מרפסות פלדה: למה זה משתלם כל כך?

מרפסות מהוות את הדרך הטובה ביותר להפוך כל דירה לאלגנטית ופתוחה. הוספת מרפסת לדירת המגורים תהווה את הפתרון המושלם עבור כל אדם שמעוניין להנות מהדירה שלו ובד בבד להעלות את הערך שלה | המדריך המלא

חדשות כיפה תוכן שיווקי 08/06/21 15:01 כח בסיון התשפא

מרפסות פלדה: למה זה משתלם כל כך?
צילום: shutterstock

מרפסות מהוות את הדרך הטובה ביותר להפוך כל דירה לאלגנטית ופתוחה. לא מעט בעלי דירות מעוניינים כיום לשדרג את הנכס שלהם ולהעלות את ערך הדירה וכן, את איכות החיים שלהם. הוספת מרפסת לדירת המגורים תהווה את הפתרון המושלם עבור כל אדם שמעוניין להנות מהדירה שלו ובד בבד להעלות את הערך שלה. במאמר הבא תקבלו את כל המידע אודות מרפסות תלויות לרבות מרפסות פלדה איכותיות שיכולות לשדרג לכם לחלוטין את דירת המגורים.

מרפסת תלויה- במה מדובר?

כאשר מדובר על מרפסת תלויה שבונה חברת בלקון מרפסות, מדובר על מרפסת שאין צורך להתקין אותה על עמודים או בסיס גדול. ניתן להוסיף כיום מרפסות לכל דירה בבניין מגורים כאשר המרפסת נתמכת בקורות פלדה מהונדסות שתומכות במבנה בצורה יציבה ובטוחה בכל גובה. המרפסת התלויה נתלית על בניין והיא נבנית באמצעות שיטות חדישות ובטוחות שמתבססות על שימוש בכבלים מפלדת אל חלד, אשר מקובעים בקיר ובעצם תולים את המרפסת.

מרפסות פלדה- במה מדובר?

מרפסות פלדה הן מרפות שנבנות על ידי בניה יבשה. הן קרויות כך עקב השימוש במבנה המוכן העשוי פלדת אל חלד. שיטת הבניה היבשה מתבססת על מבנה פלדה מוכן מראש אשר מעוגן על עמודי הבטון של הבניין. שיטה הבניה המדוברת מאפשרת הרכבה של המרפסת תוך פרק זמן קצר באופן יחסי וזאת בשל העובדה שמכינים אותה מראש. ניתן לבנות כמה מרפסות כאלה בכל יום ולהשלים פרויקט של הוספת מרפסות מעין אלה לכל דירת מגורים במבנה בתוך פרק זמן קצר. יש להקפיד על צורך העיגון של המרפסת וחשוב מאוד שלא להתפשר על איש מקצוע לצורך הרכבת המרפסת.

בדק בית לאחר מסירת הפרויקט

למרפסות פלדה יש לא מעט יתרונות אך כמו כל פרויקט חשוב מאוד לבצע בדק בית : ראשית כל, חלקי המרפסת מיוצרים מראש ומובלים לאתר הבנייה כאשר הם מוכנים להרבה מהירה. שנית, על ידי ייצור הרכיבים העיקריים של המרפסת במפעל מובטח כי תקבלו רכיבים שעברו בדיקה יסודית מאוד בכל מקרה מומלץ לפנות לחרת הדר בדק בית לייעוץ. כמו כן, הוספת מפרסת פלדה נמשכת כ4 חודשים בלבד בניגוד להוספת מרפסת מסוג אחר. מרפסות פלדה הן בעלות משקל קל הרבה יותר ממרפסות הבטון. כמו כן, הן בעלות מראה עדין ואלגנטי. בזכות החוזק הרב שלהן ניתן לייצר מרפסות דקות, מעודנות ובעלות מראה כליל.

כל הסיבות לבחור דווקא במרפסות פלדה

מעבר לכלל היתרונות שצוינו לעיל, חשוב מאוד לדעת כי כאשר מתקינים מרפסת פלדה עבודת הקבלן והמפקח באתר הבנייה היא קצרה במיוחד, נקייה ואיננה דורשת יציקות בטון שגורמות לכלוך מיותר. מדובר על מרפסות חזקות מאוד. הן מתחברות אל בניין קיים ללא צורך בעמודים תומכים אשר נושאים את עומס הבטון אל הקרקע והן מתאימות ללא מעט בניינים שבהן אין אפשרות כלל להתקין מרפסת בטון מסיבות שונות.

אם החלטתם ללכת על מרפסות תלויות ממתכת הידועות כמרפסות פופולאריות מאוד כיום, חשוב לבחור באנשי המקצוע הטובים והמומחים ביותר עבור ההתקנה שלהן וזאת בכדי שהן יותקנו בצורה בטוחה ואיכותית.