתח כמו משרד עורכי דין
תאונות דרכים בלבד, אלא להוסיף משרד עורכי דין תאונות דרכים בחיפה.

3. כתיבת תכנים איכותיים.

גוגל מתעדפת תכנים איכותיים, ולכן חשוב למקם אותם בתוך האתר. לא זו בלבד שהתכנים מסייעים לקידום האתר בהנחה שמשלבים בחכמה את מילות המפתח, הם גם עוזרים לנראות האתר ומשפרים את הסיכויים להגיע למקומות הראשונים בגוגל. כדאי להוסיף לתכנים מדריכים, טיפים או כל דבר שיעזור לגולש להכיר טוב יותר את העסק שלכם דרך הידע שאתם מעניקים לו.

4. סדר באתר.

כדי שהגולש ידע להתמצא באתר, חשוב שיהיה סדר והיררכיה ברורה. הגולש תמיד צריך לדעת באיזה עמוד הוא נמצא, וכיצד הוא יוכל לחזור לעמוד הבית או להגיע לעמוד ליצירת קשר. אם תדגישו את העמוד ליצירת קשר, תוכלו לצבור יותר לידים.

5. שיפור מהירות טעינת האתר.

אם יש דבר שחשוב לעשות תמיד הוא לדאוג למהירות טעינה טובה של האתר, והכוונה היא ל-2-3 שניות ולא יותר. אף גולש אינו אוהב להמתין בין הזמן שבו הוא לוחץ על קישור לבין הזמן שלוקח לעמוד להיטען. אתרים איטיים עלולים להפסיד לקוחות רבים, מעוצבים ככל שיהיו. למרבה המזל, בימינו קיימים תוספים שיכולים לכווץ את התכנים באתר, כך שאין צורך לוותר על תמונות וסרטונים.

6. רספונסיביות לנייד.

הגולשים יכולים להגיע אל האתר שלכם דרך המחשב? נהדר. כעת הם גם צריכים לעשות זאת באמצעות הטלפון הנייד. מרבית הגולשים משתמשים היום במסכים הקטנים כדי לגלוש להנאתם, ולכן יש צורך להתאים את האתר למסכים אלה. לפעמים הם אפילו אינם מדליקים את המחשב לאורך כל היום, ולכן בעל עסק שאינו דואג להתאים את האתר למסכים הקטנים עלול להפסיד לא מעט גולשים.

7. הוספת מדיות, סרטונים ושכלולים.

לאחר שדאגתם למהירות הטעינה של האתר, עיצובים, תכנים ושלל דברים שישפרו אותו, אפשר לדאוג גם לכל מה שמסביב ולהוסיף שכלולים שאין למתחרים שלכם. אלה יכולים להיות מדיות שונות, סרטונים המראים את פנים העסק, אנימציות או סרטוני תדמית. תמיד תחשבו מה יכול להיות לכם שאין למתחרים שלכם ותוסיפו אותו לאתר.

8. קישורים פנימיים וחיצוניים.

קישורים פנימיים וחיצוניים הם חלק בלתי נפרד מקידום האתר ובזכותם אפשר להגיע רחוק. חשוב לחשוב כיצד בונים את הקישורים הפנימיים, כך שהם יוכלו לשמש את האתר בדרך הטובה ביותר. לא מומלץ לקשר לעמוד הבית בלבד, אלא לחזק עמודים חלשים ולקשר לעמודים הרלוונטיים. מבחינת קישורים חיצוניים אתם תלויים בגורמים אחרים. אלה יכולים להיות אתרי חדשות או אתרים מובילים אחרים. כאן חשוב לשים לב ולא להיתקל באתרים ספמיים שעלולים להזיק לאתר.

לא מקדמים אתר לבד

ראינו כי יש צורך לבצע שינויים משמעותיים על מנת לדאוג לאתר אורגני איכותי שיגיע למקומות הראשונים. בשביל זה כדאי לפנות לחברת קידום אתרים מקצועית ולא לקדם אתר לבד, שכן קידום האתר הוא משרה מלאה לכל דבר ועניין. אם אתם באמת מעוניינים להשיג תוצאות בטווח הקרוב, חברה איכותית ומיומנת היא כל מה שאתם צריכים. כדי לבחור את החברה הנכונה, לא מספיק לדבר עם הנציג שלה בטלפון, אלא להגיע לפגישה ראשונית. בפגישה מבצעים אפיון לקוח, לומדים להכיר אתכם, את קהל היעד של העסק, המוצרים והשירותים, המתחרים ושאר הדברים שצריך לדעת. לאחר מכן, מתאימים את שיטת הקידום הטובה ביותר ובונים אתר שניתן לקשר לרשתות חברתיות ולמגוון רחב של אתרים איכותיים אחרים, כמו גם לחבר חנות אלקטרונית ולהתחיל לצבור רווחים.