בשמיטה הקרובה מחזקים את הארץ הטובה

חדשות כיפה תוכן שיווקי 07/07/21 16:46 כז בתמוז התשפא

בשמיטה הקרובה מחזקים את הארץ הטובה
שדה עגבניות, צילום: shutterstock

רבני תורת הארץ הטובה קוראים לכם להצטרף למנויי האוצר הארץ ולשמור שמיטה ישראלית כשרה למהדרין. ברכישת פירות וירקות דרך 'אוצר הארץ', אתם תורמים ישירות לחיזוק האחיזה שלנו בארץ ישראל, ולטיפוח החקלאות העברית שכה יקרה לליבנו. מגוון פירות וירקות טריים כשרים למהדרין יחכו לכם במאות סניפים בחנויות הירקות ברחבי הארץ ובשיווק ישיר לביתכם.

אז איך עובד המנוי?

בעת ההצטרפות, אתם מתחייבים על סכום חודשי משוער שבו אתם קונים בדרך כלל פירות וירקות לביתכם. סכום זה נטען לכם בכל חודש אוטומטית לתלושים הדיגיטליים שלכם, באפליקציה או S.M.S, ובו אתם משלמים תמורת הפירות והירקות שתרכשו במהלך השמיטה הקרובה בנקודות המכירה ובחנויות אוצר הארץ בשמיטה הקרובה בחודש הבא יטען התלוש בסכום זהה מחדש.

לחצו כאן לתמיכה בחקלאים הישראלים

סכום המנוי מהווה התחייבות משוערת לרכישה בחנויות אוצר הארץ (באופן עקרוני ניתן לממש את המנוי בחנויות אלו גם בעת רכישה של מוצרים אחרים שאינם פירות וירקות), אך למעשה תהיה אפשרות לרכוש פירות וירקות במזומן, גם למי שכבר מימש את כל סכום המנוי החודשי שלו.

ומה אם לא סיימתם לממש את התלוש? יתרת התלוש תועבר לשימוש בחודש הבא.

איחוד רבני תורת הארץ הטובה הוא איחוד רבנים המורכב מבחירי התלמידים של הרב צבי יהודה הכהן קוק זצ"ל. הגוף נועד להמשיך את דרכי הנהגתו הציבורית ולהשמיע קול תורני ברור עבור הציונות הדתית כולה. איחוד הרבנים דן בנושאים ציבוריים-תורניים העומדים על הפרק, ביניהם ענייני שלמות הארץ וקדושתה, היערכות לשנת השמיטה הבעל"ט, וחיזוק זהותה היהודית של מדינת ישראל.

לפרטים נוספים לחצו כאן