הגפן 3 בכרמי הנדיב הם הזוכים בתואר השפים המצטיינים לשנת 2021

אתמול בערב נערך גמר תחרות השף המצטיין של שכונת כרמי הנדיב בקריית מלאכי. נציגי הגפן 3, שרה אלחרר ומשפחתה, הביאו את הבניין שלהם למקום הראשון

חדשות כיפה תוכן שיווקי 13/12/21 18:11 ט בטבת התשפב

הגפן 3 בכרמי הנדיב הם הזוכים בתואר השפים המצטיינים לשנת 2021
התחרות, צילום: טל יפרח

שרה אלחרר היא זוכת תחרות השף המצטיין 2021 של שכונת כרמי הנדיב שנערכה אמש (א'). המנה שזיכתה אותה במקום הראשון היא אסאדו מפורק בלאפה ביתית עם טחינה וסלט חצילים ומנגולד ולקינוח כיפת מוס עם גרידת לימון וקוקוס. התחרות אורגנה על ידי יזמי השכונה רוטשטיין נדל"ן וציפחה אינטרנשיונל.

התחרות החלה לפני חודש בשלב חצי הגמר בו התמודדו כלל הבניינים בשכונת כרמי הנדיב והסתיימה במפגש הגמר שהתקיים אמש. באירוע השתתפו מאות משפחות מתושבי השכונה ונהנו מדוכני אוכל, עמדות צילום והזדמנות נוספת למפגש חוויתי בין השכנים.

השופט הראשי בתחרות היה אושיית הקולינריה ובעל רשת ההמבורגרים הכשרה 'ממפיס' אורי מלמד, כשלצידו שופטות צמד תיאטרון 'אחיות במה' דינה גבריאלי וחנה כהן אלורו קומיקאיות ויוצרות שהתקשו להכריע בין מנות רבות ומגוונות. "רמת המתחרים כאן גבוהה מאוד", מלמד ציין בהתלהבות לאורך התחרות. "יש כאן מנות מאוד מורכבות, כאשר מנת הגמר של כלל המשתתפים צריכה להיות מורכבת מבשר ובצק ואנו עדים למנות נהדרות בגמר שמתווספות לאירוע עצמו שמשדר רצינות ומקצוענות עם מסכי הענק, התאורה, ההגברה והמוזיקה. מדהים ומרגש לראות את מעורבות הקהל, את העידוד ואת האכפתיות".

"מדובר באירוע שגיבש את השכונה ובזכותו הכרתי מקרוב שכנים ותושבים רבים שטרם הכרתי", משתפת תושבת השכונה יפה ממן שזכתה להעפיל לגמר, הכנתי שני סירי קוסקוס- קוסקוס מתוק וקוסקוס ירקות, שני סוגי הקוסקוס תמיד קוצרים שבחים, קיוויתי שזה מה שיביא לי את הניצחון אבל היה מדובר בהתמודדות לא פשוטה, יש לנו פה שפים וטבחים ברמה גבוהה, והעיקר זו החוויה וההשתתפות".

"תחרות ברוח המאסטר שף מתקיימת זו הפעם השנייה ונחשבת לאחד מאירועי הדגל החברתיים הפופולריים בכרמי הנדיב", מציין עו"ד שלום וסרטייל מיזמי הפרויקט ובעלי ציפחה אינטרנשיונל. "מעבר להיותה חוויה קולינרית, היא מהווה הזדמנות לגיבוש ולחיבור בין הדיירים בשכונה החדשה והקהילה המיוחדת שלה".

בסופו של ערב ארוך בו טעמו השופטים מאכלים שונים ומגוונים, והודו כי ההכרעה קשה וכי כלל המתמודדים ראויים לתואר, אך מנצח חייבים להכתיר. "התחרות הייתה ברמה קולינארית גבוהה ביותר, הציונים היו גבוהים והיה הפרש קטן מאוד בין כל מתמודדי הגמר", ציין מלמד. "היה מרגש, טעים ובעיקר אווירה כיפית במיוחד. תודה רבה לכל הבניינים, לכל המתמודדים ושאפו ענק למאסטרית שרה. אשריכם שאתם גרים פה ואשריכם שזה האוכל אצלכם והביחד הזה שלכם מרגש ונהדר".