מוכנים לגלות את הדובדבן שבקצפת של האטרקציות והבילויים בישראל?

אז מה כבר יכול להיות חדש בעולם הבילויים? אתם תופתעו לגלות! נתחיל מדבר אחד שיכול להיות שאתם מכירים, ודבר אחד שאתם כנראה לא מכירים. שמעתם כבר על חדרי בריחה? זו היא הפעילות הקבוצתית המטורפת שסחפה את ישראל בסערה בשנים האחרונות!

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/09/21 20:23 כח באלול התשפא

מוכנים לגלות את הדובדבן שבקצפת של האטרקציות והבילויים בישראל?
החדר בריחה, צילום: לוסט חדרי בריחה

מה שווה לכם לגלות בתחום חדרי הבריחה ? לאחר שסקרנו עשרות חדרי בריחה בארץ, כל אחד עם עלילה שונה ומרתקת, מצאנו לכם את מתחם חדרי הבריחה שאנחנו לא מתביישים לקרוא לו- הדובדבן שבקצפת של עולם חדרי הבריחה.

מי שמתהדרים בתואר המפואר הזה הם Lost חדרי בריחה בקריית ביאליק. Lost הם מתחם בוטיק יוקרתי בצפון הארץ, ובארסנל שלהם יש את שתי חדרי הבריחה הכי גדולים בארץ. (ולא מעט ממכורי חדרי הבריחה אומרים שהם גם החדרים הכי מפחידים)

חדרי הבריחה הם:  "יום שישי ה 13" ו- "הצעקה האחרונה", כל אחד מהם הוא בגודל 120 מטר מרובע ובעלי 7 חללים ענקיים. לוסט יגרמו לכם לגלות מחדש את המשמעות של צמד המילים "להיות אבוד" 
חדרי הבריחה של Lost מבוססים על שוברי הקופות האמריקאים באותו השם.בחדרי הבריחה המשובחים האלה אתם תחוו חוויה מסעירה ומרתקת מגוף ראשון, שאותה אי אפשר לחוות אפילו בסרטים, אולי רק בחלומות… רק ההבדל הוא שב-"לוסט חדרי בריחה" אתם תהיו בהכרה מלאה, לפחות עד שיהיה לכם מפגש מבהיל פנים מול פנים עם אחד מהשחקנים התיאטרליים שלהם. שחקנים תיאטרליים? עוד כמה רגעים נסביר מה זה אומר.. אך קודם נרחיב קצת על החדרים.


(חדר הבריחה).

מה כוללים חדרי הבריחה של Lost בצפון ?

בלוסט חדרי בריחה אתם תפתרו פאזלים וחידות מרתקות שיגרמו לכם להפעיל את הראש,
לחשוב מחוץ לקופסא, ולהתחבר לצד היצירתי והכיפי שלכם.

החידות ב- "לוסט- חדרי בריחה" הם חידות אינטראקטיביות מהדור החדש אשר יובאו בשנת 2021 מיפן (בירת חדרי הבריחה העולמית) החידות של לוסט דורשות גם שיתוף פעולה ועבודת צוות שתמתח את היכולות שלכם לקצה. החדרים של Lost כוללים גם תפאורה תיאטרלית שלא מביישת שום אולפן קולנוע, וגם מכשולים ומבוכים שיאתגרו אתכם ללא הפסקה.

אבל החלק הכי מדהים בחדרי הבריחה של Lost, הוא ללא ספק נבחרת השחקנים התיאטרליים שלהם, אשר מובילים את העלילה ומוסיפים אליה פלפל וטאץ' קולנועי. השחקנים התיאטרליים מיומנים ביצירת מתח ומסתורין, והם גם יבהילו ויפחידו אתכם עד שתהיו על סף הלם והדם שלכם יהיה מוצף באדרנלין.

אך אל דאגה, למי שלא בטוח איך הוא יתמודד עם אינטראקציות אימה מפחידות,
לוסט מציעים גרסה גם לבעלי לב חלש, במתחם של לוסט יש 3 רמות פחד:

1- לא מפחיד (לילדים ולמבוגרים שלא אוהבים פחד – באו רק לחידות),
2 - בינוני (רק אפקטים),
3 - מפחיד מאוד בהשתתפות שחקנים אורחים. 
מי שבוחר באופציה הכי מפחידה יחווה חווית אימה מקפיאת דם שלא משתווה לשום אטרקציה אחרת בארץ.

 

מה כולל המתחם וחדר האירוח של Lost חדרי בריחה ולמי הם מתאימים ?

חדרי הבריחה של לוסט מתאימים לימי הולדת לנוער ומבוגרים, ימי גיבוש לקבוצות עובדים וסטודנטים, ערבי צוות, פעילות משפחתית וכמובן גם מתאימים לכל קבוצות חברים אחרת.

החדרים יכולים להכיל קבוצות ענקיות של 50 איש ללא דאגה לצפיפות, ויש גם חדר המתנה ענק הכולל : כיבוד ושתיה, מוזיקה מגניבה, שולחן מתוקים ופירות, מקרן ומסך לערבי צוות / קריוקי, וגם מגוון משחקים ופעילויות נוספות. ולמי שרוצה ניתן להזמין גם : פיצות, המבורגרים, קינוחים טעימים, ואפילו מגנטים למזכרת.

 

ומה לגבי מחיר?
שכנעו את Lost לפרגן לקוראים שלנו בחבילה מותאמת אישית עם הנחה אקסקלוסיבית - קבוצות של מעל 8 אנשים מקבלים הנחה משמעותית מול מנהלת האירועים במתחם.

מה הופך את חדרי הבריחה של Lost בצפון למקום המושלם ליום הולדת או חוויה מהנה עם המשפחה?

למצוא משהו שכל המשפחה נהנית ממנו יכול להיות מאתגר. המבוגרים רוצים לעשות דבר אחד, והילדים רוצים לעשות דבר אחר החדשות הטובות עבורכם הם, שחדרי בריחה הם נהדרים לבילויים משפחתיים וימי הולדת! חדרי בריחה הם חוויה מטורפת ובלתי נשכחת לכל אחד מבני המשפחה - לא משנה בן כמה הוא. כל חדר בריחה הוא מעשי, אינטראקטיבי ובעל חוויות סוחפות המעניקות לכם ולמשפחתכם הרפתקה שאסור לכם לפספס.

חדרי בריחה הם עולם חדש לגמרי! בין אם אתם בורחים מהכלא, שודדים יצירת אומנות יקרת ערך או בורחים ממאדים, לכל חדר בריחה יש סיפור רקע מושקע ומשעשע משלו, שסוחף את הקבוצה שלכם לעולם חדש לגמרי! לכם ולמשפחה שלכם יהיו משימות מדהימות ומרגשות לביצוע בסביבה מרתקת ועוצרת נשימה שלא מבזה הפקות תיאטרליות מקצועיות.
 

אתם תעבדו ביחד בשיתוף פעולה וסינרגיה ממכרת! בחדרי הבריחה של Lost בקריית ביאליק, כולם חייבים להשתתף כדי להימלט מהחדר! הפעילות המשפחתית הזו מפגישה את כולם לאיחוד פנטסטי, אף אחד לא יכול לפתור את כל החידות בחדר הבריחה לבד. כל יד עוזרת מקרבת אתכם עוד צעד אחד נוסף לבריחתכם. בנוסף, ברגע שאתם בורחים מהחדר, כולכם עוזבים כגיבורים! עכשיו, זה משהו ששווה לחגוג ביחד. וזה נותן למשפחות ולקבוצות זיכרונות שנשארים איתם לכל החיים.

מה הופך את חדרי הבריחה של Lost בצפון למקום האידיאלי לימי גיבוש לצוותי עובדים וקבוצות תלמידים ?

חדרי בריחה הם פעילויות מושלמות לגיבוש צוותים מכיוון שהם גורמים לכל אחד בצוות לעבוד יחד לקראת מטרה משותפת. ההבדל היחיד בין הצוות שלכם בחדר בריחה לצוות שלכם במשרד או במקום העבודה, הוא שהמטרה עשויה להיות גניבת יצירת אומנות נדירה במקום להגיע ליעד היומי עד השעה 15:00. אם הצוות שלכם צריך לשפר את התקשורת שלהם, חדר בריחה ייתן להם את ההזדמנות לפתור את התקלות על ידי פתרון חידות אינטראקטיביות מאתגרות ומרתקות.

 

הצוות שלכם ילמד לתקשר באופן זורם ואפקטיבי בחדרי הבריחה של Lost!

תקשורת היא המפתח לכל צוות מצליח. בין אם אתם בפגישה של יום שני עם חבריכם לעבודה או עוזרים בהכנת מצגת גדולה, לוודא שכולם נמצאים על אותו דף הוא דבר חשוב ביותר. חדרי בריחה עוזרים לכם לפתח מיומנויות תקשורת חיוניות, בסביבת עם אינטנסיביות נמוכה וללא השלכות וסיכונים. צוותים חייבים לעבוד יחד לא רק כדי למצוא רמזים אלא גם כדי להבין כיצד הרמזים משתלבים בחידות השונות.

בדיוק כמו בסביבת עבודה, תקשורת היא גם דרך מצוינת לחסוך זמן בחדר בריחה, שכן שחקנים צריכים להימנע מבזבוז זמן שיכול להיווצר מעשיית אותה חידה כמה פעמים על ידי חברי צוות שונים או שימוש באסטרטגיה שכבר נוסתה, וכדי לא ליפול למלכודות האלה - חשוב לתקשר נכון ויעיל. בסופו של דבר, חדר בריחה הוא דרך מצוינת לברר עד כמה הצוות שלכם טוב בלתקשר תחת לחץ, וזה גם נותן להם הזדמנות לפתח את הכישורים האלה.

הצוות שלכם ילמד איך לנצח (וגם להפסיד) ביחד, בחדרי הבריחה של Lost!

כצוות במקום העבודה, התוצאה של כל פרויקט היא משותפת. ניצחון או הפסד ? עשיתם את העבודה יחד ותתמודד יחד עם התוצאות. ללקח זה יש ערך לצוותים כדי שירגישו שהם תורמים למשימה הגדולה יותר של הצוות, ושהעבודה שלהם חשובה לתוצאה הכוללת.

גיבוש צוות בחדרי בריחה היא חוויה שיכולה לעזור לצוות שלכם להרגיש כמו צוות מנצח במהירות וביעילות. כשהשעון מתקתק כולם פועלים לקראת המטרה הסופית המשותפת. והכי חשוב, או שכולם בורחים או שאף אחד לא מצליח - אף אחד לא יכול להצליח (או להיכשל) לבד.


בחדרי הבריחה של Lost אתם תבנו אמון אחד בשני

אחד החלקים החשובים ביותר בגיבוש צוותים, הוא ההזדמנות שהגיבוש נותן לצוות שלכם לבנות אמון במהירות. למרות שהפעילות הישנה לכך היא נפילת אמון סטנדרטית, (נפילה עם הגב אחורה על הידיים של חבר צוות) האם אין דרך טובה יותר לבנות מערכות יחסים?

האם ביצוע נפילות אמון באמת יגיד לכם אם תוכל לעבוד ביעילות עם עמיתיכם לעבודה? אולי לא. מה שאתם באמת צריכים כדי לסמוך על חברי הצוות שלכם, הוא התרומה שלהם לפרויקטים או לסביבת המשרד היומיומית שלכם.

האם אתם יכולים לסמוך עליהם שיהיו עוזרים ומועילים?
האם אתם יכולים לסמוך עליהם שהם יהיו עקביים ומשתפי פעולה?
אלו שאלות שאינכם יכולים לענות עליהן בנפילת אמון, אך תוכל לענות עליהן בחדר בריחה.

לאחר שנמלטת מחדר בריחה עם הצוות שלכם, אתם יכולים להאמין שחברי הצוות שלכם יכולים להתמודד בהצלחה עם כל פרויקט ביחד, מכיוון שהם עבדו כל כך טוב יחד כדי להבין את הפאזל שאף אחד אחר לא הבין. האמון שאתם בונים בחדר בריחה הוא בדיוק סוג האמון שאתם צריכים. הכירו טוב יותר זה את זה... לדברי אפלטון, "אתם יכולים לגלות יותר על אדם בשעת משחק מאשר בשנה של שיחה." הדרך הטובה ביותר להכיר היבטים שונים של חברי הצוות שלכם היא לראות אותם בסביבות שונות.

אולי לא היה לכם מושג שדני יודע לדבר רוסית, אבל כשהוא זיהה את הסמלים האלה בחללית,
זה באמת עזר להאיץ את היכולת לפתור את החידה הזו. אולי מעולם לא דיברתם יותר מחמש מילים עם דינה מחשבונאות, אבל אז עבדת יחד על חידה מסובכת ולמדתם שהיא מצחיקה. ומה עם מיכאל? בדרך כלל הוא כל כך שקט, אבל ברגע שנכנסתם לחדר הבריחה הוא התחיל לחלק פקודות לימין ולשמאל. לא משנה מי מככב ואיך, בהחלט תצאו מפעילות גיבוש בחדר בריחה עם נקודת מבט חדשה על לפחות כמה מחברי הצוות שלכם.

לסיכום, בין אם אתם חברים לעבודה, קבוצת סטודנטים, משפחה או קבוצת חברים,
פעילות בחדרי הבריחה של Lost היא חוויה שללא ספק אסור לכם לפספס.

טלפון לתיאום ביקור: 058-6777333
כתובת: יוסף לוי 3, קריית ביאליק.