קרא את הידיעות על זוכה יחיד ב-64 מיליון שקל וגילה לתדהמתו שהוא הזוכה

"מאד חשוב לנו שילדינו ימשיכו לספוג את אותו החינוך ואת אותם הערכים עליהם חונכו, ולכן חשוב לנו לשמר את אורח החיים שלנו בדיוק כפי שהוא", סיפר הזוכה המופתע

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/07/21 20:34 כו בתמוז התשפא

קרא את הידיעות על זוכה יחיד ב-64 מיליון שקל וגילה לתדהמתו שהוא הזוכה
הזוכה המאושר, צילום: יחצ מפעל הפיס

לאחר שהתוודע במהלך סוף השבוע על ידיעות בתקשורת בדבר זוכה יחיד בלוטו – גילה הזוכה לתדהמתו שהוא הזוכה הגדול בדאבל לוטו בסכום של 64 מיליון ₪. ביום א' הגיע לבית מפעל הפיס בתל אביב הזוכה המאושר בהגרלת הלוטו שנערכה ביום חמישי האחרון.

הזוכה, בשנות ה-40 לחייו המתגורר באזור המרכז, הגיע יחד עם אשתו לבית מפעל הפיס וסיפר בהתרגשות: "אני רוכש טופס לוטומט אחד בתדירות של פעם בחודש, פחות או יותר ומתמקד בהגרלות הגדולות יותר, או כמו שאנחנו קוראים לזה בבית: 'השקעה של 60 ₪ שמאפשרת לנו לחלום בגדול'. אחד הדברים האהובים עליי הוא לגשת מדי פעם לדוכן ולומר למי שבודק את הכרטיס: 'ערב טוב! הגעתי לממש את הטופס הזוכה'. הזכיין לרוב עונה לי: 'אם תשלח, אולי תזכה'. הפעם גם צדקתי".

עוד המשיך הזוכה לספר: "ביום שישי האחרון בבוקר, יום לאחר ההגרלה, חזרתי הביתה ואספתי בדרכי לסלון את הטופס שהיה מקופל וזרוק על השולחן במטבח, ללא ציפיות וללא שום תחושות מיוחדות. יום שישי רגיל, אני עם הילדים בבית. שותה קפה ומתחיל לבדוק את הטופס כשברקע ידיעות על זוכה יחיד בפרס הראשון בדאבל לוטו.

"התחלתי לבדוק ידנית את הטופס, מספר מספר, טור אחר טור. בעודי סורק את הטור הרביעי, אני פתאום קולט שיש לי את כל המספרים. אני לא יודע להסביר את התחושה, אבל פשוט נפלטה שאגה בבית. בשלב זה עדיין לא ידעתי עוד באיזה פרס מדובר. נכנסתי לאתר מפעל הפיס לבדוק את סל הפרסים ורואה שאכן יש זוכה יחיד בפרס. אז, נפל לי האסימון...

בשעה זו, אשתו של הזוכה הייתה מחוץ לבית, בסידורים. "התקשרתי לאשתי והיא סיננה אותי. ידעתי היכן היא נמצאת ועוד לפני שסיימתי את כוס הקפה יצאתי מהבית לכיוונה. חשבתי לתומי שהיא תראה בכך סוג של מחווה רומנטית, מכיוון שהיא לא ציפתה לי".

אשתו של הזוכה מספרת: "פתאום, משום מקום, אני רואה מולי בעלי. לא הבנתי מה בדיוק הוא עושה בחוץ. עוד לפני שהספקתי לשאול, בעלי תפס לי את היד ואמר לי: 'את חייבת לשבת'. ואז הוא סיפר לי שאנחנו הזוכים היחידים בהגרלת הלוטו. חייבת להודות שלא האמנתי. הייתי בטוחה שהוא מותח אותי, ולא סתם, אלא עם מצלמות נסתרות. התחלתי לסרוק את הרחוב, לחפש את הצלם שמסתתר מאחורי מכונית או עץ, ובעלי מתעקש ואומר לי: 'אני ממש לא עובד עליך! הנה הטופס הזוכה!'. כשהבנתי שהכל אמת, לא יכולתי להוציא מילה מהפה. לא האמנתי שזה באמת קורה".

הזוכים מספרים שבאופן מפתיע, סוף השבוע עבר עליהם באופן רגיל. הם  דיברו על כך שהם לא רוצים לשנות שום דבר בחיים שלהם. הם אוהבים את העבודות שלהם, מחויבים להן ובסך הכל לא חסר להם כלום בחיים.

"אז כמובן שנשדרג קצת את איכות החיים ונצ'פר את המשפחות שלנו", הם אמרו "אבל את דבר הזכייה נשאיר רק לעצמנו - על מנת לא לגרום למריבות, כעסים או חלילה סכסוכים משפחתיים. מאד חשוב לנו שילדינו ימשיכו לספוג את אותו החינוך ואת אותם הערכים עליהם חונכו ולכן חשוב לנו לשמר את אורח החיים שלנו בדיוק כפי שהוא". הזוכה סיכם בחצי חיוך: "עכשיו אולי אשתתף בפחות הגרלות כדי להשאיר פתח של מזל גם לאחרים".