כיצד גופי תאורה ישדרגו את ביתכם?

רוצים לשדרג את החלל בבית ולא יודעים איך? בא לכם לשנות אווירה בלי לעשות שיפוץ משמעותי? לכו על גופי תאורה - לא יקרים, יעילים ומעוררי השראה. אז איך בוחרים? כל הפרטים בפנים

חדשות כיפה תוכן שיווקי 05/09/21 11:46 כח באלול התשפא

כיצד גופי תאורה ישדרגו את ביתכם?
גופי תאורה, עושים אווירה, צילום: freepik

בעבר, כדי לראות כמו שצריך, היו נעזרים במנורות וגופי תאורה פשוטים למדי כמו תאורת פלורסנט למשל. עם השנים, כתוצאה משילוב בין שינוי מהותי בטכנולוגיות, העלייה בצורך לעצב את הבית באופן ייחודי וספציפי על פי הצרכים שלנו והעובדה שרובנו נמצאים פחות ופחות זמן בבית, הוביל לכך שישראלים רבים בוחרים לשדרג את ביתם עם גופי תאורה חדשניים ומרהיבים. שמדובר בעיצוב ותכנון ביתנו, עלינו ליחס חשיבות רבה לכל הבחירות אותן אנו מבצעים החל מהרהיטים, דרך פריטי העיצוב המשלימים וצבע הקירות ועד גופי התאורה. גופי תאורה מספקים מענה פונקציונלי למגוון צרכים אך גם משפיעים על מראה הבית בהיבט האסתטי ומייצרים אווירה. 

איך בוחרים גופי תאורה הביתה?

כל אדם הוא שונה מהאחר, וכל אדם מחפש ליצור אווירה שונה בבית שלו. יש כאלה שרוצים אורות מעומעמים ליצירת אווירה רגועה ושלווה, אחרים יעדיפו תאורה חזקה שתיתן אווירה של אור יום גם בערב ולכן את גופי התאורה יש להתאים באופן ספציפי בכל חלל. דבר נוסף שישפיע על הבחירות שלנו הוא ההרגלים שלנו. בעוד יש אנשים שאוהבים לקרוא ספר בשעות הערב ומחפשים אור רגוע ונעים, אחרים דווקא מבשלים בשעות הללו כי חשוב להם שיהיה להם אוכל בריא לעבודה ביום שאחרי. לכן, התשובה לגבי איך בוחרים גופי תאורה הביתה איננה חד משמעית ותלויה רבות בהרגלים שלנו, בפעולות אותן אנו מבצעים ביום יום בכל חלל וכאמור, באווירה שאנחנו רוצים ליצור לצד הסגנון העיצובי של הבית. אם אתם לא בטוחים, אנחנו ממליצים לכם להתייעץ עם חשמלאי מומחה לגופי תאורה.

טיפים לבחירת גופי תאורה לפי חללים

  • המטבח - חלל אליו שווה להתייחס ממש כמו חדר עבודה ולהתאים לו תאורה חזקה, בעיקר בחלקים בהם אתם מבשלים או מבצעים הכנות. בחלקים אחרים ניתן לבחור בגופים חלשים יותר כמו למשל באזור הישיבה. 
  • תאורה לסלון- אזור מרכזי בבית אליו כולם מגיעים ובו אנחנו גם מארחים. התאורה של הסלון צריכה לשלב בין גופים פרקטיים שנותנים אור טוב בזמנים של אירוח וצפייה בטלוויזיה לצד גופי תאורה מעוצבים ודקורטיביים. 
  • תאורה לחדר השינה- מקום רגוע, שלו שאמור להשרות אווירה רומנטית ונינוחה. כאן כן שווה להשקיע בגופי תאורה עם אופציה לעמעום כדי שתוכלו לשלוט על העוצמה של האור בכל שלב ביום. 
  • תאורה לחדר הילדים - כדאי לבחור בגופי תאורה פרקטיים שניתן להחליף יחסית בקלות, כל שהילדים גדולים ולא להשקיע בגופי תאורה יקרים שהתינוק או התינוקת רק נולדו ועוד כמה שנים בודדות כבר לא יהיו רלוונטיים יותר. 

בכל חלל כדאי לשלב תאורה משלימה כמו גופי תאורה צמודי קיר וגופי תאורה עומדים. 

מחפשים חשמלאי מקצועי להחלפה או התקנה של גופי תאורה? דרך האתר חשמלאים IL תוכלו להזמין חשמלאי במהירות לביצוע עבודה יסודית, יעילה ומקצועית ללא פשרות. במקרה של החלפת גופי תאורה, מאוד מומלץ שלא להסתמך על עצמכם או על חובבנים, משום שמדובר בעבודה מורכבת הדורשת ידע וניסיון, תוך הקפדה על כללי הבטיחות הקשורים למערכת החשמל. לפרטים ומידע נוסף אודות התקנת גופי תאורה, צרו איתנו קשר דרך האתר ונשמח לחזור אליכם במהרה.