וילה יותם: חופשת חורף מושלמת באילת | צפו

בקיץ, בחנוכה ובמשך כל החורף, וילה יותם באילת היא המקום המדויק למשפחות דתיות שמחפשות ווילה איכותית עם בריכה ענקית וסטנדרטים גבוהים | נסענו דרומה וחזרנו עם המלצה חמה, עזבו את המלונות הבינוניים, זה המקום שאתם חייבים להכיר באילת

חדשות כיפה תוכן שיווקי 27/02/22 17:35 כו באדר א'

וילה יותם: חופשת חורף מושלמת באילת | צפו
וילה יותם, הבריכה אומרת הכל, צילום: שלומי זירה

שיא החורף בירושלים הוא הזדמנות מצוינת לנסוע דרומה לאילת, ואחרי חווית נופש פחות טובה באחד המלונות בעיר, בחרנו ללכת לווילה, יותר שקט ויותר מפנק. הגענו לווילה יותם באילת לסוף שבוע והאמת, לא ציפינו למקום בסטנדרטים כל כך גבוהים.

צפו: סיור מיוחד בווילה יותם

כשאודי המדהים, הבעלים של הווילה, שלח את התמונות של המקום, השתדלתי לקחת בערבון מוגבל אבל ברגע שנכנסנו לווילה הבנו שיש מקומות שנראים אפילו טוב יותר מהתמונות באתר, הווילה הייתה מושלמת, חדרים נוחים, מטבח ענקי ומאובזר, סלון בעיצוב מיוחד ונעים והשיא, בריכה בסטנדרטים הכי גבוהים שיש, כזאת שאי אפשר לעזוב לרגע.

מטבח מושלם ופינת מנגל

מטבח מושלם

מטבח מושלם צילום: שלומי זירה

בווילה חיכו לנו שלל פינוקים כמו שוקולד איכותי, יין מצוין ועוד פינוקים שאודי לא הפסיק להביא, ולא, לא מדובר ביחס מיוחד, מסתבר שבווילה יותם כל אורח זוכה לאירוח עם כל הפינוקים. כשהצלחנו לעזוב את הבריכה והמיטות המדהימות, הלכנו למסעדה שעליה המליץ לנו אודי (אל תפספסו את הטיפים שלו) קניות במחירים שיש רק באילת (בשבילה) ושחייה באחד החופים המושלמים של אילת (בשבילי).

חדרים מפנקים וגדולים

חדרים זוגיים מפנקים

חדרים זוגיים מפנקים צילום: שלומי זירה

הווילה הייתה מושלמת בשבילנו, זוג דתי עם תינוקת הבריכה מוצנעת ומאפשרת פרטיות שקשה למצוא במקומות אחרים, הווילה קרובה לבית כנסת ומרכז מסחרי עם מאפייה, מכולת, ופיצרייה כשרות. אודי היה זמין בשבילנו לכל שאלה ומאפשר להזמין שירותים עד הווילה, החל ממסאג' דרך שף פרטי ועד בייביסיטר שתאפשר לכם כמה שעות של שקט.  

בריכה איכותית

בריכה ברמה גבוהה

בריכה ברמה גבוהה צילום: שלומי זירה

וילת יותם נמצאת באילת במרחק של 2.3 ק"מ בלבד מהחוף, ומציעה גישה לבריכת שחייה חיצונית, טרקלין גדול, מטבח מאובזר, בריכה פרטית, גן, מתקני ברביקיו, גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי וחניה פרטית ללא תשלום. הווילה כוללת שלושה חדרי שינה, טלוויזיה בלוויין עם מסך שטוח, מטבח מאובזר עם מיקרוגל ומקרר, וכן שני חדרי רחצה עם מקלחת. מקום האירוח מספק מצעים ומגבות.

וילה יותם, דפדוף 1, אילת.
לחופשה מושלמת דברו עם אודי: ⁦07-23712134
לפרטים נוספים ולמבצע מיוחד לגולשי אתר כיפה לחצו כאן.