הסבה לסיעוד: מתקדמים לקריירה עם משמעות

תכניות להסבת אקדמאים מאפשרות לבוגריהן לקחת חלק במקצועות המבוקשים בשוק. תכנית ההסבה לסיעוד משלבת בין ביטחון תעסוקתי לבין שליחות אמיתית, במסלול שמעניק תואר אקדמי ותעודה מקצועית

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/09/22 17:52 ט באלול התשפב

הסבה לסיעוד: מתקדמים לקריירה עם משמעות
צילום: אוניברסיטת אריאל

השאיפה לסיים את התואר הראשון משותפת לכל הסטודנטים, שאלא שעבור חלק מהם מדובר רק בתחילת הדרך. אקדמאים רבים ממשיכים לחפש אחר המקצוע המתאים עבורם, שיעניק יציבות תעסוקתית, משמעות אמיתית ובעיקר רצון להתעורר עם חיוך מדי בוקר. מסלולי הסבה לאקדמאים מספקים מענה לבעיה הנפוצה הזו, שהפכה לחלק בלתי נפרד משוק העבודה, ומאפשרים לבעלי השכלה גבוהה לקבל הכשרה בתחום נוסף. כך שיוכלו למצוא את ההתאמה המקצועית המושלמת, ולהפוך לקרייריסטים שתמיד חלמו להיות.

שליחות, יציבות וערך אמיתי – במסלול אחד

התוכנית להסבת אקדמאים לסיעוד היא אחת מהתוכניות הפופולאריות במציאות של היום, ממגוון סיבות. ראשית, המחסור הקיים באחים ואחיות הופך את בוגריה למבוקשים בשוק, באופן שמקנה להם ביטחון תעסוקתי. שנית, אופי העבודה מאפשר לשלב בין המקצוע לבין חיי המשפחה, מאפיין שהוא חשוב במיוחד עבור אקדמאים ואקדמאיות בעלי ילדים.

לכך יש להוסיף את העובדה שמגוון התפקידים ותחומי התעסוקה הנפתחים בפני בוגרי התוכנית הוא נרחב במיוחד, כך שבאפשרותם להשתלב בתחומים הרלוונטיים ביותר עבורם. בין אם מדובר ברפואה דחופה, רפואה פנימית, מיילדות, ילדים ופגים, כירורגיה, בריאות הנפש, עבודה בקהילה וכדומה. ולבסוף, חשוב לזכור שהעבודה כאח או אחות אקדמאיים היא קריירה ייחודית שכוללת בתוכה שליחות אמיתית. עבור מי שרוצה לבחור בלימודים שמעניקים ערך מוסף שאין שני לו, מדובר בהחלטה הברורה מאליה.

הדרך לתואר אקדמי בסיעוד ותעודה מקצועית, מתחילה כאן

מסלול הסבת אקדמאים לסיעוד באוניברסיטת אריאל מעניק לסטודנטים את כל הכלים להשתלבות בשוק התעסוקה העכשווי. בוגרי המסלול מקבלים תעודת בוגר תואר ראשון בסיעוד BSN, לצד רישיון לעסוק בסיעוד כאח או אחות מוסמכים – בכפוף לעמידה במבחן הרישוי מטעם משרד הבריאות. מדובר במסלול מקוצר הכולל 8 סמסטרים בלבד, בהשוואה לארבע שנות לימוד הנדרשות לצורך קבלת תואר ראשון בסיעוד. סטודנטים המגיעים ממקצועות בתחום הבריאות, יכולים לקבל הכרה ופטור מקורסים מסוימים.

התוכנית כוללת לימודים עיוניים בשילוב לימודים קליניים, לצד חשיפה לתחומים ייחודיים בניהול ומנהיגות בסיעוד. הקורסים הקליניים נערכים במגוון מרכזים רפואיים מובילים בפריסה ארצית, ובסיום התוכנית ניגשים הבוגרים לבחינת הרישוי הממשלתית לצורך קבלת הסמכה. על מנת להציע לסטודנטים את תנאי הלימודים המתקדמים ביותר, הקימה אוניברסיטת אריאל מרכז הדמיה לשימוש המחלקה לסיעוד, שהוא אחד מהגדולים והמתקדמים מסוגו בארץ. בנוסף, מציעה המחלקה פריסה ארצית רחבה של התנסויות והתמחויות בבתי חולים ברחבי הארץ ובמרפאות בקהילה מכל קופות החולים.

קבלת תואר בסיעוד היא תנאי הכרחי למעוניינים להתקדם לתפקידים שונים, במסלולים הקליניים והניהוליים גם יחד. כתוצאה מכך, היא מהווה יתרון משמעותי למי שמתכננים לפנות אל המסלול הקליני בבתי החולים, למסלול האקדמי בבתי ספר לסיעוד וכדומה. אם גם אתם רוצים לשדרג את הקריירה ולעבור הסבה למקצוע שמעניק תחושת סיפוק אישי מדי יום, לחצו כאן למעבר לקבלת מידע והרשמה. מסלול ההסבה באוניברסיטת הראל מחכה רק לכם.