כל הסיבות לבחור במתנה בעיצוב אישי

החיים שלנו מלאים בשמחות ואירועים. כולנו חוגגים ומוזמנים לימי הולדת, מסיבות אירועים מיוחדים, הרמות כוסית, ערבי שישי, חגים ועוד… אין כמעט שבוע שאנחנו לא מוצאים את עצמנו חושבים על מתנה עבור מישהו או מישהי שאנחנו מכירים או אוהבים. הרשת מלאה באתרי אינטרנט וחנויות וירטואליות שמציעות אינספור סוגי מתנות. אז למה דווקא כדאי לבחור במתנה בעיצוב אישי?

חדשות כיפה תוכן שיווקי 22/11/21 13:51 יח בכסלו התשפב

כל הסיבות לבחור במתנה בעיצוב אישי
מתנה, צילום: freepik

אין למקוריות תחליף

כשאנחנו חושבים על מתנה, אנחנו רוצים שהיא תהיה מיוחדת. אנחנו רוצים שהאדם שמקבל מאיתנו את המתנה ירגיש, וואו, מישהו כאן חשב עליי. הוא השקיע זמן, מחשבה ויצירתיות. בשונה ממתנות רגילות, מתנה בעיצוב אישי נותנת לזה שמקבל את המתנה בדיוק את התחושה הזו. תחושה שהוא מיוחד במינו. 

מנעד רחב של מחירים

לא תמיד אנחנו יכולים או רוצים להשקיע מאות או אפילו אלפי שקלים במתנה. הרי בנוסף לכל המתנות הקטנות שאנחנו קונים במהלך השנה, אנחנו גם מוזמנים לאירועים מכובדים כמו חתונות, בת מצוות, בר מצווה וכדומה, אליהם אנחנו לרוב כותבים צ‘ק מכובד. לכן, שמדובר במתנות סמליות, אנחנו הרבה פעמים רוצים לשמור על סכום נמוך ועדיין שהמתנה תיראה מכובדת. עם מתנות בעיצוב אישי כמו ספל מעוצב, כרית מודפסת או סל כביסה אפשר בקלות לשמור על תקציב שפוי ולא ”לקרוע את הכיס“.

מגוון אינסופי 

עוד סיבה לבחור במתנה בעיצוב אישי היא בשל המגוון. מתנות בעיצוב אישי מציעות לנו קשת רחבה של אפשרויות וכך אנחנו יכולים להתאים את המתנה באופן הכי מדויק לצרכים שלנו וגם של זה שמקבל אותה. אפשר להדפיס על בוקסר, כובע או חולצה, להדפיס תמונה על עץ או בטון, על מצעים למיטה ועוד על מגוון עצום של מוצרים. כל שאתם צריכים לבחור זה את המוצר עצמו כלומר המתנה, העיצוב, סוג ההדפס וזהו, המתנה בדרך אליכם. 

מתנה לכל מטרה

 בין אם אתם רוכשים חבילה של מוצרים למשל חולצות מודפסות עבור החניכים שלכם בתנועת הצופים לקראת השנה החדשה או לקראת טיול פסח ובין אם אתם צריכים מוצר אחד בודד, כאמור בתור מתנה, באמצעות מתנות בהתאמה אישית, קל לעשות את זה. אפשר להזמין מוצר בודד או כמות של מוצרים לפי מידות וצבעים. 

איך בוחרים מתנה בעיצוב אישי?

  1. למי המתנה מיועדת? כמובן שהשאלה הראשונה שאנחנו צריכים לענות עליה היא למי המתנה מיועדת. הרי יש הבדל בין מתנה שאנחנו בוחרים ליומולדת 60 עבור אמא לבין מתנה לחבר שלנו שתיכף מתגייס לצה“ל. יש הבדל בין מתנה לסבא וסבתא לכבוד ראש השנה לבין מתנת יום הולדת לחברה הכי טובה שלנו.
  2. מה האירוע שחוגגים? מתנה לאמא שרק ילדה את התינוק הבכור שלה או אולי זו מתנה עבור אהוב ליבך שקודם בעבודה? יש המון סיבות לחגוג וכל מה שצריך הוא פשוט לבחור את המתנה הנכונה! 
  3. מה אותו אדם אוהב? מה מיוחד בו? חשבו מה האדם לו אתם מעניקים את המתנה אוהב, מה התחביבים שלו, האם יש לו תכונה מסוימת שמאפיינת אותה ובאיזו אבן דרך הוא או היא נמצאים בחיים שלו או שלה. לפי כל המאפיינים הללו יהיה לכם הרבה יותר קל לקנות מתנה בהתאמה אישית. 
  4. תקציב- סוגיית התקציב תמיד חוזרת ועלינו לחשוב כמה כסף אנחנו רוצים להשקיע במתנה שאנחנו קונים. 

ועוד כמה טיפים בהקשר של מתנות

קודם כל זכרו שמה שחשוב במתנה זו המחשבה, הרגש, תשומת הלב ולא תמיד המתנה עצמה. לכן, אם תחשבו על רעיון מקורי, זה פשוט עושה את ההבדל וגורם לצד השני להתרגש רק מעצם זה שחשבתם עליו. בנוסף, אם יש לכם כמה אירועים ממש בקרוב, כלומר מתנות שאתם צריכים לרכוש בסמוך מבחינת הזמנים, שווה לבחור כבר כמה מתנות באתר אחד וכך להוזיל את עלויות המשלוח. אם אתם קונים את המתנות שלכם באינטרנט, בחרו אתר אמין, מוכר, עם מערכת סליקה מקצועית ובדקו את מדיניות המשלוחים. 

מחפשים מתנה בעיצוב אישי? באתר שלנו תוכלו להתרשם ממגוון עצום של מתנות מדליקות ומקוריות בעיצוב שאתם בוחרים! מתנות מומלצות באתר Migvan4U עם שיטות הדפסה ייחודיות ובמגוון של עיצובים. אפילו אפשר לפנות למעצב גרפי מקצועי לעיצוב המדויק ביותר עבורכם.