הרב דרוקמן על ארגון חוננו "הוא המסייע היחיד. זה צורך כלל ישראלי בתקופה שלנו"

הרב חיים דרוקמן ראש ישיבת אור עציון ומבכירי רבני הציונות הדתית תיאר את חשיבות ארגון חוננו, ציין כי הוא "מפעל חשוב מאוד.. חוננו רגיש לכל צורך מסוג זה, הוא באמת עוזר ביותר" וקרא לתרום לארגון

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/09/21 17:50 כה באלול התשפא

הרב דרוקמן על ארגון חוננו "הוא המסייע היחיד. זה צורך כלל ישראלי בתקופה שלנו"
הרב דרוקמן, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

הרב חיים דרוקמן, ראש ישיבת אור עציון ומבכירי רבני הציונות הדתית החבר במועצה הציבורית של ארגון חוננו ומלווה אותו כבר שנים ארוכות, תיאר את חשיבות פעילות ארגון הסיוע המשפטי הותיק חוננו, הסביר כי ארגון חוננו מסייע לאנשים במצבים מיוחדים וקרא לציבור לתרום לארגון ביד פתוחה ומכל הלב.

הרב דרוקמן פתח בתיאור "הארגון חוננו הוא מפעל חשוב מאוד, הוא מסייע לאנשים רבים שזקוקים לסיוע במצבים מיוחדים וחוננו הוא המסייע היחיד. וחוננו רגיש לכל צורך מסוג זה, הוא באמת עוזר ביותר".

בעקבות כך קרא הרב לציבור לתרום לארגון חוננו ברוחב יד "ולכן מן הראוי לתרום לחוננו. כי חוננו הוא עצמאי, והוא זקוק לתקציב שיוכל לפעול איתו. ואני קורא לאנשים לתרום לחוננו ביד פתוחה ועין טובה, ומכל הלב. כי זה צורך כלל ישראלי בתקופה שלנו".

הרב דרוקמן סיים בברכה "אז אנא עשו זאת ותבורכו מן השמיים".

לתרומה לארגון לחצו כאן

נזכיר כי הרב דרוקמן היה בין עשרות רבני הציונות הדתית שחתמו על מכתב תמיכה בארגון חוננו במסגרת קמפיין גיוס המונים שעורך הארגון, בו מתחו ביקורת חריפה על מערכת המשפט בישראל. במכתבם ציינו הרבנים כי " לצערנו מערכת המשפט של מדינת ישראל על כל רבדיה לוקה לעתים בראייה מעוותת ובחוסר אבחנה בין אוהב לאויב, דבר המצריך העמדת סיוע משפטי הן לחשודים ונאשמים מצד אחד והן לנפגעי טרור ובני משפחותיהם".

בהמשך המכתב הדגישו הרבנים את חשיבות התמיכה בארגון חוננו "התוודענו לכך שהיקף הפעילות והצורך ב'חוננו' לצערנו הרב רק גדל בתקופה האחרונה וקיים צורך ממשי בהתגייסות של הציבור להבטיח את המשך המענה המיטבי ש'חוננו' מעניקה לכולנו במשך השנים. אנו קוראים לכולם להרים תרומה בעין יפה למען המפעל החשוב הזה".

בימים אלו מסכמת עמותת חוננו 20 שנות סיוע משפטי, ויוצאת בקמפיין גיוס המונים שנועד להבטיח את המשך פעילות הארגון. בשנה האחרונה עלו בצורה חדה מספר הפניות לחוננו, סביב פרשת מותו של הנער אהוביה סנדק ז"ל וסביב הפרעות בערים המעורבות וביו"ש. כעת מבקשים בחוננו את עזרת הציבור בכדי להמשיך ולהעניק סיוע משפטי לכל דורש, לאזרחים, חיילים ונפגעי טרור.