הזדמנות אחרונה לקירוב לבבות - מסתיימת ההרשמה לתכנית לימודי שליחות

אם החלום שלכם הוא להיות שליחים, כדאי לכם להתחיל למהר כי ההרשמה לתכנית ללימודי שליחות מסתיימת. אז מי יש בתכנית? איזה שיעורים? ומי יילמד? כל התשובות בפנים

חדשות כיפה תוכן שיווקי 18/10/21 14:27 יב בחשון התשפב

הזדמנות אחרונה לקירוב לבבות - מסתיימת ההרשמה לתכנית לימודי שליחות
רוצים להיות שליחים? תתחילו למהר, צילום: ראש יהודי

כבר הרבה זמן שאתם מחפשים מסגרת שתוכלו ללמוד כיצד להשפיע ולהפיץ את התורה? אהבת ישראל זה בדם שלכם? 

מחר תיפתח התכנית החדשה ללימודי שליחות: 'הנני', בנשיאות הרב שמואל אליהו שליט''א והרב יהושע שפירא, שתתקיים בבית המדרש של 'ראש יהודי' בתל אביב. מרכז 'ראש יהודי' יוצא בקריאה אחרונה לציבור הציונות הדתית, רגע לפני סגירת ההרשמה, להירשם ולהשתתף בתכנית ללימודי שליחות, וללמוד כיצד לשמש כשליחי השם ולהוות מענה וכתובת לכל מי שרק רוצה לטעום את טעמה של תורה ולא יודע איך. 

בשביל לצלוח את משימת השליחות הזו לא תצטרכו לצאת מהארץ, גם לא לעבור דירה לגרעין תורני. כל מה שצריך לעשות הוא להירשם לתכנית הלימוד 'הנני', להגיע למפגשים מידי שבוע ולקבל את הכלים והידע שישמשו אתכם כשליחים במקום מגוריכם. 

בתכנית תלמדו כיצד להגיע אל ליבם של האנשים וכיצד להתגבר על מחסומים וקשיים שצצים בדרך. תהיו חלק מקבוצת תלמידים כשלכולם אותה המטרה בדיוק כמוכם – לחיות חיי שליחות. יחד תלמדו ליצור יוזמות משותפות שיובילו להשפעה גדולה בציבור שנמצא סביבכם במקום מגוריכם, באוניברסיטה או בעבודה. 

התכנית ללימודי שליחות,

התכנית ללימודי שליחות, צילום: ראש יהודי

לפעמים אנחנו לא מאמינים שיש לנו את היכולת להשפיע החוצה, שיש לנו מה להעניק. עם כל הרצון העצום שקיים בציבור הציונות הדתית לעסוק בתחום קירוב הלבבות, קיימות גם חששות כאלה. 

לאחר שנים רבות של עשייה בנושא, הבינו אנשי 'ראש יהודי' שקיים רצון אדיר בציבור החילוני לשמוע, ללמוד ולהתקרב. הם למדו שאפשר לשים בצד את החששות ש'השכן החילוני'  בטח לא ירצה לשמוע מה יש לי להגיד. תופתעו לגלות שהוא דווקא רוצה לשמוע, לשאול, לדעת ולהבין.

בין הנושאים שיילמדו בתכנית ללימודי שליחות: "מה פירוש הביטוי 'להאמין'?", "איך מוצאים אנשים?", "יש אחרים הרבה יותר טובים/אני מפחד להיות משפיע", "הקסם של ארוחות השבת", "אבל אני לא רב!", "הגדרת המשימה: מה נחשב הצלחה?" ועוד נושאים רבים, שיועברו על ידי מיטב המרצים וגדולי הרבנים בציונות הדתית, כגון: הרב מיכי יוספי, הרב יונה גודמן, הרב אורי שרקי, הראל חצרוני, הרב יהושע וידר ועוד.

התכנית מיועדת לכולם, גברים ונשים, נשואים או רווקים מגיל 20 ומעלה שבליבם אהבת השם ואהבת ישראל. 

עושה לכם חשק להשפיע?
לחצו כאן לפרטים נוספים ולהרשמה, ההרשמה לתכנית עוד רגע מסתיימת!
מחכים לכם.