גיוס המונים שלא הכרתם

לרגל עשור לפעילות הרמב"ם היומי מגייס 50 אלף לומדים חדשים, אנשים שיכניסו אל ביתם את הלימוד באמצעים החדישים ביותר, וישלבו במירוץ חייהם זמן איכות תורני ומאיר לשכל ולנשמה

חדשות כיפה תוכן שיווקי 21/12/21 09:35 יז בטבת התשפב

גיוס המונים שלא הכרתם
הרמב"ם היומי, צילום: ישראל ברדוגו

אתם בטח מכירים את המצב בו שוב מישהו מציק במסנג'ר בפייסבוק או מעביר הודעת וואטסאפ בכל הקבוצות בו זמנית בו הוא מכריז קבל עם ועדה שהוא יוצא למימון המונים כדי להגשים חלום. גם פרויקט הרמב"ם היומי יוצא בפרויקט גיוס המונים, אבל הוא לא דורש ממך לפתוח את הכיס, אלא משהו אחר, את הלב.

באתר האינטרנט החדש של הפרויקט והאפליקציה הייעודית ניכר שהלימוד פונה לכל הגילאים, לנשים ולגברים ויוצר זוית מותאמת לכל אחד והעדפותיו הוא. בין אם מדובר בקומיקס על המצוות עבור ילדי החמ"ד ובין אם מדובר במגזין נשים וקטעי הגות או סיפורים המרחיבים את הדעת מעבר ללימוד היבש.

להצטרפות לקמפיין הייחודי

לדברי מנכל הפרויקט: "רצינו לצאת מהפרדיגמה של מימון המונים אל גיוס ההמונים עצמם, גיוס למען מטרה טובה וגם להחזיר לאנשים עצמם את ההשקעה שלהם בדמות זמן איכות ולימוד מעשיר".

במובנים רבים פרויקט הרמב"ם היומי מתפרץ לדלת פתוחה של צמא. כולם לחוצים והשגרה תובענית יותר מאיי פעם בעבר, והשאלה כיצד להכניס לתוכם לימוד וערך מוסף הופכת לדוחקת ומורכבת. מתי בפעם האחרונה קבעתם לימוד משותף עם בנכם? מתי יצאתם לדייט-חברותא עם ספר פתוח לצד הקפה? האם במקום להאזין לעוד תכניות רדיו מעצבנת ומחרחרת מריבות בפקקים תעניקו לעצמכם תוכן איכותי שיגרום לכם לחוש שלא משנה מה עשיתם היום, לפחות עשיתם משהו לנשמה?

הרמב"ם היומי הוא פרויקט וותיק וידוע שמנגיש לציבור הרחב את ההלכות שעיצבו את העולם היהודי. באמצעות מחזור של שלוש שנים, הלכה אחת כל יום, תוכלו להקיף את היד החזקה כולה ולזכות בהבנה עמוקה ומחודשת של ההלכה וקשרים מחוזקים ומחודשים עם היקרים לכם. זהו גיוס ההמונים שכמותו עוד לא ראיתם, ולשם שינוי לא כדי להגשים למישהו אחר חלום - אלא כדי להגשים לעצמכם חלום.

להצטרפות לקמפיין הייחודי של הרמב"ם היומי