צימר R מציג צימרים בצפון לפי בחירתכם

רוצים לצאת לחופשה מפנקת בדיוק כמו שאתם אוהבים? צימרים בצפון מגיעים בסגנונות שונים, והגיע הזמן לבחור את האחד

חדשות כיפה תוכן שיווקי 23/08/21 17:00 טו באלול התשפא

צימר R מציג צימרים בצפון לפי בחירתכם
צימרים לפי בחירה, צילום: דנה קרוצ'י, אחוזת רפאלו

החלטתם לצאת לחופשה מפנקת בצפון? ההחלטה לשכור צימר היא אחת ההחלטות הנכונות ביותר שאתם מקבלים. אם רוצים לקבל חופשה ללא הפרעות עם הכול כלול, צימר הוא המקום שבו תמצאו את כל הציוד הדרוש לכם. והכוונה היא כמובן לסוויטות שיש בהן הכול: חדרי שינה, חדרי רחצה, גינה, בריכה ועוד. כל מה שנותר לעשות הוא לבחור את הצימר המתאים לכם ביותר. אז קחו לכם כמה רגעים פנויים, כנסו את כל האנשים שאיתם אתם רוצים לצאת לחופשה בלתי נשכחת ותתחילו לבחור צימר כטוב בעיניכם. 

איזה צימר מתאים לכם?

הסוד בחופשה מרהיבה ובלתי נשכחת הוא בחירת צימר שתפור עליכם. צימרים בצפון מגיעים בשלל סוגים וסגנונות, וכדאי להכיר כמה מהם כדי שיהיה לכם קל יותר לקבוע מה טוב לכם:

1. צימר עם נוף משגע.

צימרים בצפון מציעים בדרך כלל נוף ירוק מרהיב שאי אפשר לנתק ממנו את העיניים. אבל כל אחד מאתנו בוחר את הנוף שהוא רוצה לראות. יש אנשים שהנוף חשוב להם יותר מהכול. הם רוצים לשבת בגינה ולהתבונן בנוף, או לשחות בבריכה הפרטית כשהנוף עדיין מלווה אותם. חלק מהנופשים יעדיפו להזמין צימר עם נוף לכנרת, בעוד אחרים ירצו דווקא להתבונן בהרי הגולן. כל היופי בצפון הרוב גווני שקיימים כל כך הרבה נופים מרהיבים שלפעמים קשה לבחור מה עדיף. בחינה מדוקדקת של צימרים באתר תעזור לכם להחליט איזה רקע אתם רוצים לחופשה שלכם. 

2. צימר בסגנון בורגני.

נופשים שהתרגלו לחיי העיר לא תמיד רוצים להתנתק ממנה, גם אם הם יוצאים לחופשה בצפון. עבור נופשים אלה, צימרים בסגנון עיצוב מודרני יתאימו יותר מבקתות עץ או צימרים בסגנון כפרי. הם רוצים יותר להרגיש כמו בסרטים, עם מטבח מעוצב, סלון בעל מראה יוקרתי וכמובן בר משקאות שאותו אפשר לנצל כדי לשהות בג'קוזי או לשתות יין. נופשים מסוג זה יבחרו גם צימרים הקרובים יותר למרכז קניות או לאטרקציות איכותיות כמו סדנאות אמנות או טעימות. 

3. צימר כפרי לכל דבר.

בניגוד לנופשים הבורגניים, צימר כפרי מתאים לכל אוהבי הטבע באשר הם. אותם אנשים נוסטלגיים שמתגעגעים לעיצוב של פעם ולא יוותרו על שינה בבקתת עץ או בצימר כפרי לכל דבר ועניין, עם קולות של ציוץ ציפורים ברקע או צלילים של מפל מים (גם אם מדובר במפל מלאכותי). עיצובים מעץ הם העיצובים שמדברים אליהם יותר מכול, והם ישמחו לנפוש במקום שהוא רחוק כמה שיותר מרעשי העיר וקרוב יותר אל כל מה שהטבע מציע. 

4. צימרים שמקבלים כלבים.

אם אתם לא מוכנים להיפרד מהחבר על ארבע אפילו ליום אחד, צימרים שמקבלים כלבים הם הצימרים שמתאימים לכם יותר מכל. עבור אוהבי הכלבים שרוצים שגם חיות המחמד שלהם יהנו מהחופשה, לא משנה באיזה צבע צבועים קירותיו של הסלון או מהו גודל הבריכה. העיקר שיוכלו לקחת את החבר הכי טוב שלהם איתם לחופשה. 

5. צימר עם סנוקר.

בצימרים שונים קיימים שולחנות משחק שונים כמו כדורגל שולחני או הוקי אוויר. אבל יש נופשים שאינם מוכנים לוותר על שולחן סנוקר. אותו שולחן שרואים לא פעם בסרטים ואשר מעיד על יוקרה. בין אם מדובר באלופי הסנוקר ובין אם בחובבנים, שולחן סנוקר הוא אטרקציה מהנה לכולם. 

6. צימרים עם כל פינוקי הספא הקיימים.

ישנם נופשים שמגיעים אל הצימר בשביל מתחם הספא, ולכן הם מחפשים מראש מתחם ספא מפותח ואיכותי עד כמה שאפשר. מתחם זה כולל לא פעם סאונה יבשה, ג'קוזי חמים ומפנק, אמבטיה עם כל התחליבים וגם עיסויים בהזמנה מראש, דוגמת עיסוי שבדי או עיסוי באבנים חמות. 

רוצים צימר עם ג

רוצים צימר עם ג'קוזי? גם כזה ישצילום: דנה קרוצ'י, אחוזת רפאלו

7. קרובים לאטרקציות טבעיות. 

הצפון מלא באטרקציות טבעיות שאוהבי טיולים וטבע אוהבים כל כך: מסלולי הליכה עם שבילים מסודרים, טיולי אופניים מאתגרים, טיולי מים, רכיבה על סוסים, טיולי ג'יפים בשטח פתוח ועוד. כדאי לברר עם בעל הצימר לגבי סוגי האטרקציות הקיימים באזור. כמובן, לא תמיד חייבים לצאת מהצימר כדי ליהנות. בריכה פרטית השייכת לנופשים ורק להם במהלך החופשה עושה את כל העבודה. 

8. קרובים אל המסעדות.

יש אנשים שאינם יכולים לוותר על ביקור במסעדה, ולא משנה באיזה מקום הם נמצאים. אז נכון שבצימר יש מטבח מסודר כך שאין בעיה להתארגן עם האוכל וגם אפשר להזמין ארוחות בוקר מפנקות מהצימר עצמו. אך אם רוצים לבלות עד הסוף, כדאי לראות אילו מסעדות יש באזור. כמו כן, בצפון מתקיימות לא אחת סדנאות גורמה כמו יין וגבינות שלא מומלץ להחמיץ.

9. בהתאמה האישית שלכם.

כל אחד מזמין מקום בצימר מסיבותיו הוא. לפעמים מדובר בצימר למטרות חופשה בלבד, כמו צימר למשפחה עם ילדים שרוצה לבלות או מקום חופשה יוקרתי לזוג צעיר שרוצה לשקם את הקשר שלו. מעבר לכך, צימרים בצפון מתאימים לאירועים ומסיבות כמו מסיבות רווקים/ רווקות, אירועי חברה, מסיבות של סטודנטים, קיום סדנאות וערבים מעצימים וכדומה. 

האתר שמספק לכם את כל המידע על הצימר

עד עכשיו ראינו כמה פרמטרים שחשובים לכל נופש ונופש באופן אישי. מכאן נשאלת השאלה איך באמת נמצא את הצימר המתאים לנו? צימר R בא לעזרתנו ומציע מנוע חיפוש לצימרים בכל אזורי הארץ, וגם בצפון. המערכת החכמה של האתר מאפשרת לכם לבחור רובריקות לסינון תוצאות החיפוש שלכם. לדוגמה, תוכלו לסמן אם חשוב לכם למצוא צימר שמקבל כלבים או לוודא שיש בריכה מחוממת במתחם. תוצאות החיפוש שבאתר כוללות תמונות להמחשה, ציון המיקום במפה וכמובן תיאור מפורט של כל מה שיש. כך שלא צריך להתקשר לכל צימר וצימר כדי לקבל פרטים, כאשר כל המידע נמצא באתר.