ויזה לסרי לנקה בזמן קורונה

שנת 2020 שינתה את סדרי העולם כולו. כל מה שהיה מוכר לנו עד אז, עבר שינוי מהותי. הדבר נכון גם בכל הנוגע להוצאה של ויזה לסרי לנקה. בשנת 2019 היא קיבלה את התואר המפואר "היעד המבוקש ביותר" מהמגזין המוכר למטיילים רבים ה"לונלי פלנט", אם גם אתם מתכננים טיסה, עליכם להיערך בהתאם להנחיות הקורונה הנוכחיות

חדשות כיפה תוכן שיווקי 22/12/21 15:10 יח בטבת התשפב

ויזה לסרי לנקה בזמן קורונה
צילום: shutterstock

סרי לנקי היא מדינה מיוחדת במינה שנמצאת דרומית להודו. בשנת 2019 קיבלה את התואר המפואר "היעד המבוקש ביותר" מהמגזין המוכר למטיילים רבים ה"לונלי פלנט". אם גם אתם מתכננים לטוס אל היעד המבוקש ביותר, עליכם להיערך בהתאם להנחיות הקורונה הנוכחיות ולהוציא מראש ויזה. איך תדעו כיצד לעשות זאת בזמן קורונה? פשוט תקראו את השורות הבאות, בהן נציין בפניכם את כל הפרטים שחשוב שתדעו בנוגע להוצאת ויזה לסרי לנקה בתקופה זו.

רקע כללי

כבר תקופה שאתם חולמים לנפוש על חוף ים וליהנות משייקים טריים ומי קוקוס? אם כן, אתם צריכים להכין את עצמכם לסרי לנקה. המדינה מאפשרת לכל תייר ליהנות מיתרונות של חופשה על אי טרופי בשילוב של התרבות הייחודית והקסומה של הודו. יש בה חופים אינסופיים, מבנים עתיקים מרשימים ואנשים עדינים ומקסימים שישבו את ליבכם. בנוסף, תוכלו למצוא בה מסלולים שונים לטיול או אזורים שקטים לנוח בהם. בקיצור, סרי לנקה מאפשרת לכל מטייל לבחור את אפשרות הטיול המתאימה לו.

אפשרויות ויזה לסרי לנקה

כפי שכבר ידוע לכם, אתם צריכים להתארגן מראש על ויזה. הוויזה תינתן לכם לפני יציאתכם את הארץ ויוגדרו בה הפרטים הבאים:

  • תאריכי השהות שלכם במקום (ברוב המקרים מדובר ב-30 יום מרגע הנחיתה במדינה)
  • אפשרות לכניסה ויציאה מהמדינה מסרי לנקה (עד פעמיים)

שימו לב, אם יש לכם ילדים מתחת לגיל 12, אתם לא צריכים להוציא להם ויזה, פשוט כי אין בזה צורך. תוכלו להאריך את הוויזה למעל 30 יום בסרי לנקה עצמה במידה ויהיה צורך. אם אתם חושבים שתרצו לעשות זאת, עליכם לסמן שאתם מעוניינים בטופס הוויזה שיימסר לכם בארץ.

התנאים לקבלת ויזה

כדי שתוכלו לקבל את הוויזה לסרי לנקה, אתם תצטרכו לעמוד בשני הקריטריונים הבאים:

  • דרכון בתוקף

אפשר לקבל ויזה לסרי לנקה אך ורק עם דרכון בתוקף לשישה חודשים לפחות מהרגע שבו תנחתו במדינה

  • כרטיס טיסת המשך

התנאי השני לקבלת ויזה לסרי לנקה הוא כרטיס טיסה חזרה לישראל או אישור שיוכיח שאתם ממשיכים מסרי לנקה למדינה אחרת

איך ממלאים את הפרטים לצורך קבלת ויזה?

כדי שתוכלו לקבל ויזה לסרי לנקה אתם צריכים לציין קודם כל באיזו ויזה אתם מעוניינים, להלן האפשרויות שיעמדו בפניכם:

  1. ויזת תייר כפולה
  2. ויזת עסקים מרובה
  3. אשרת מעבר יחיד

אם אינכם בטוחים מהי הוויזה המתאימה לכם, תמיד תוכלו להתייעץ עם סוכן הנסיעות שלכם או עם מי מצוות המשרד שבו תוציאו את הוויזה. בכל עניין שנוגע למילוי הוויזה, יש להתייעץ עם אנשי מקצוע. שכן, אתם לא רוצים לגלות בסופו של דבר שמילאתם את הטופס באופן שגוי שאינו תואם לצרכי הביקור שלכם. הדבר עשוי להוביל לכך שבסופו של דבר, תמצאו את עצמכם מחוץ לגבולות סרי לנקה מכיוון שלא ניתנת לכם האפשרות להיכנס.

מחירי הוויזה 

לאחר שמילאתם את כל הפרטים במסמכי הוויזה, אתם תתבקשו לשלם עבור הוויזה. כדאי שתדעו שלכל סוג ויזה יש תשלום שונה. להלן פירוט אודות המחירים:

  1. ויזת תייר – 99 דולר
  2. ויזת עסקים – 99 דולר
  3. ויזת מעבר – ללא תשלום בתנאי שיש לכם הוכחה שאתם ממשיכים בנסיעה משם

ראוי לציין כי אלו המחירים נכון לרגע כתיבת מילים אלו. המחירים עשויים להשתנות בהמשך, כך שכדאי שתבדקו מהם המחירים מראש לפני הנפקת הוויזה כדי שתיערכו בהתאם.

משך הטיפול בבקשה לוויזה

כידוע, טיפול בוויזה אינו אורך דקה או שתיים. מדובר בהליך שצפוי לקחת זמן מה. ברוב המקרים, זמן העיבוד צפוי לקחת עד שלושה ימי עבודה. במידה ויש לכם צורך בוויזה דחופה, תוכלו לשלם מעט יותר ולקבל את הוויזה שלכם תוך בערך חצי שעה. ראוי לציין כי גם נתונים אלו צפויים להשתנות בהתאם למשרד הוויזה הנבחר.

מה צריך לעשות לאחר קבלת הוויזה?

קיבלתם את הוויזה? מזל טוב! עכשיו אתם יכולים להתחיל לתכנן את הטיול שלכם בסרי לנקה. כעת, עליכם לבצע את שני השלבים הבאים:

  • החליטו מהו סוג הטיול

חישבו קודם כל מהו סוג הטיול שלכם. האם אתם מעוניינים בטיול תרמילאים שכולל הליכה מרובה, נסיעה בין ממקומות תיירותיים ופחות תיירותיים או שאתם פשוט רוצים חופשת בטן גב. 

  • תכירו את סרי לנקה לעומק

לאחר שהחלטתם על אופי הטיול שלכם, תוכלו להיכנס לאינטרנט ולהכיר את המדינה לעומק, לקרוא פרטים על מקומות הלינה ועל כל האפשרויות שעומדות לרשותכם בהתאם לאופי הטיול שלכם.

הנחיות הכניסה לסרי לנקה 

נכון לרגע כתיבת מילים אלו, ההנחיות הרשמיות בכל הנוגע לכניסה לסרי לנקה הן אלו:

  1. הצגת תו ירוק או תוצאת בדיקת קורונה PCR  שלילית. הבדיקה צריכה להתבצע כ-72 שעות לפני היציאה לטיסה. שימו לב, ילדים מגיל 12 ומטה פטורים מביצוע הבדיקה.
  2. מילוי טופס הצהרת בריאות לכל נוסע.
  3. ויזה אלקטרונית.

הנחיות כניסה לסרי לנקה עבור לא מחוסנים

אם אתם בעצמכם או מישהו מהנוסעים אינו מחוסן, עליכם להזמין מראש מלון מורשה ולהזמין ביצוע של בדיקת קורונה שתתבצע במלון עצמו. בנוסף לכך, תצטרכו גם לרכוש מראש ביטוח בריאות שיכסה אתכם למקרה שתחלו חלילה בקורונה. במשך כ-8 ימים תתבקשו להישאר בבידוד במלון ולבצע ביום ה-7 בדיקת קורונה. במידה והבדיקה תהיה שלילית, תוכלו לצאת מהבידוד וליהנות מסרי לנקה.

הנחיות כניסה לישראל מסרי לנקה

הגעתם לשלב הסופי בטיול שלכם ואתם מתכננים לחזור לישראל מסרי לנקה בקרוב? אם כן, דעו שעליכם לבצע בדיקת PCR בסרי לנקה כ-72 שעות לפני הטיסה. בנוסף, עליכם ליישם את השלבים הבאים:

ביצוע בדיקת קורונה בכניסה לארץ

כשתגיעו לארץ תתבקשו לבצע בדיקת PCR בשדה התעופה. בדיקה זו כרוכה בתשלום של 100 שקלים (נכון לרגע כתיבת מילים אלו, חשוב לציין כי המחיר עשוי להשתנות). שימו לב! ההמלצה היא להסדיר את התשלום מראש דרך האתר כדי להימנע מהמתנה מיותרת בשדה התעופה.

כניסה לבידוד

החל מתאריך 29.11.21 מי שיש לו תו ירוק בתוקף יהיה רשאי לצאת מהבידוד לאחר שתתקבל תוצאה שלילית של בדיקת ה-PCR  שביצע בעת ההגעה לארץ. בנוסף, יש לבצע בדיקה נוספת כ-3 ימים לאחר הנחיתה כאשר היום הראשון של הכניסה לארץ נחשב ליום הראשון של הבידוד.

שימו לב! החוק קובע כי נוסעים שלא יבצעו את הבדיקה הנוספת ביום ה-3 לבידוד ייאלצו בסופו של דבר להמשיך את הבידוד במלואו. לכן, חשוב שתקפידו ותבצעו את הבדיקה בזמן המתאים.

מי מכם שאין להם תו ירוק בתוקף ייאלצו להיכנס לבידוד מלא בארץ.

סיכום

שנת 2020 שינתה את סדרי העולם כולו. כל מה שהיה מוכר לנו עד אז, עבר שינוי מהותי. הדבר נכון גם בכל הנוגע להוצאה של ויזה לסרי לנקה. כעת, לאחר שקראתם את המדריך שלנו, ידועים לכם כל הפרטים החשובים אודות הנפקה של ויזה לסרי לנקה בזמן קורונה, כך שנותר לכם רק ליישם את הפרטים שצוינו לעיל, להנפיק את הוויזה ולארוז מוצ'ילה או מזוודה. לנו נותר רק לאחל שתיהנו מהחופשה!