חוזרים לשגרה: עזר מציון מוציאה מערך ההסעות לקשישים ונכים למירון בל"ג בעומר

עשרות אלפי אנשים צפויים להגיע למירון לקראת סוף השבוע כדי לציין את ל"ג בעומר בקברו של רבי שמעון בר יוחאי. החפ"ק של עזר מציון משתמש ב-15 אמבולנסים שאוספים מהחניונים – פרוד, עין הוסים, צבעון כחל וספסופה את החולים, הנכים, הקשישים ובעלי המוגבלות בתנועה

חדשות כיפה תוכן שיווקי 27/04/21 14:41 טו באייר התשפא

חוזרים לשגרה: עזר מציון מוציאה מערך ההסעות לקשישים ונכים למירון בל"ג בעומר
צילום: עזר מציון

כבכל שנה 'עזר מציון' תפעיל חפ"ק שיתפעל את מערך ההסעות לקשישים ונכים למירון במהלך ל"ג בעומר. עשרות אלפי אנשים צפויים להגיע למירון לקראת סוף השבוע כדי לציין את ל"ג בעומר בקברו של רבי שמעון בר יוחאי. הסדרי התנועה, מקשים על נכים ואנשים בעלי מוגבלות בתנועה להגיע למקום. כדי לסייע להם ארגון עזר מציון יפעיל שירות איסוף מהחניונים הרבים שבסביבות ההר, הישר למרומי הר מירון.

החפ"ק של עזר מציון שנמצא בכניסה למירון, קולט לאורך כל היום את הבקשות ומשתמש ב-15 אמבולנסים ונכוניות שאוספים מהחניונים – פרוד, עין הוסים, צבעון כחל וספסופה את החולים, הנכים, הקשישים ובעלי המוגבלות בתנועה. בכל שנה הארגון מעלה כ-2,000 מוגבלי תנועה לציון הקדוש, בפעילות שנמשכת לכל אורך שעות העלייה לציון הקדוש. בנקודת החזרה יש אזור המתנה מוצלל עם מקומות ישיבה לממתינים להסעה חזור.

צילום: עזר מציון

המבצע המיוחד יוצא לדרך בשיתוף פעולה מלא עם משטרת ישראל, ארגוני ההצלה וכוחות החירום, ובסיוע המרכז למקומות הקדושים. הרב חנניה צ'ולק יו"ר העמותה: "אנחנו שמחים בזכות העצומה לסייע למי שזקוק לעזרה כדי לעלות לקבר הרשבי מזה 15 שנה. אני מודה לעשרות מתנדבי עזר מציון שפועלים במהלך היום על מנת להמשיך ולספק סיוע לנצרכים לכך"  

מספר מוקד עזר מציון להזמנת ההסעות: 073-24-777-24

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן