הילדים נמצאים בחופש? ככה תשמרו עליהם ותישארו רגועים

נותנים לילדים לצאת בחופש הגדול עד מאוחר ורוצים להרגיש בנוח לתת להם להסתובב עם הסמארטפון חופשי? האפליקציה של רימון היא בדיוק הפיתרון בשבילכם

חדשות כיפה בשיתוף אינטרנט רימון 07/07/21 19:12 כז בתמוז התשפא

הילדים נמצאים בחופש? ככה תשמרו עליהם ותישארו רגועים
יש פתרון גם לטאבלט והסלולר של הילדים, צילום: shutterstock

החופש הגדול הוא הזדמנות מצוינת עבור ההורים לשחרר קצת את הגבולות של הילדים ולתת להם חופש אמיתי, אבל מעטות האימהות שלא יתקשרו לבדוק מה שלום הבן לפני שהולכות לישון כשהוא בחוץ עם חברים, שלא נדבר על אלה שצריכות הודעת עדכון כל חצי שעה.

עם זאת, המעבר לסמארטפונים הכניס להורים דאגה מסוג אחר– הילדים מבלים יחד בחוץ, לעיתים מעבירים שעות רבות בשעמום ונותנים לסמארטפון לבדוק את גבולות הסקרנות שלהם, שעלולה שלא באשמתם להוביל לחשיפה לתוכן פוגעני או אלים.

אבנר כץ, הייטקיסט ואבא לארבעה מפתח תקוה מספר: "בחופש הגדול אנחנו נותנים לילדים את החופש שלהם ומשחררים גבולות, נותנים להם לחזור מאוחר הביתה וברוב הלילות אנחנו הולכים לישון לפניהם. בגלל החופשיות הזאת היה ברור לי שאת עניין הגלישה בסמארטפון אני לא משחרר בחיים. בדקתי אפשרות של רכישת טלפון 'טיפש' אבל מהר מאוד הבנתי שגם מבחינת עלויות וגם מבחינה חברתית זה לא הפיתרון האידיאלי והמשכתי לחפש עד שראיתי שאינטרנט רימון מאפשרים להתקין אפליקציות סינון מיוחדות על הסמארטפונים גם אם בבית אני לא משתמש בספק שלהם, מבחינתי זה בדיוק מה שהייתי צריך כדי להוריד ממני את כאב הראש הזה ולהגיש בנוח". 

צילום: shutterstock

יריב פאר מנכ"ל אינטרנט רימון אומר כי אבנר לא היחיד וכי לקראת ובמהלך החופש הגדול ברימון רואים יותר ויותר פניות של הורים המבקשים לקבל פתרונות היברידיים לסמארטפונים ולמחשבים  של הנערים בבית, פניות גם מצד משפחות שאינן לקוחות החברה בדרך כלל.

"הבנו את הצורך ההורי בהגנה כזאת וכבר לפני כמה שנים השקנו אפליקצייה ייעודית שמאפשרת לקבל את כל טכנולוגיית הסינון המתקדמת של רימון בכל מקום בסמארטפון, בטאבלט ובמחשב של הבית. ההורה באמצעות הטלפון שלו יכול לשלוט לא רק על רמת הסינון בכל רגע נתון אלא גם להגביל את הגלישה מרחוק כאשר הוא מרגיש שהסכים תפסו את כל הזמן של הילדים".

איך זה עובד?

האלגוריתם של אינטרנט רימון יודע לסנן במאית השנייה את התכנים הפוגעניים בדף ולהגיש בצורה חלקה ומהירה את התכנים המתאימים לרמת ההגנה אותה בחרתם. בכל שנה הרשת והשימושים בה משתכללים והאיומים נהיים מגוונים יותר וכך גם יכולות הסינון של אינטרנט רימון.

היום יותר מתמיד קל להתחבר לרימון, למי שרוצה להגן רק על הילדים יש אפשרות להתחבר בחבילות תשתית וספק מותאם אישית במחירים מוזלים. הספק המתקדם מאפשר לבחור על אלו מכשירים להפעיל את סינון רימון ועל אלו מכשירים לא. ומה אם מי שאינו רוצה להחליף את ספק התקשורת שיש לו בבית כמו חבילת הטריפל עם הטלוויזיה? רימון מציע מגוון חבילות אפליקציות במנוי חודשי וללא התחייבות, מאפליקציה בודדת ועד חבילה משפחתית רחבה. כך תוכלו להגן על מספר מכשירים של הילדים בבית ומחוצה לו במינימום מאמץ. האפליקציה מתאימה לסמארטפונים, מחשבים נייחים, ניידים וטאבלטים.