משיבים את הבנים הביתה - קמפיין גיוס המונים

עם קיומם של שיחות הסדרה בין ישראל לחמאס, משפחות החיילים אורון שאול והדר גולדין יוצאות במקפיין מימון המונים לצורך הגברת הפעילות והלחץ הציבורי על מקבלי ההחלטות להשבת בניהם. ומי הזמר המפורסם שנרתם לסייע להם?

חדשות כיפה דוד פרוידיגר 04/07/21 10:59 כד בתמוז התשפא

משיבים את הבנים הביתה - קמפיין גיוס המונים
הפגנה להחזרת הבנים בתחילת השנה, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

לפני כחודש ימים, מדינת ישראל ניהלה מבצע צבאי, "שומר החומות", על מנת להשיב את השקט ולעצור את הירי לעבר ערי ויישובי ישראל. במהלך המבצע נולדה שוב התקווה כי לא תושג הפסקת אש לפני השבת לוחמי צה"ל אורון שאול והדר גולדין שנישבו ב"צוק איתן".

נכון להיום, מתנהלים שיחות בין ישראל לחמאס, בתיווך מצרי, על מנת לסכם את התנאים להסדרה ולהשבת השקט לאזור.
דווקא עכשיו אנחנו מבקשים להפעיל לחץ ציבורי על כל הגורמים הרלוונטיים על מנת לדרוש מהם לא לשכוח את המחויבות הבסיסית שלהם להשיב את הלוחמים אורון שאול והדר גולדין שיצאו להגן על המולדת.
כידוע לכם, המאבק הציבורי עולה הרבה מאוד כסף. את רוב ההוצאות בני המשפחה מוציאים מכיסם האישי ובחלקם נעזרים בנדיבים שנושא השבת הבנים קרוב לליבם. 

כעת, עמותת "הדר – עוז וענווה", הפועלת להשבת הבנים, בשיתוף חברת צ'רדי, פתחה במבצע גיוס המונים. מטרת התרומה היא לאפשר לעמותה להמשיך את פעילותה, להשפיע על מקבלי ההחלטות, ולשמור את הנושא החשוב הזה על סדר היום הציבורי – באמצעות העלאת קמפיין חוצות, אירגון הפגנות ופעילויות שטח שונות סביב הנושא ועוד. על מנת שהעמותה תוכל להמשיך ואף להעצים את פעילותה, היא זקוקה לנו וקוראת לכם: אנא, לחצו כעת על הלינק, וסייעו אפילו בסכום קטן.

את הקמפיין מלווה קליפ של הזמר יהורם גאון בביצוע לשיר "עוד לא תמו כל פלאייך" יחד עם בני משפחות אורון ושאול, אותו הוא יזם בעצמו על מנת לסייע למשפחות בקמפיין השבת הבנים. הסרטון משלב תמונות ונופים של ארץ ישראל, יחד עם תמונות מתקופת שירותם הצבאי ומילדותם של הדר ואורון.

אז זכרו: דין פרוטה כדין מאה, ואין לך מצווה גדולה כפדיון שבויים שקודמת לפרנסתו ולפרנסת עניים.
בעזרתכם נזכה כולנו לראות בע"ה בקרוב כי "שבו בנים לגבולם". ניתן לתרום ישירות בכרטיס אשראי, באמצעות אפליקציית ביט, או ביצירת קשר טלפוני עם העמותה. כל הפרטים בקישור כאן