הדרך המושלמת לחופשת הקיץ שלכם מתחילה בטיסה

מטוסים חדשים עם מערכת מולטימדיה מדהימה, אל-על חוזרת להפעיל את צי המטוסים שלה למגוון יעדים עם השירות הטוב ביותר לנוסע הישראלי. מחלקות תיירים ועד עסקים מפנקות וגם התאמות מיוחדות לנוסע הדתי, מאוכל כשר ואיכותי ועד שיעורי דף היומי ומצוות צדקה על הדרך

מתן ליונס מתן ליונס, חדשות כיפה 15/06/21 14:53 ה בתמוז התשפא

הדרך המושלמת לחופשת הקיץ שלכם מתחילה בטיסה
טיסה באל על, צילום: מתן ליונס

הקיץ הגיע ונגיף הקורונה בישראל כבר כמעט מאחורינו, אחרי שנה ושלושה חודשים מה שכולנו רוצים זה קצת להתאוורר ולטוס לחופשה בחוץ לארץ. החופשה ברחבי העולם מתחילה הרבה לפני ההגעה ליעד - היא מתחילה בטיסה. עבור הישראלים רגע הכניסה למטוס הוא מרגש, מרגע שההמראה ועד הנחיתה המלוות במחיאות הכפיים.

חופשה בעולם

חופשה בעולםצילום: מתן ליונס

לפני שקונים כרטיס טיסה יש להתחשב בכמה גורמים. כמובן המחיר הוא המניע העיקרי אבל לא פחות חשוב זה איכות השירות, יחס הגון ואווירה ביתית במיוחד בטיסות ארוכות טווח מדובר בהבדלים של שמיים וארץ. וכמובן אי אפשר בלי אוכל כשר טעים.

בעולם קיימת חברה יחידה בלבד שיכולה להעניק לנוסע הישראלי בכלל, והדתי בפרט, את כל אלו וזו אל על.  ממש כמו הסלוגן "הכי בבית בעולם" חווית הטיסה באל על היא נעימה ומרגשת. כבר מנמל התעופה בן גוריון, לנוסעי החברה יש עמדות צ'יק אין מיוחדות שמקצרות את הליך היציאה. ואם השקעתם קצת יותר לנוסעים במחלקות הפרמיום והעסקים יש עמדה נפרדת ויוקרתית עם יחס אישי וזמני המתנה קצרים מאד, הסוף להגעה מוקדמת של שלוש שעות, שווה כל שקל. 

צ

צ'יק אין במחלקת העסקים של אל עלצילום: ללא

חוץ מתור קצר, גם בזמן ההמתנה נוסעי מחלקת העסקים יכולים להתפנק בטרקלין של חברת אל על שנמצא בדיוטי פרי, בו מיטב מאכלים ושתיה וכיסאות עיסוי, אמריקה מתחילה עוד לפני שהגעתם אל המושב שלכם. 

מחלקת העסקים

מחלקת העסקיםצילום: ללא

אחרי הקורונה, אל על חוזרת לשגרה עם צי המטוסים החדש שלה - מטוסי הדרימלינר שנוסעים למגוון יעדים באירופה, אמריקה והמזרח. בכל מטוס מהצי החדש יש שלוש מחלקות שבכולן שירות אדיב ומסור בעברית וגם לדוברי אנגלית. המחלקות מציעות ארוחות טעימות, מערכות מולטימדיה מתקדמות ודיילים מסורים ואכפתיים.

מטוסי הדרימלינר החדשים של אל על

מטוסי הדרימלינר החדשים של אל עלצילום: ללא

מחלקת העסקים, שדרוג המשתלם להשקיע בו בעוד כמה שקלים, היא מחלקה בה תקבלו מושב מתכוונן חשמלי שמגיע עד לאפשרות של מיטה ממש, אפשרות חובה בטיסות ארוכות. על כל מושב ימתינו תוספת של כרית ושמיכה שתאפשר לכם להרגיש כמו בשינה בבית.

כמו כן במחלקה יש תיק טיסה, שרק מגדיל את תחושת הבית, בתיק תקבלו גרביים וכפכפי שינה איכותיים, בנוסף בתיק תמצאו מגבון, ממחטה, אטמים וכיסוי עיניים מפנק, משחת שיניים ומברשת, קרם ידיים, וזלין לשפתיים וואצ'ור של 50 ש"ח מתנה.   

מחלקת העסקים של אל על

מחלקת העסקים של אל עלצילום: ללא

כבר בשלב ההמראה כל נוסע במחלקה מקבל מגבת חמה לריענון וכן אגוזים וקשיו קלויים בתוספת שתיה מתוקה או חמה. כמובן את הפינוקים הקלים ניתן לקבל לאורך כל הטיסה. החוויה משתדרגת כשמגיעים לארוחת הערב.

את הארוחה תקבלו בכלי זכוכית מעוצבים עם סכו"ם, ועם תפריט של שלוש אפשרויות לבחירת המנה עיקרית. ההתלבטות בין כל הטוב הזה תהיה האם אתם אנשי בשר בקר עשוי היטב בתוספת אורז וצימוקים או מעדיפים תבשיל עוף מרענן. אם לא בא לכם להיות בשריים אז קיימת אפשרות גם של נתח של דג סלמון איכותי וטעים. את המנה העיקרית ילווה סלט ישראלי וחומוס גרגירים מפנק, ולסיום תזכו בקינוח קרם ברולה עשיר, כמו במסעדת שף.

כשתעוררו לארוחת הבוקר תזכו בארוחה מהחלומות, הארוחה כוללת חביתה עם לחמניות חמות בתופסת תפוחי אדמה לצד סלט ישראלי ומטבלים של סלמון, זיתים, חמאה וגבינות. לקינוח תקבלו טרמיסו מפנק. 

לא רק הנאה יש בהנאה מהאוכל העשיר, אתם תזכו גם במצווה גדולה עם הבחירה לטוס עם אל על. האוכל בחברה נעשה בשיתוף עם ארגון 'תמ"מ' המעסיק אנשים ממשפחות קשות יום. הארגון הינו חברת בת של אל על שמכינה את האוכל הכשר שיוצא מישראל לרחבי העולם. במהלך הקורונה גם היה ייצוא של האוכל לבית, גם ארוחה כשרה וגם מצוות צדקה. 

ארוחת הערב במחלקת העסקים

ארוחת הערב במחלקת העסקיםצילום: ללא

אך אם עדיין מחלקת העסקים נשמעת לכם כמו השקעה רבה מידי, גם במחלקת הפרמיום יוענק לכם את אותו האוכל לו זוכים במחלקת העסקים. מחלקת הפרמיום היא בעלות נגישה יותר וגם שם תהנו ממושב רחב ומפנק שמתכוונן לצורת ישיבה שמתקרבת למצב של מיטה.

מחלקת הפרימיום באל על

מחלקת הפרימיום באל עלצילום: ללא

גם אם בחרתם לטוס במחלקת תיירים באל תוכלו להינות ממושב עם מערכת מולטימדיה מתקדמת ובליווי של צוות דיילים מסור. בטיסה יציעו לכם אוכל כשר ואיכותי, ובמהלך הטיסה תוכלו לקבל מגוון משקאות קלים לפי בקשתכם. ארוחת הערב כוללת לא פחות מכריך קורנביף מפנק בתוספת של ירקות, טחינה ולקינוח עוגת שוקולד. לארוחת הבוקר תוגש לכם חביתה בליווי לחמנייה חמה, תוספת גבינה לבנה, ירקות, ריבה ועוגה לסיום מתוק לארוחה. 

ארוחת הערב במחלקת התיירים

ארוחת הערב במחלקת התייריםצילום: ללא

מחלקת התיירים באל על

מחלקת התיירים באל עלצילום: ללא

בכל המחלקות תמצאו את מערכת המולטימדיה של מטוסי אל על. במערכת קיימים הסרטים הכי חדשים ונצפים, הסדרות הבינלאומיות והישראליות המוצלחות ביותר, מוסיקה עכשווית או נכסי צאן ברזל בתרבות הישראלית והבינלאומית. 

מי שאוהב להישאר בגבולות המוזיקה היהודית, יהנה מפלייליסט הכולל את שירי יונתן רזאל וחנן בן ארי. אם נפשכם חשקה גם לנצל את הזמן כראוי ללימוד תורה ניתן לצפות בשיעורי פרשת השבוע של סיוון רהב מאיר. אך לא רק אם אתם נמצאים בלב למידה של הדף היומי ולא תרצו לפספס את הרצף, באל על תוכלו להאזין לשיעורים שהוקלטו מראש.

אם אתם מעוניינים לשמוע עוד שיעורים האהובים עליכם הנמצאים ברחבי האינטרנט תמיד תוכלו להינות מגלישה באינטרנט בעזרת ה- wifi של אל על. הגלישה באתר של החברה היא בחינם לגמרי, אך עם תוספת תשלום תהיה לכם האפשרות גם לשלוח מסרונים ב- whatsapp או לגלוש באתרי החדשות. 

מחלקת עסקים

מחלקת עסקיםצילום: ללא

מערכת המולטימדיה במטוס

מערכת המולטימדיה במטוסצילום: ללא

מסך המולטימדיה עם שלט הבקרה

מסך המולטימדיה עם שלט הבקרהצילום: ללא

מטוס אל על

מטוס אל עלצילום: ללא

טיסת אל על

טיסת אל עלצילום: ללא