איך סביבת המגורים קשורה לאיכות החיים שלכם

למקום המגורים יש השפעה ישירה על איכות החיים שלנו. במאמר הבא נדבר על כל אותם היבטים שמשפיעים עלינו ועל איכות החיים שלנו כאשר אנו בוחרים סביבת מגורים

חדשות כיפה תוכן שיווקי 26/07/22 12:40 כז בתמוז התשפב

איך סביבת המגורים קשורה לאיכות החיים שלכם
אילוסטרציה, צילום: shutterstock

מכירים את המשפט "משנה מקום, משנה מזל"? אז האמת היא שהמשפט הזה בא לידי ביטוי בצורה כל כך מדויקת כאשר אנו מחפשים מקום מגורים. למקום המגורים יש השפעה ישירה על איכות החיים שלנו. וזה מופיע בכל כך הרבה רבדים בחיינו מבלי שבכלל נשים לב. במאמר הבא נדבר על כל אותם היבטים שמשפיעים עלינו ועל איכות החיים שלנו כאשר אנו בוחרים סביבת מגורים. 

סביבה פסטורלית היא סביבה שתורמת לבריאות שלנו

האם באמת סביבה פסטוראלית תורמת לבריאות שלנו? איך זה בא לידי ביטוי? מעבר לכך שהסביבה הפסטוראלית הכוללת אזורים ירוקים משפיעה על הרוגע והשלווה שאנו חשים, היא גם תורמת בהיבט הרפואי ועוזרת לנו להיפטר ממחלות מטאבוליות כמו לחץ דם, סוכרת וכדומה. כאשר יש לנו ליד הבית פארק רחב ידיים, ברור שיהיה לנו יותר קל לצאת להליכה או לעשות מגוון סוגי ספורט ובכך לעזור לגוף שלנו להילחם בבעיות שחלקן נובעות מתזונה לא נכונה וחלקן נובעות מחוסר הוצאת אנרגיה. בפארקים השונים ניתן להנות מחוגי ספורט, מאמנים אישיים ובכלל כל הנושא של עשיית ספורט באופן פרטי. 

סביבה המאפשרת לנו לקבל מגוון שירותים בקרבת הבית היא סביבה שאנו רוצים לגור בה

שירותי ציבור, מסעדות, בילוי ופנאי וגם בעלי מקצוע בקרבה למקום המגורים הם דבר חשוב. הרבה יותר נוח וקל ללכת לקניות במרכז המסחרי הקרוב לבית. כמו כן, כאשר אנו רוצים לבלות, אנו מחפשים לנסוע כמה שיותר קרוב. אם יש לנו מסעדה צמודה לבית או בקרבת מקום, זה ממש נוח. תארו לעצמכם שאיבדתם את מפתחות הרכב שלכם ואתם צריכים לנסוע לעבודה. ודאי תזדקקו לשירותי פריצה וגם שכפול מפתחות לרכב. אם יש לכם בעל מקצוע כזה בקרבת הבית, זה יהיה ממש נחמד ויחסוך לכם את כל הכאב ראש שמתלווה אליכם כאשר נאבדים מפתחות הרכב.

ככה זה בעיר מרכזית, הכול נמצא קרוב אליכם לבית, במרחק הליכה או שבעלי המקצוע פשוט מגיעים אליכם במהירות. אין יותר נוח מזה וזה בהחלט חלק מאיכות החיים שמתלווה למגורים במרכז. 

איפה אפשר למצוא פרויקטי מגורים איכותיים, חדשים ונוחים?

אז איפה תמצאו פרויקטים חדשים ואיכותיים? תמיד נשאל את השאלה הזו לפני רכישה. רובנו לא עוסקים באופן קבוע בנדל"ן ולכן אין אנו יודעים היכן לרכוש את הבית הבא שלנו. כאשר רוצים לרכוש דירה בפרויקט, יש לבצע סקר שוק, לבדוק את הפרמטרים הסביבתיים שהזכרנו קודם ורק לאחר מכן להתחיל להתמקד בפרויקט עצמו. 

כיום בערים מרכזיות רבות ניתן למצוא פרויקטים חדשים. אם ניקח לדוגמא את העיר הוד השרון. זוהי עיר הנמצאת במרכז. היא אינה המרכזית ביותר, אך היא קרובה לכל דבר שתצטרכו, גם בתוך העיר וגם בערים המרכזיות הסמוכות. פרויקטים חדשים בהוד השרון הם ללא ספק הזדמנות רכישה מצוינת במחירים מעולים ביחס לאזור מרכזי זה. מומלץ ללכת לבחון את האזור ואולי שם תמצאו את הבית החדש שלכם.

למה לשים כאשר רוכשים דירה חדשה?

לאחר שהבנתם כי הסביבה נוחה וטובה עבורכם, כעת יש לבדוק את טיב הדירה. בדקו האם מספר החדרים שיש בדירה, עונה על הצרכים שלכם. בדקו האם חלל המגורים מספיק גדול עבורכם. בדקו האם המטבח נוח והכי חשוב, עברו בשכונה ונסו להכיר מי השכנים שלכם! כאשר אתם רוכשים דירה אתם רוצים שיהיו לכם שכנים נעימים, שהסביבה תהיה יחסית שקטה ושכל אלו ישלימו את איכות החיים שכבר מחכה לכם בסביבה שבחרתם.