מופע טלפתי מהפנט לאירועים פרטיים ועסקיים: הכירו את אסף סולומון

אסף סלומון מעלה מופע טלפתיה נדיר ומיוחד באירועים פרטיים ועסקיים ומשלב אנקדוטות, הסברים וסיפורי מרתקים מקריירה רבת שנים ומיוחדת במינה במהלכה צבר ידע וניסיון רב, עמד על במות גדולות וקטנות שהמשותף לכולן הוא הכישרון שלו לרתק ולתת שואו גדול מהחיים לכל מי שצופה בו ותרגילי המחשבה המיוחדים שהוא מבצע על הקהל ובהשתתפות הקהל זה סוד קסמו הגדול

חדשות כיפה תוכן שיווקי 07/12/21 16:36 ג בטבת התשפב

מופע טלפתי מהפנט לאירועים פרטיים ועסקיים: הכירו את אסף סולומון
צילום: shutterstock

עדיין לא ראיתם מופע טלפתיה אמיתי בחייכם? לא בטלוויזיה או ביוטיוב, אלא ממש על הבמה באירוע פרטי או עסקי, מופע טלפתיה שמגדיר מחדש את גבולות המוח האנושי! אם עוד לא יצא לכם להיות ולראות מופע טלפתיה, אסף סלומון או אמן טלפתיה ומנטליזם מהשורה הראשונה בישראל שמופיע בכל הארץ עם מופע טלפתיה מדהים, מקורי ומשכנע כפי שרק אסף סלומון יכול לבצע!

מוזמנים לקרוא חוות דעת והמלצות של מבקרים במופע הטלפתיה של אסף סלומון וללמוד עוד אודות הכישרון הגדול של אסף סלומון לרתק כל קהל מולו הוא מופיע, בין אם זה בר מצווה או אירוע חברה. אסף סלומון בעל רזומה עשיר בתחום אשר סלל את דרכו לפסגת המנטליסטים בארץ, אירח אנשי ציבור ידועים בפינתו בערוץ השני, חזה את תוצאות הבחירות וממשיך להופיע מעל 15 שנה בכל הארץ עם מופע טלפתיה מושקע ומהפנט שיצר, המשלב את כל הכוחות העל חושיים שלו, סודות מעולם הקבלה והיהדות, עולם הקוסמות, תחום המנטליזם וקריאת המחשבות ומרים מופע טלפתיה משכנע התופס את הצופה בכל גיל ובכל שכבות האוכלוסייה.

אסף סלומון מעלה מופע טלפתיה נדיר ומיוחד באירועים פרטיים ועסקיים ומשלב אנקדוטות, הסברים וסיפורי מרתקים מקריירה רבת שנים ומיוחדת במינה במהלכה צבר ידע וניסיון רב, עמד על במות גדולות וקטנות שהמשותף לכולן הוא הכישרון שלו לרתק ולתת שואו גדול מהחיים לכל מי שצופה בו ותרגילי המחשבה המיוחדים שהוא מבצע על הקהל ובהשתתפות הקהל זה סוד קסמו הגדול.

אמן טלפתיה מיוחד במינו לאירועים מיוחדים - אסף סלומון

מופע טלפתיה אמיתי מצליח לרתק את הקהל ואסף סלומון מצליח בכישרון רב וניסיון רב שצבר בתחום ליצור קטעים מדהימים במופע, לנחש מספרים וציורים, ליצור אשליות מחשבה וקסמים נדירים שרק הוא יכול לבצע ועוד מעטים בכל העולם. אסף סלומון מספק מופע טלפתיה מיוחד במינו שאי אפשר למצוא בהרבה מקומות אם בכלל בארץ. ועכשיו כאפשר להופיע שוב לאחר שנה וחצי של ישיבה בבית וכתיבת חומרים חדשים למופע החדש שלו, אסף סלומון מלא באנרגיות מטורפות ומוכן ומזומן לחזור ולהלהיב את הקהל, החל מילד בן 5 וההורה שלו במסיבת יום הולדת ועד עובדים והבוס שלהם באירוע חברה. אסף בונה את המופע שלו על שיתוף הקהל הלוקח חלק בלתי נפרד במופע. כאשר אנו משתתפים במשהו אנו יותר מתעניינים בו ואסף מצא את הטריק הפשוט הזה שמאפשר לו לייצר מופע טלפתיה דינמי, מסקרן ומרתק המשתף את הקהל ומצליח הרבה בזכות ההשתתפות הפעילה והנכונות של הקהל להתמסר למופע, ליהנות לצחוק, לשאול שאלות וגם לקבל תשובות על חלק משיטות הפעולות של אסף במהלך המופע. בנוסף תוכלו להזמין סדנאות קוסמות לילדים באתר ולשריין תאריך למופע אומן חושים מדהים, מופע טלפתיה מרתק ומרשים שיהיה חוויה חד פעמית לכם ולאורחים שלכם ללא ספק!

מופע טלפתיה של אומן החושים מס' 1 בארץ – אסף סלומון

הזמינו עוד היום מופע טלפתיה מרשים ומיוחד שאין כמוהו בארץ. אסף סלומון הוא אומן חושים מוכר וידוע בתעשייה עם המלצות רבות וניסיון עשיר של מעל 15 בהופעות על כל במה אפשרית בכל הארץ. אסף גילה את הכישרון המיוחד שלו בגיל צעיר, נמשך לאומנות הקסם ולא הפסיק מאז לעבוד בתחום, לשכלל את יכולותיו המנטליות המקצועיות ומופעי אומן החושים והטלפתיה שהוא מעלה באמת נחשבים חוויה יוצאת דופן ומהנה במיוחד לילדים ולמבוגרים כאחד.

השאירו פרטים או חייגו עכשיו להזמנת מופע טלפתיה מהמם לאירוע הבא שלכם! 

תנו לאסף סלומון את ההזדמנות להוכיח לכם שקסמים באמת עובדים! שיש כוח שישי ומשהו מסתורי הרבה מעבר למציאות היום יומית הפשוטה ואם עוד לא חוויתם משהו דומה ואתם רוצים להפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח עבורכם ועבור האורחים שלכם, זאת ההזדמנות שלכם להיחשף לתחום עם אחד המופעים הטובים ביותר שנעשו בישראל בשנים האחרונות על ידי מנטליסט ואומן חושים מדהים - אסף סלומון!

קולגות מפרגנות, הצלחה ארצית וקהל מהופנט – אסף סלומון

כנסו לקרוא אודות אסף סלומון וסיפור החיים שלו שהוביל אותו מאז שהיה ילד קטן שרואה מופע קסמים

ומחליט שזו התשוקה שלו ועד לכיבוש הפסגות הכי גבוהות בתחום בישראל כולל פינה בטלוויזיה, חיזוי תוצאות מדויקות של שתי מערכות בחירות ארציות בישראל ואלפי אנשים שהיו קהל בהופעות שלו וראו במו עיניהם איך עובדים עליהם כמו שצריך ואהבו כל רגע! כנסו לאתר של אסף סלומון, השאירו פרטים מלאים וקבלו הצעה מיידית ואטרקטיבית למופע טלפתיה רב ממדי ומופע אומן על חושי מדהים ומרתק שישנה את כל מה שאתם חושבים על התחום של קריאת מחשבות, יכולת חיזוי אמיתית, מנטליזם, טלפתיה ועוד!

התאריכים נתפסים! שריינו תאריך למופע הטלפתיה של אסף סלומון עוד היום!

הקורונה דחתה מופעים רבים וכל מי שתכנן לראות את אסף סלומון ב-2020 נאלץ להעביר את המופע ל-2021. גם השנה יש עדיין קשיים בקיום מופעים רבי משתתפים בשל מגבלות התו הירוק והסגול שחזרו לצערנו ולכן אם אתם בכל זאת מעוניינים להזמין את אסף סלומון ומופע הטלפתיה שלו, אתם צריכים לשריין תאריך ולהזמין מראש את אסף שעובד עם לוח זמנים צפוף ומשתדל להופיע כמה שיותר, היכן שניתן ולא נותן לווירוס הקשוח לנצח אותו ואת הקהל הרב שבסך הכל מגיע כדי ליהנות.

תקופת הקורונה עשתה גם קצת טוב לכולנו וגם לאסף שלאחר שנים של עבודה רצופה היה לו סוף סוף קצת זמן לבנות קטעים חדשים ולשדרג את מופע אומן החושים שלו ואת מופע הטלפתיה שלו. בואו להיות בין הראשונים שחוזים ומשתתפים במופע בחדש עם קטעים חדשים שטרם נראו ולקחת חלק בחוויה מטורפת לכם ולקהל האורחים שלכם בין זה באירוע פרטי או עסקי. אסף יצר שני מופעים הרצים במקביל בהם הוא משתף את הקהל ורותם אותו למופע, ילדים או מבוגרים באירועים עסקיים לחברות הייטק וכדומה והוא ממש מתאים את המופע להווי החברה ושותל מסרים חכמים עליהם עבד ותיכנן יחד עם ראשי החברה! זאת ההזדמנות שלכם להפתיע את העובדים שלכם עם משהו בלתי רגיל ומופע אינטראקטיבי יוצא דופן במחוזותינו – מופע אומן החושים והטלפתיה של אסף סלומון

צפו באסף סלומון ביוטיוב וקראו המלצות של צופים במופע

גלשו באתר של אסף סלומון ועברו על קורות החיים שלו, קטעים מהעיתונות שנכתבו עליו, סרטונים של קולגות כמו אורי גלר המפרגנים לאסף, מידע מקצועי על מה זה להיות מנטליסט, כאשר אסף סלומון הוא מראשוני המנטליסטים בארץ ועוד מידע רב על הנושא, הקשר הין טלפתיה וקריאת מחשבות ליהדות ועוד מידע מעניין ומסקרן באתר הבית של אסף סלומון, מבכירי אומני החושים בישראל כבר למעלה מחמש עשרה שנה!

רוצים לראות איך מכופפים כפיות על באמת? צפו במופע החושים המדהים של אסף סלומון. אין רגע דל במופע האנרגטי והמרתק של אסף סלומון שיודע לתבל את הקטעים המדהימים שהוא יוצר יחד עם הקהל בהומור ותמיד מצליח לרגש ולהמם. צרו קשר לפרטים עוד היום להתראות!