חתן וכלה: כך תבדילו בין גני ואולמות אירועים

רגע לפאם אתם מתכוננים ליום החשוב בחייכם, אתם בטח מכירים את הזמן הרב שמושקע בחיפוש מקומות לחתונה. אבל מה בעצם ההבדל בין אולמות וגני אירועים? בדיוק בשביל זה הכנו עבורכם סקירה על אולמות וגני אירועים. היתרונות והחסרונות בפנים 

חדשות כיפה תוכן שיווקי 08/09/22 10:43 יב באלול התשפב

חתן וכלה: כך תבדילו בין גני ואולמות אירועים
צילום: עידן חסון

אם אתם מתכוננים ליום הגדול בחיים שלכם, אנחנו רק יכולים להניח כי אתם לא שקטים. יש הרבה מאוד עבודה סביב אירוע בסדר גודל כזה, מה גם שאם אתם לא מגיעים מתחום האירועים, אתם וודאי עסוקים באיסוף מידע ובטיפול באינספור פרטים שלא ידעתם בכלל שיש לדאוג להם בדרך לאירוע הגדול. אבל, אל דאגה. אנחנו כאן כדי לתת לכם מידע שיעזור לכם להבין איפה אתם עומדים ואיך לעזאזל מבחינים בין גני ואולמות אירועים. 

היתרונות והחסרונות של גני ואולמות אירועים

יכול להיות שבראש שלכם יש כל מיני רעיונות לדברים אותם הייתם רוצים לראות בחתונה שלכם, אלא שאין לכם את הטרמינולוגיה שתעזור לכם להסביר מה הוא בדיוק הדבר שאתם מחפשים. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. הכנו רשימה קצרה שתעזור לכם להבחין בין גני ואולמות אירועים:

בדרך כלל גני אירועים מתייחסים לאירועים שמתקיימים בחוץ. זה לא אומר שמדובר על חתונת טבע, בה מקימים באמצע שומקום אירוע מההתחלה. אלא, מדובר על מקומות מסודרים, בהם יש שירותים, תאורה, הגברה וכל מה שצריך בשביל אירוע מוצלח, פשוט האירוע מתרחש בחוץ.


בסגנון כפרי

משום שהאירוע מתקיים בחוץ, הנטייה תהיה לעצב את המקום באמצעות צמחיה עשירה, רהיטים מעץ
ופריטים שמשמרים את המוטיב של הטבע שמקבל מקום של כבוד בתהליך העיצוב. בדרך כלל, מי שמחפשים אירוע מהסוג הזה ילכו לגן אירועים באופן טבעי. לא פעם גני אירועים מפורסמים הפכו כאלו בגלל המיקום של החופה, מיקום בלתי נשכח. אם אתם אנשים של טבע, יכול להיות שזו הבחירה הטובה עבורכם.


מה הדברים שמאפיינים אולמות אירועים

האירוע מתרחש בפנים. כלומר, האירוע כולו ממוקם בתוך מתחם אחד. כך שהרבה פעמים אין הפרדה של ממש בין המקום של הסעודה ובין המקום של הלהקה או התקליטן ורחבת הריקודים. אולמות אירועים יכולים להיות רועשים במידה רבה בזכות העובדה הזו. אבל, מהצד השני, יש שליטה מלאה על מזג האוויר, מה שהוא כמובן יתרון בימים של שרב או גשם.

בניגוד לחתונה במקום בו הטבע עושה את שלו, גן אירועים. כאן יש לכם את הזכות להחליט איך האירוע שלכם יהיה מעוצב. יש מי שהיו מעוניינים שלא לקבל את האחריות הזו, אבל יש מי שזה דווקא היתרון המשמעותי של אולם אירועים על פני אפשרויות נוספות. אולם אירועים מאפשר לכם לעוף עם החלומות שלכםולחגוג בכל צורה בה תבחרו.

האם יש בחירה נכונה?

התשובה היא שאין דבר אחד שנכון לעשות אותו. כל זוג הוא אינדווידואלי וכל אירוע משתנה בהתאם
למשפחות של בני הזוג, לרצונות שלהם, לכמות האורחים שלהם ועוד. מה שאנחנו יכולים להגיד הוא שאם אתם מתלבטים ולא בטוחים איפה הייתם רוצים לקיים את האירוע, אתם תמיד יכולים לבדוק אופציה אחת מכל סוג, אולם אירועים וגן אירועים ולנסות להבין למה אתם מתחברים. אל תשכחו לרשום את כל הפרטים במחברת מסודרת, אליה תוכלו לחזור כדי לבדוק את האופציות ולהחליט בניכם, מה המסלול שהייתם רוצים ללכת עליו ואיפה הייתם מעוניינים לקיים את האירוע שלכם.