יוצאים לטיול? אתם חייבים לראות את זה קודם!

בין הזמנים הגיע וכל המסלולים בצפון הארץ מתמלאים במטיילים רבים. עמותת "'קול רנה" פתחה ביוזמה מרעננת והציבו עמדות פק"ל לרווחת המטיילים, שנתיים להירצחה של רנה שנרב הי"ד

חדשות כיפה בשיתוף קול רנה 25/07/21 11:39 טז באב התשפא

יוצאים לטיול? אתם חייבים לראות את זה קודם!
פק"ל רנה, צילום: קול רנה

קרה לכם פעם שיצאתם עם כל המשפחה לטיול ורק כשהגעתם לשטח גיליתם ששכחתם משהו? מיזם חדש שיוצא בימים אלו, בעיצומו של החופש הגדול, על ידי עמותת "קול רנה", יעזור לכם לא להתבאס אם שכחתם משהו.

"פק"ל רנה" המוצב החל מהשבוע החולף במעיינות רבים ברחבי רמת הגולן מכיל בתוכו את כל הדברים שאתם עלולים לשכוח לקחת איתכם לטיול - כירה, בלון גז, שקיות זבל, כוסות וסכו"ם חד פעמי, שקיות אישיות של סוכר וקפה, חטיפים, כדור למשחק ועוד.

בואו להיות שותפים בהנצחת זכרה של רינה שנרב הי"ד 

מתנדבי עמותת "קול רנה" יעברו לאורך עונות הטיולים, יתחזקו את הערכות וימלאו ציוד שנגמר. בעמותה מזמינים את המטיילים ליהנות מהפק"ל שהוצב עבורם וגם להשאיר בתוכו דברים שיוכלו לסייע לבאים אחריכם.

צפו בראיון ששודר ב"כאן 11" עם הרב איתן שנרב על המיזם החדש:

מיזם "פק"ל רנה" הוא אחד מבין מיזמי החסד הרבים והמגוונים שמפעילה עמותת "קול רנה" לזכרה של רנה שנרב הי"ד. בימים אלו יוצאת העמותה בקמפיין גיוס המונים עבור הגדלת פעילות העמותה והרחבת מיזמי החסד בכל רחבי הארץ.

בשבת הקרובה ימלאו שנתיים לפיגוע בו נרצחה הנערה רנה שנרב הי"ד. "רנה, שאהבה מאד את הארץ, נרצחה בדרכה למעיין. אנחנו קוראים לעם ישראל להמשיך ולטייל, למלא את המעיינות ומסלולי הטיולים - זה הניצחון שלנו על מי שחשב שיוכל לעצור אותנו" אמר מנכ"ל עמותת 'קול רנה' מתניה שנרב, והוסיף "בימים אלו של קמפיין גיוס המונים אנו מזמינים אתכם להיות שותפים בהחזקת מיזמי החסד והתורה שאנו מפעילים, בעזרת מאות מתנדבים ומתנדבות, בכל רחבי הארץ".

בואו להיות שותפים בהנצחת זכרה של רינה שנרב הי"ד