טיפ למתקדמים: כך תדעו אם הנחת בלאק פריידי באמת אטרקטיבית

במהלך בלאק פריידי מתפרסמות הנחות על מאות אלפי מוצרים, אך לא תמיד מדובר בהנחה אמיתית על מחירו הרגיל של המוצר. אז איך נדע אם ההנחה שמצאנו באמת אטרקטיבית? התשובה במדריך שלפניכם

חדשות כיפה תוכן שיווקי 21/11/21 17:23 יז בכסלו התשפב

טיפ למתקדמים: כך תדעו אם הנחת בלאק פריידי באמת אטרקטיבית
black friday , צילום: shutterstock

בשנים האחרונות אנחנו עדים ליותר ויותר חנויות ואתרים ש"משחקים" במחירי המוצרים שלהם לפני ימי המבצעים הגדולים של בלאק פריידי ושופינג IL, ומעלים את המחירים במהלך השבועות שלפני המבצעים על מנת להציג הנחות גדולות מאוחר יותר.

אז איך ניתן לדעת אם הנחה מסויימת היא אמיתית או פיקטיבית? 

בין האמצעים היעילים ביותר לבדיקת מחירי עבר של מוצרים ניתן למצוא אתרים, אפליקציות ותוספים לדפדפן, אשר מתעדים את מחירי העבר של מוצרים באתרים הגדולים ומאפשרים להשוות את המחיר העדכני של מוצר כלשהו למחירו בעבר.

ריכזנו כאן מספר אפליקציות ותוספים לדפדפן אשר עוקבים אחרי מחירי המוצרים באתרים אמזון ועלי אקספרס ועוזרים לאתר הנחות טובות באמת. כל התוספים זמינים להורדה מחנויות היישומים של הדפדפנים השונים: גוגל כרום, ספארי, פיירפוקס ועוד.

הסקירה נכתבה בשיתוף עם אתר בלאק פריידי בסט, האתר המרכזי למידע וטיפים אודות מבצעי בלאק פריידי,

תוספים למעקב אחרי מחירים באתר אמזון Amazon

קיפה - Keepa

Keepa הוא אחד מהתוספים לדפדפן הפופולריים ביותר למעקב אחרי מחירי מוצרים באתרים השונים של אמזון (אמזון ארה"ב, אמזון בריטניה, אמזון גרמניה, אמזון קנדה וכו').

באמצעות Keepa ניתן לצפות בטבלאות של היסטוריית מחירים של יותר מ-2 מיליארד מוצרים באתר אמזון ולקבל התראה מיידית על ירידת מחיר של מוצר נבחר.

בנוסף, התוסף Keepa מאפשר למשתמשים לקבל עדכונים על מבצעים יומיים וירידות מחירים בקטגוריית המוצרים המועדפת עליהם.

האני - Honey

התוסף Honey משלב מספר שירותים מועילים לכל מי שמחפש דילים ומבצעים באמזון ובאתרים בינלאומיים מובילים נוספים ובהם: הצגת קופוני הנחה רלוונטיים בעת הגלישה באתר, השוואה בין מוכרים שונים באתר אמזון, כלים למעקב אחר היסטוריית המחירים של מוצר, קבלת התראות על ירידת מחיר ועוד.

דה קמלייזר - The Camelizer

התוסף The Camelizer הוא תוסף יעיל נוסף לבדיקת היסטוריית המחירים של מוצרים שונים באתר אמזון.

התוסף מציג נתוני מחירים היסטוריים של מוצרים מהאתרים של אמזון בארצות הברית, קנדה, אירופה ואוסטרליה, שולח התראות על ירידת מחירים ועוזר למשתמשים לקנות את המוצרים המבוקשים בזמן ובמחיר הטובים ביותר.

ווצ'ר - Waatcher

ווצ'ר מאפשר למשתמשים, בנוסף למעקב המחירים, גם אפשרות לרכוש את המוצר באופן אוטומטי ברגע שהמחיר יורד.

כל משתמש מגדיר את המחיר המקסימלי שהוא מוכן לשלם עבור המוצר, על סמך נתוני היסטוריית המחירים שמציג התוסף, וברגע שהמוצר מגיע למחיר המבוקש, ווצ'ר מבצע את ההזמנה באופן אוטומטי.

תוספים למעקב אחרי מחירים באתר עלי אקספרס AliExpress

עליטולז - Alitools

Alitools הוא אחד התוספים הפופולריים ביותר לקניות באתר עלי אקספרס, עם יותר מ-700 אלף הורדות.

התוסף מאפשר למשתמשים למצוא קופוני הנחה ולהשתמש בהם באופן אוטומטי, לצפות בהיסטוריית המחירים של המוצר במהלך 3 או 6 החודשים האחרונים, לקבל משוב על המוכר, ולחפש מוצרים דומים במחירים נמוכים יותר.

עלי הלפר - AliHelper

AliHelper מספק פונקציונליות דומה לעליטולז, מציג למשתמשים את היסטוריית המחירים של מוצרים שונים בעלי אקספרס, שולח התראות על ירידת מחירים, מציג מוצרים דומים אצל מוכרים אחרים ועוד.

עלי האנטר - Ali Hunter

Ali Hunter הוא תוסף פופולרי נוסף לדפדפן, המאפשר למשתמשים לעקוב אחר מחירים, לצפות בדירוג מוכרים ולקבלת מידע נוסף אודות מוצרים שונים באתר עלי אקפסרס.