8 דברים שכדאי לדעת לפני שטסים לחו"ל

מתכננים טיול או נסיעה עסקית לחו"ל? חשוב לדעת לפני הטיסה על נקודות חשובות בביטוחי הנסיעות לחו"ל

חדשות כיפה תוכן שיווקי 19/07/22 16:25 כ בתמוז התשפב

8 דברים שכדאי לדעת לפני שטסים לחו"ל
אילוסטרציה, צילום: פלאש 90, משה שי

לאחר שנים של פוליסה סטנדרטית ודי אחידה, השתנה עולם הביטוח של נסיעות לחו"ל עם פרוץ הקורונה, כאשר בתחילה הייתה הקפאה של הביטוחים. לאחר כשנה גם חברות הביטוח למדו לחיות עם הקורונה ואף לשכלל את הבטוחים ולהתאימם עם עולם הטיסות החדש.

להלן מספר נקודות חשובות לטסים לחו"ל

1. בפוליסות המשווקות נוספה אופציה של "הרחב קורונה"  למקרה גילוי המחלה בחו"ל וצורך בשינוי הטיסות והארכת השהייה במלון ואף כיסוי לביטול טיסה בארץ אם טרם הנסיעה הובחן אחד מבני המשפחה כחולה קורונה. גם כיום, שהמחלה במצב רגוע ורבים רוצים לחסוך בעלות תוספת זו בטענה שהקורונה כבר מאחורינו ושהם מחוסנים, חשוב לדעת שבפניה לטיפול רפואי בחו"ל עושים למבקר בדיקת קורונה מהירה. לפעמים בדיקת קורונה יוצאת חיובית גם למי שהיה בעבר חולה, במקרה כזה לא יועילו הסברים: הנוסע יצטרך להיכנס לבידוד ולהחליף טיסות, למרות שיטען שאינו חולה. לכן עדיין חשוב לרכוש את ההרחבה.

2. יש הבדלים בתעריפים ככל שהגיל עולה וחשוב לעשות בדיקת מחירים.

3. לאנשי עסקים שטסים מספר פעמים בשנה מומלץ לעשות פוליסה שנתית שחוסכת זמן וכסף כמו כן, הפוליסה מורחבת גם לספורט חורף ועוד.

4. יש חברות שהוסיפו כיסויים ייחודיים וחשובים כגון קבלת שובר כניסה לטרקלין עסקים במקרה איחור בטיסה וכדאי לקחת זאת בשיקולים.

5. יש חברות שהטיפול בתביעה הינו באפליקציה ומחייב אינטרנט זמין במכשיר שבו יש את האפליקציה – קיימת עדיפות לחברה שמצידת בכרטיס עם כסף נטען ללא צורך באינטרנט זמין.

6. יש יתרון לחברות הגדולות שבשעת הצורך מנהלות תביעה עם עזרה להשגת הטיפול בחו"ל ולא רק שמשלמות על קבלות בארץ.

7. ניתן להוסיף בטול השתתפות עצמית על רכב ששוכרים בחו"ל –הכיסוי בפוליסה בארץ זול משמעותית מהוספתו בחברת ההשכרה בחו"ל.

8. חשוב לדעת שיש כיסוי למזוודה שלא מגיעה ליעדה לרכישת פריטים חשובים להתחלת הטיול –הכיסוי בתוקף והכסף יוחזר למבוטח גם אם המזוודה תגיע לאחר יום!

טיסה נעימה, אך אל תשכחו לשוחח קודם עם סוכן מקצועי בתחום.

התנאים הקובעים הם התנאים שיופיעו בפוליסה ומאמר זה הינו לידיעה כללית בלבד.

נכתב על ידי חנוך כץ, סוכן בטוח המתמחה בבטוח נוסעים לחו"ל

למידע ולפרטים נוספים ניתן ליצור קשר