ההזדמנות של כולנו להגשים את החלומות הגדולים של רנה שרנב הי"ד

עמותת 'קול רנה' מקיימת פרויקטים פרטיים וציבוריים בקנה מידה ארצי מתוך רצון להאיר, להיטיב ולהרבות חסד ומידות טובות בעולם ולהפיץ את האור של רנה שנרב הי"ד

חדשות כיפה בשיתוף העמותה קול רנה 17/08/22 17:30 כ באב התשפב

ההזדמנות של כולנו להגשים את החלומות הגדולים של רנה שרנב הי"ד
רנה שנרב הי"ד. , צילום: באדיבות המשפחה


כמעט שלוש שנים חלפו מאז אותו בוקר יום שישי בו נרצחה רנה שנרב הי"ד במעיין "עין דני" הסמוך ליישוב דולב. מהפיגוע שזעזע את המדינה נולדה עמותה של חסד, שהיא כל כולה אהבה לעם, לארץ לתורה.

העמותה, שהוקמה לאחר הרצח של רנה, הייתה הדרך של המשפחה והחברים הקרובים להפיץ את האור של רנה, לספר אודותיה במעשים של חסד, דווקא מתוך בחירה בחיים: "חלק מבחירת החיים היא לבחור להמשיך את מורשתה של רנה, מורשת החסד, התורה והאחדות ולהעצים את המפעל שכבר החל לכל עם ישראל, בכל מקום, בשמחה ובעוצמה", אמר הרב איתן שנרב, אביה של רנה. "הם רצו להחריב – אנחנו באים לבנות".

צילום: קרדיט אלבום המשפחה


העמותה מקיימת פרויקטים פרטיים וציבוריים בקנה מידה ארצי מתוך רצון להאיר, להיטיב ולהרבות חסד ומידות טובות בעולם.

בין כל אחד ממיזמי החסד עובר קו מחבר לרנה, והקונספט של העמותה הוא להרבות במעשים טובים שמשקפים את דרך חיה, את עולם הערכים שלה ואת הפעולות אותן אהבה לעשות. בין המיזמים אותם מקיימת העמותה, אהוב במיוחד הוא מיזם "שולחן שבת", שפועל במספר מוקדים ברחבי הארץ, בהם נערכות סעודות ערב שבת וחג פתוחות לקהלים השונים. רנה, הי"ד, נרצחה שעה קלה לאחר שסיימה לטרוח על המטעמים של ערב שבת.

מיזם נוסף אותו מובילה העמותה הוא הקמה של מעיינות, מצפים ופינות טבע ברחבי הארץ לזכרה של רנה, ובפרט באזור הגליל וביהודה ושומרון. בפסח תשפ"ב נחנך מעיין חדש בשם "עין רנה" ביישוב מחולה שבבקעת הירדן.

העמותה מפעילה גם רשת חנויות יד שנייה העונה לשם "סיבוב שני" - חנויות המופעלות על ידי מתנדבים, ומוכרות בגדים בעלות של שקל אחד בלבד.

נכון להיום, קיימות יותר מ-20 חנויות במעל 15 ערים. בשבוע שעבר נחנכה חנות חדשה בבית-אל, ובשבוע הבא תחנך חנות חדשה בעיר שדרות. מיזם "סיבוב שני" נולד בעיר מגוריה של רנה – לוד.

מיזמים נוספים לזכרה של רנה הם הגדלת לימוד תורה עם מעל 80 נקודות לימוד ומעל 10 מדרשות ברחבי הארץ, מיזמים לצמצום השימוש במסכים – דבר שרנה שאפה אליו מדי יום, מיזם שידוכים, סיוע לחקלאות ובעלי חוות להתמודדות עם פשיעה חקלאית ועוד, ולכל מיזם – החיבור האישי לרנה.

עזרו לנו להמשיך את האור של רנה!

לתרומות