פונים למומחים: חברת "חכם משכנתאות" יצעדו יחד אתכם במסלול המשתלם ביותר למשכנתא

לקיחת משכנתא היא תהליך שאין להקל בו ראש, וכדי לעשות זאת בצורה החכמה ביותר, המומחים של חכם משכנתאות עומדים לרשותכם. חכם משכנתאות היא חברת ייעוץ משכנתאות העוסקת בייצוג וליווי לקוחות אל מול כל הבנקים בישראל

חדשות כיפה תוכן שיווקי 26/07/22 10:02 כז בתמוז התשפב

פונים למומחים: חברת "חכם משכנתאות" יצעדו יחד אתכם במסלול המשתלם ביותר למשכנתא
צילום: pixabay

אין ספק שרכישת דירה היא מעמד משמח ומרגש, אך הדרך לשם עלולה להיות רצופה קשיים ומחסומים. מחירי הדירות ממשיכים לנסוק, הקושי לחסוך הון עצמי עולה יותר ויותר, מה שמעמיד בפני ישראלים רבים על הפרק את הצורך לקחת משכנתא למטרת רכישת נכס. אולם, תהליך לקיחת המשכנתא עלול להיות מלחיץ ומבלבל מאוד מאחר שמדובר בהחלטה חשובה וכבדת משקל, ובדיוק לשם כך חברת "חכם משכנתאות" מציעים ליווי אישי בתהליך עד שתעלו יחד על המסלול המשתלם ביותר למשכנתא. איך זה עובד, ומדוע כדאי לכם לתת למומחים לסייע לכם בתהליך?

"חכם משכנתאות" –  על אודות החברה

לקיחת משכנתא היא תהליך שאין להקל בו ראש, וכדי לעשות זאת בצורה החכמה ביותר, המומחים של חכם משכנתאות עומדים לרשותכם. חכם משכנתאות היא חברת ייעוץ משכנתאות העוסקת בייצוג וליווי לקוחות אל מול כל הבנקים בישראל. לחברה ותק של כ-8 שנים והיא הוקמה ע"י עידו עוז, בוגר לימודי מנהל עסקים והתמחות במימון מטעם האוניברסיטה העברית. עוז עצמו, במסגרת החברה שהקים, סיפק ליווי צמוד עבור אלפי לקוחות מרוצים ודאג עבורם למשכנתאות בתנאים מצוינים. כמו כן, חכם משכנתאות חרטה על דגלה אמינות, מקצועיות ומתן שירות איכותי ששם דגש על צרכי הלקוח.

איזה שירותים "חכם משכנתאות" מספקת ללקוחותיה?

בראש ובראשונה, חכם משכנתאות היא חברה המספקת שירותי ייעוץ בכל הנוגע ללקיחת משכנתא. בין שירותי הייעוץ של החברה, תוכלו ליהנות מייעוץ לגבי לקיחת משכנתא חדשה ומחזור משכנתא קיימת. כמו כן, אם אתם מחויבים למספר הלוואות, תוכלו לקבל ייעוץ בנוגע למשכנתא לאיחוד הלוואות, שהיא משכנתא שמאחדת את כל ההלוואות שלכם לכדי הלוואה אחת. משכנתא לאיחוד הלוואות יכולה לעזור לכם להקטין את גובה ההחזר החודשי באופן ניכר, מה שעשוי לסייע למניעת קריסה כלכלית והליכי הוצאה לפועל.

נוסף לכל אלה, בחברת חכם משכנתאות יכולים לספק עבורכם ייצוג מול כל הבנקים בישראל, ולסייע לכם גם במקרה שתקבלו סירוב מהבנק. אם נקלעתם למצב כלכלי מורכב שאינכם מצליחים לצאת ממנו, המומחים של חברת חכם משכנתאות יוכלו לעזור לכם להיחלץ מהמשבר וללוות אתכם בדרך לקבלת משכנתא בריביות נמוכות.

למה כדאי לפנות למומחים לפני שלוקחים משכנתא?

כאמור, לקיחת משכנתא היא לא עניין של מה בכך. משכנתא היא הלוואה גדולה לטווח ארוך, אותה אתם מקבלים מהבנק במטרה לרכוש נכס. עד תום החזר ההלוואה, הנכס משועבד לטובת הבנק המלווה, ובכל מקרה בו לא תעמדו בהחזר המשכנתא אליו התחייבתם, הבנק יהיה רשאי לקחת את הנכס שלכם ולמכור אותו תמורת החזר החוב. תנאי המשכנתא תלויים בגורמים רבים, ועשויים להשתנות בהתאם למצבכם הכלכלי והאישי ובהתאם לבנק אליו אתם פונים.

רוב הבנקים מספקים יועץ משכנתאות מטעמם, אולם כדאי לכם להיעזר דווקא ביועץ משכנתאות חיצוני מטעמכם, זאת משום שליועץ משכנתאות חיצוני אין שום אינטרס מלבד טובתכם האישית. בחברת חכם משכנתאות יכולים להעניק לכם שירות של ייעוץ אובייקטיבי ומקצועי, לעזור לכם לבחור את המסלול המשתלם ביותר מבחינת הריביות ולייצג אתכם מול המערכת הבנקאית בתהליך לקיחת המשכנתא. זכרו כי השקעה בייעוץ חיצוני למשכנתאות עשויה להשתלם לכם לטווח הארוך ולהפחית את הסיכוי לקריסה כלכלית.

לסיכום

לסיכום, לקיחת משכנתא היא תהליך כבד משקל וכל התנהלות פזיזה מצדכם בתוך התהליך עלולה לסכן את המצב הפיננסי שלכם. לכן, טרם תחילת התהליך מומלץ לפנות למומחים בתחום כמו "חכם משכנתאות" שילוו אתכם ויעזרו לכם להשיג את התנאים המיטיבים ביותר עבורכם ללקיחת