בחג או בשגרה, השקיעו בנכס החשוב ביותר שלכם – העובדים

אווירה טובה במקום העבודה ועובדים מרוצים הם תנאים הכרחיים להצלחה – אז פנקו את העובדים שלכם באירוע הרמת כוסית מושקע או במארז מתנה חגיגי שיראו להם עד כמה הם חשובים ומוערכים

חדשות כיפה בשיתוף רוי שוקולד 26/07/21 16:29 יז באב התשפא

בחג או בשגרה, השקיעו בנכס החשוב ביותר שלכם – העובדים
מארזי שוקולד לעובדים, צילום: רוי שוקולד

הטלטלה שהביאה הקורונה לחיינו לא פסחה כמובן גם על מקומות העבודה שלנו. היציאה לחל"ת, המעבר לעבודה מהבית, תנאי העבודה המאתגרים והאילוצים האישיים של העובדים – כל אלו השפיעו לא מעט גם על ההווי המשרדי שלנו, על הלכידות של העובדים ועל המוטיבציה שלהם. וכעת, כאשר נראה כי אנו יכולים להתרגל בחזרה לשגרה שאליה התגעגענו, זה הזמן להשיב גם את מקום העבודה לשגרה ולהשיב לעובדים את חדוות העבודה יחד.

חברות וארגונים מודעים לחשיבותה הרבה של אווירה טובה במקום העבודה. עובדים שנהנים מעבודתם, שעוזרים זה לזה, שלוקחים אחריות על תחומי האחריות שלהם ושמשתפים פעולה אלו עם אלו הם נכס חשוב לכל עסק, וחשוב לשמרם ולחזקם. העובדים צריכים להרגיש שמעריכים אותם, שמעוניינים לשמוע אותם, שמתייחסים ברצינות לדבריהם ושמתגמלים אותם בהתאם לעבודתם. הנה כמה דרכים להשקיע בעובדים שלכם ולהראות להם עד כמה הם חשובים לכם:

הרמת כוסית

אירועי גיבוש וכיף הם דרך נפלאה ללכד את העובדים ולהגביר את המוטיבציה שלהם. בין אם לקראת החג, בין אם לכבוד סגירת עסקה חשובה ובין אם סתם כך ללא כל סיבה – פעילות משותפת ומהנה, עם כמה שיותר פינוקים, יכולה לעשות פלאים לאווירה במקום העבודה ולחזק את המחויבות של העובדים לחברה.

הרמת כוסית חגיגית באווירה קלילה וזורמת מתאימה כמעט לכל מקום עבודה ולכל אירוע, וכשהיא מבוססת על שוקולד, היא נפלאה אפילו יותר. משטחי שוקולד ענקיים בטעמים מסחררים שכל אחד שובר לעצמו בעזרת פטיש ואיזמל, עמדה אקטיבית להכנת מקופלות מול עיניכם, פופקורן בטעמים מלהיבים, פרלינים, טראפלס, עוגיות ומוסים – כל אלו יכולים להפוך את הרמת הכוסית הבאה שלכם לחוויה מפנקת במיוחד שלא תישכח זמן רב. 

מארז חג לעובדים

מארז חג לעובדיםצילום: רוי שוקולד

מתנות לחגים

בכל חברה וארגון, מתחילות לקראת החג התלחשויות וניחושים – איזו מתנה נקבל השנה? ואכן, גם בעבור מקבלי ההחלטות בחברה בחירת מתנות לחגים היא לא בחירה פשוטה. הבחירה הקלה ביותר היא שוברי קנייה, כמובן, אך הם אינם אישיים כלל. מצד שני, לא ניתן באמת לבחור מתנה אישית לכל עובד... אז מה עושים? בוחרים במתנה שנוגעת בכל אחד באופן אישי ושאין מישהו שלא אוהב – שוקולד כמובן.

בבואכם לבחור מארז שוקולדים לחג בעבור עובדי החברה, תוכלו להתרשם משלל עיצובים חגיגיים במיוחד. לפסח, למשל, תוכלו לבחור בפרלינים טעימים שעליהם מוטבעות דמויותיהם של ארבעת הבנים מההגדה, בצירוף בקבוק יין כמובן. לחנוכה תוכלו להתאים מארז ובו שוקולדים על מקל שעליהם סמלי החג ואפילו סביבוני שוקולד מתוקים ומשעשעים.  

בנוסף לתכולת המארז, אל תשכחו להתייחס גם לעיצובו – תוכלו לעצב את האריזות בהתאם לצבעי המותג שלכם ולכלול בהן כיתוב מקורי משלכם – ברכה לחג, משפט להשראה או משפט שיווקי. תוכלו לשלב במארז גם שוקולד ממותג בלוגו שלכם, שבטוח ישעשע את הטועמים ממנו.

בעבור רבים מאתנו, מקום העבודה הוא המקום שבו אנו מבלים את רוב שעות יומנו, ועל כן חשוב מאוד שהאווירה בו תהיה טובה ומכבדת. כאשר העובדים מלוכדים, המנהלים מכבדים והעבודה זורמת – התוצאות לא יאחרו להגיע. אז פנקו אותם בהרמת כוסית מתוקה או במארז שוקולדים מפנק, שיהיה להם מתוק גם בלשון וגם בלב. 

מחפשים מתנות לחגים לעובדים? רעיונות לאירוע הרמת כוסית חגיגי? היכנסו לאתר רוי שוקולד המציע מבחר מארזי מתנה חגיגיים עם מסר אישי שישאירו טעם טוב בפה ומידע לגבי אירועי הרמת כוסית לעובדים.