אילו תרופות סבתא יכולות לסייע לדלקת חניכיים?

תרופות סבתא שונות יכולות להביא אתכם למקום שיהיה מושלם מבחינתכם בטיפול בדלקות חניכיים הכאבים יהפכו להיות כאבים סבילים, ואתם יכולים להמשיך בשגרת החיים הרגילה שלכם

חדשות כיפה תוכן שיווקי 14/08/22 16:46 יז באב התשפב

אילו תרופות סבתא יכולות לסייע לדלקת חניכיים?
צילום: shutterstock

תרופות סבתא לא נועדו על מנת לפתור את הדלקת שאיתה אתם מתמודדים. גם אם תבחרו באחת מתרופות הסבתא שאותן נתאר בפניכם, זה לא יהיה מספיק. יהיה עליכם לגשת לרופא מומחה חניכיים שיסביר לכם בדיוק מה אתם אמורים לעשות כדי לפתור את המצב. אך כמובן שהטיפים שנספק לכם כאן יהיה כאלה שיוכלו להקל את הכאב. כך לא תמצאו את עצמכם במצב שבו הכאב הוא זה שמנחה אתכם בכל רגע נתון. תרופות סבתא שונות יכולות להביא אתכם למקום שיהיה מושלם מבחינתכם. הכאבים יהפכו להיות כאבים סבילים, ואתם יכולים להמשיך בשגרת החיים הרגילה שלכם.

גרגרו מלח בתוך הפה

אחת מהשיטות הכי טובות להתמודד עם בעיות שקשורות לחניכיים היא גרגור של מלח. הקושי האמיתי יהיה להצליח להתמודד עם הטעם של המלח, לא כולם מצליחים לגרגר אותו חצי דקה. לכן אם אתם חושבים שתוכלו לעמוד במשימה תוכלו ליישם אותה כדי לראות תוצאות. דלקת חניכיים תוכל להירגע בצורה קריטית אחרי שתבצעו את הפעלה הזאת. כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק להכין לעצמכם חצי כוס עם כפית מלח. את הכפית מלח תערבבו בתוך הכוס, ומיד לאחר מכן יהיה עליכם לגרגר אותה. אחרי 30-40 שניות תוכלו לירוק את המים אל תוך הכיור. הכי חשוב שתגרגרו את המלח בצורה יסודית כך שהוא יגיע לכל האזורים בפה.

הניחו תיונים על החניכיים

זה אולי ישמע לכם מוזר, אך אנשים מספרים כי זה מאוד עוזר להם. מדוע אנשים אוהבים לשתות מאוד תה? מכיוון שהם סבורים כי לתה יש סגולות רפואיות שונות ומגוונות. גם ברפואה הסינית רואים בתה כאמצעי יעיל לפתרון של מגוון בעיות שונות. הנחת תיונים על החניכיים יכולה לעזור מאוד בהתמודדות עם דלקת חניכיים. אינכם צריכים להיות מומחים גדולים כדי לעשות את הפעולה הזאת בצורה הנכונה. הכינו לעצמכם תה עם תיון לבחירתכם, את התה תוכלו לשתות לאחר מכן. את התיון תוציאו מתוך הכוס ותניחו על האזור שכואב לכם במשך 30-60 שניות ברציפות. תבחרו את התיון המועדף עליכם, זה לא משנה באיזה תיון תשתמשו.

תסחטו לימון טרי

עוד דרך מעולה להתמודד עם דלקת חניכיים היא פשוט לסחוט לימון. בדומה לאמצעים אחרים, גם הלימון ידוע בזכות הסגולות הבריאותיות הרבות שהוא מביא איתו. כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק לסחוט לימון שלם אל תוך כוס שהכנתם מראש. לכוס תוכלו להוסיף גם קצת מלח על מנת להגביר את האפקטיביות של הפעולה. מעבר לכך הוספת המלח עשויה לגרום לכך שהטעם יהיה פחות חמוץ. את הלימון אתם צריכים לגרגר בתוך הפה במשך כחצי דקה בערך. לאחר מכן תוכלו לשטוף את הפה עם מים על מנת לנסות להעלים את הטעם החמוץ. אם אתם מאלה שאוהבים לימון ככל הנראה שהמשימה הזאת לא תהיה קשה לכם.

קחו לעצמכם קצת מנוחה

כל סבתא יודעת כי מה שעושה הכי טוב לגוף זה לקחת קצת מנוחה. לפעמים דלקת חניכיים מגיעה בגלל שהגוף מנסה לאותת לכם שהגיע הזמן להוריד הילוך. כדי שתוכלו להתמודד עם דלקת בחניכיים כמו שצריך כל מה שנדרש מכם זה לקחת כמה ימי חופש. גם אם מאוד צריכים אתכם בעבודה זה לא אומר שאתם צריכים לפגוע בעצמכם. אחרי שתיקחו כמה ימי חופש תהיה לכם אפשרות לחזור לעבודה כמו חדשים. כמובן שהחופש יכול להיות חופש מוחלט או כזה שאתם מתאימים אותו לעצמכם. אך תאפשרו לעצמכם להחלים מבלי שתחשבו אילו משימות יש לכם לבצע.