מחיר פסנתר כנף

ייתכן שרק התחלתם את שיעורי הנגינה שלכם וכבר התחברתם לכלי היפהפה ואולי אתם כבר מנגנים במשך שנים לא מעטות, רק שחסר לכם פסנתר כנף אמיתי לנגינה. ובכן, בימינו פסנתר הכנף לא צריך להישאר בגדר חלום

חדשות כיפה תוכן שיווקי 04/07/22 19:39 ה בתמוז התשפב

מחיר פסנתר כנף
צילום: shutterstock

ישנם אנשים שהחלום הגדול שלהם הוא ללבוש שמלת ערב או חליפה, להתיישב על יד פסנתר כנף ולהתחיל לנגן לקול תשואות הקהל. יכול להיות שזה גם החלום שלכם, והוא לא צריך להישאר בגדר חלום. ייתכן שרק התחלתם את שיעורי הנגינה שלכם וכבר התחברתם לכלי היפהפה ואולי אתם כבר מנגנים במשך שנים לא מעטות, רק שחסר לכם פסנתר כנף אמיתי לנגינה. ובכן, בימינו פסנתר הכנף לא צריך להישאר בגדר חלום, כי היום כל אחת יכול לקנות פסנתר במחיר הוגן אם ירצה בכך.

מדוע דווקא פסנתר כנף

אז מה מיוחד כל כך בפסנתר כנף ומה מבדיל בינו לבין הפסנתר הרגיל? ובכן, קיימים כמה הבדלים בין פסנתר כנף לפסנתר עומד. אם נביט רגע במראה החיצוני של שני הפסנתרים, נראה כי פסנתר כנף בעל מראה מרשים ויוקרתי יותר ומתאים למקצוענים, בעוד פסנתר עומד מתאים יותר למי שעבורו הנגינה היא תחביב. ההבדלים בין פסנתר כנף לפסנתר עומד ניכרים גם באיכות הצליל. המיתרים של פסנתר הכנף מתוחים בצורה אופקית, כך שהפטישים מכים מלמטה, וחוזרים למקומם. הצליל המופק כתוצאה מהמבנה הזה, ניתן לשלוט על הצלילים המופקים. וזאת בניגוד לפסנתר עומד שהמיתרים שלו אנכיים, והשליטה על הצלילים פחותה יותר. פסנתר הכנף מרשים ללא ספק, אך הוא גם מצריך מקום רב יותר מפסנתר רגיל.

במה תלוי מחיר פסנתר כנף

פסנתר כנף אינו זול. מחיר פסנתר כנף אמיתי משתנה בהתאם לגורמים שונים. אחד הגורמים האלה הוא גובה הפסנתר. פסנתרי הכנף מתחלקים למספר קטגוריות מבחינת גובה. ככל שמדובר בפסנתר ארוך יותר, כן המחיר גבוה יותר:

  1. פסנתרים שאורכם נע בין 92 ל-100 סנטימטרים – מדובר בפסנתרי הכנף הקטנים ביותר הקיימים. הם אמנם קומפקטיים יחסית לפסנתרים אחרים, אך יכולים להתאים למי שעושה את דרכו בעולם הנגינה בפסנתר. הצליל המופק מהם חלש יחסית, ולכן הם גם זולים יותר בהשוואה לפסנתרים אחרים.
  2. פסנתרים שאורכם בין 100-110 סנטימטרים – עדיין מדובר בפסנתרים נמוכים יחסית, אך הם בהחלט מעלים את הנגנים שלהם לרמה הבאה והמחיר בהתאם.
  3. פסנתרים שאורכם נע בין 110 ל-122 סנטימטרים – אלה מבין הפסנתרים המבוקשים יותר בעלי צלילים איכותיים וטובים ללימודי נגינה רציניים.
  4. פסנתרים באורך של 122-133 סנטימטרים – פסנתרים יקרים ומקצועיים במיוחד המפיקים את הצליל המרשים ביותר שניתן לקבל.

מעבר לכך, המחיר של פסנתרי הכנף משתנה בהתאם לסגנון שאתם רוצים, וחשוב יותר – ממי אתם רוכשים את הפסנתר. לצורך העניין, פסנתר יד שנייה עשוי לעלות בסביבות 10,000 שקלים. תוכלו לרכוש אותו מאדם פרטי, אך ייתכן מאוד שפסנתר זה יזדקק לשיפוץ מאסיבי שרק יעלה לכם יותר. פסנתרים חדשים מהניילונים אכן עולים יותר ויכולים להגיע אפילו ל-40,000 שקלים. ועדיין, ברגע שאתם משקיעים בפסנתרים אלה אתם נהנים מכל הבחינות.

אינכם צריכים לוותר על החלום כשיש ליסינג

היום גם אתם יכולים להגשים חלום ולרכוש פסנתר כנף, ובשביל זה אינכם צריכים לשבור קופת חיסכון, לקחת הלוואה גדולה מהבנק או לבקש כסף מבני משפחה וחברים. כי יש לכם אופציה של קניית פסנתר בתשלומים בחנות "פסנתרים" ואתם יכולים ליהנות משיטת תשלומים נוחה ומתאימה לכל כיס. עם חנות פסנתרים ניתן לרכוש פסנתר בלב שלם מבלי לחשוב על המחיר. איך זה עובד? באמצעות ליסינג וללא התחייבויות. אתם בוחרים את פסנתר הכנף שתמיד רציתם, משלמים את המקדמה ואז מתחילים לשלם בכל חודש מחיר מוגדר דוגמת 160 שקלים לתקופה של כשנתיים או שלוש. לאחר מכן, אתם יכולים להחליט אם להשאיר אצלכם את הפסנתר או להחליף אותו ולקבל פסנתר חדש בתמורה. כך שגם אם הילדים עזבו את הבית ואינם מעוניינים יותר בנגינה בפסנתר או שאתם עוברים לדירה חדשה, תוכלו להחזיר את הפסנתר ולהביא אחר במקומו.

מעבר לכך, כל מי שבוחר לקנות פסנתר כנף דרך חנות פסנתרים נהנה משורה אורכה של יתרונות. דבר ראשון, שיטת התשלומים הנוחה פרוסה לפניכם. לא צריך לקחת הלוואות או להסתבך עם חובות בבנק. הצוות של החנות תמיד נכון להתאים לכם את שיטת התשלומים המתאימה עבורכם. שנית, אם רכשתם פסנתר דרך ליסינג, הצוות של החנות יבוא לכוון אותו בחינם. כל עוד אתם נמצאים בחברה, ניתן ליהנות משירותי כיוון חינמיים לאורך כל הדרך ולא לדאוג לכך שהפסנתר יאבד את הצלילים שלו. נוסף על כך, תוכלו לבחור מגוון רחב של פסנתרים איכותיים. אחד הסוגים הבולטים יותר הוא פסנתר yamaha u1. מדובר בפסנתר מיוחד המיוצר ביפן בעל צליל נקי ואיכותי. זהו אחד הפסנתרים האהובים יותר על נגנים מקצועיים בארץ ובעולם בזכות ההרכבה הייחודית שלו וההקפדה על כל הפרטים הקטנים. כך שכל מי שבוחר להשקיע בפסנתר זה, אינו מצטער על כך. ולבסוף, בחנות פסנתרים מעניקים את השירות הקשוב והאמין ביותר שאפשר לבקש, תוך שמירה על שקיפות מלאה לאורך כל הדרך. ברגע שאתם מחליטים לעבוד עם החברה, אתם מגלים כי אתם נמצאים בידיים טובות ומקצועיות לאורך כל הדרך וללא פשרות.

מדוע כדאי ללמוד פסנתר בגיל צעיר

הורים רבים מעודדים את ילדיהם ללמוד נגינה בגיל צעיר. אכן, נגינה על פסנתר מועילה מאוד בגיל צעיר. היא מסייעת לשפר את הכישורים המוטוריים של הילד, מפתחת את מוחו הצעיר ואף משפרת את ביצועיו בתחומים שונים דוגמת לימודים או אפילו כישורים חברתיים. הנגינה תורמת לביטחון העצמי של הצעיר, והוא מרגיש טוב עם עצמו בין אם הוא לבד ובין אם הוא עם חברים. כמו כן, הנגינה ידועה כמרגיעה את הגוף והנפש. גם כשהיה לילד יום רע בבית הספר, הוא יכול לחזור לפסנתר שלו, לנגן ולהירגע. ומעבר לכך, הנגינה היא כלי לביטוי עצמי. טוב לנגן קלאסיקות של שטראוס או באך, אך אפשר גם לנגן שירים מודרניים שצעירים אוהבים. ומי יודע? אולי הילד יתחיל להלחין בכוחות עצמו? כך או כך, אם אתם שוקלים לרכוש פסנתר כדי לפתח את הצעיר, זה הזמן לעשות זאת, והכול במחירים נוחים ובתשלומים.

שוברים מיתוס: אפשר לנגן גם בגיל מבוגר

אם לא ממש יצא לכם לנגן כשהייתם צעירים או שניסו לגרום לכם לנגן אך לא ממש היה לכם ראש לזה, זה לא אומר שאתם צריכים לוותר על החלום. בניגוד למה שחושבים, אפשר בהחלט להתחיל לנגן בגיל מבוגר. לפי תיאוריה ישנה, היכולות הקוגניטיביות שלנו מידרדרות לאחר גיל 20. ובכן, מדובר במיתוס שהגיע הזמן להפריך, כי היכולות הקוגניטיביות שלנו הולכות ומשתפרות ומגיעות לשיאן בגילאי 40-65. כך שזה באמת הזמן המתאים ללמוד לנגן על פסנתר וליהנות מזה עד הסוף. וישנו גם מיתוס נוסף שלפיו אנשים מבוגרים רק משמרים את מה שלמדו, איך אינם יכולים ללמוד דברים חדשים. ובכן, גם כאן מדובר במיתוס בלבד. ובכן, ההיפך הוא הנכון. המוח שלנו גמיש וניתן ללמוד כישורים חדשים בכל גיל ובכל שלב, וזה אפילו מבורך. יש מחקרים המוכיחים כי לימודי כישורים חדשים מאפשרים לנו להגן על עצמנו מפני מחלות כמו אלצהיימר. אז גם אם מעולם לא נגעתם בפסנתר לפני כן, יצאתם לפנסיה ויש לכם שפע של זמן פנוי, זה הזמן להתחיל לחיות ולנגן.