לרגל עונת השיפוצים |טאץ' אפוף גלאם מבלי לשבור קירות או לפשוט רגל

תקופת הקורונה הביאה עמה את הרצון לרענן את המרחב הביתי, להתאים אותו לצרכים המשתנים וליצור בו תביעת אצבע אישית. רכזנו עבורכם פתרונות המאפשרים לערוך שינוי קל, מבלי להיכנס לשבירת קירות 

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/03/21 13:38 כג באדר התשפא

לרגל עונת השיפוצים |טאץ' אפוף גלאם מבלי לשבור קירות או לפשוט רגל
צילום: אסף לוי

בשנה האחרונה  התעצמה המגמה והרצון של אנשים רבים  לעשות מתיחת פנים לחללי הבית בלי לשבור קירות ובלי להיכנס להוצאות גדולות. תקופת הקורונה וההסתגרות בבתים הביאה עמה את הרצון לרענן את המרחב הביתי, להתאים אותו לצרכים המשתנים וליצור בו תביעת אצבע אישית.

ענת אגסי מנהלת קשרי האדריכלים בחברת אלוני מסבירה: "בשנה האחרונה הביקוש לשינויים קוסמטיים בלט באולמות הרשת. ניכר רצון לרענן ולחדש את הקיים בלוחות זמנים קצרים יחסית. קיימים היום פתרונות המאפשרים לערוך שינוי קל בזמן קצר, מבלי להיכנס לשבירת קירות". 

השינויים הקוסמטיים הם חלק מטרנד רחב בהרבה המקדם חידוש חללים ללא שבירת קירות. כשמדובר בעולם האריחים והכלים הסניטריים קיימים מספר פתרונות שיתאימו ליצירת שינוי מהיר ובעל ערך מוסף גבוה, במדד של עלות מול תועלת.

צילום: אסף לוי

ענת אגסי מעניקה טיפים ועצות ליצירת שינוי משמעותי  שיוסיף טאץ' עיצובי זוהר מבלי לשבור קירות: 

פרקטי למינציה
פרקט הלמינציה מאפשר שינוי מהיר, בעיקר בשל העובדה שאין צורך לעקור את הריצוף הקיים ושנית, בזכות פיתוחים מתקדמים המאפשרים להרכיב את יחידות הפרקט זו לזו, ללא שימוש בדבקים או בכל חומר אחר. הדור החדש של פרקטי הלמינציה מציע פתרונות עמידים יותר, בעלי מראה אותנטי מאוד, עד שלעיתים קשה לעמוד על ההבדל בינו ובין פרקט עץ טבעי.

אריחים מדוקקים 
האריחים המדוקקים הם אריחי גרניט פורצלן, אותם אריחים מוכרים שנראים היום ברוב הדירות החדשות. האריחים המדוקקים מגיעים בעובי 3 עד 5 מ"מ ומאפשרים הדבקה על גבי ריצוף וחיפוי קיים. "הנתון הזה משמעותי מאוד, מסבירה אגסי ומוסיפה "הדבקת אריחים על גבי ריצוף או חיפוי קיים תחסוך ללקוח אלפי שקלים ותמנע כניסה לשיפוץ מאסיבי. פעולת ההדבקה מסתכמת בזמנים קצרים בהרבה, כמעט ללא לכלכוך, ובעלויות הרבה יותר נמוכות". 

קיר כוח

טריק עיצובי  ליצירת שינוי גדול בחלל הוא "קיר כוח" – קיר זה יכול להיות בסלון, בחדר השינה או בקיר הכניסה.  ניתן למצוא היום מגוון ענק של אריחים, בשלל מידות, טקסטורות וגוונים, אשר ביישום פשוט ומהיר יכולים ליצור שינוי גדול, כתם צבע מלא שיק וסטייל. 

כלים סניטריים
קיימים כלים סניטריים שהמנגנון שלהם דורש חציבה בקיר, אבל לצד אלו קיימות קולקציות רבות, מרהיבות ועשירות המאפשרות החלפה פשוטה בלבד. תחשבו רגע, מה יקרה לחלל הביתי שלכם אם רק תחליפו בו את הברזים. ברזים וראשי טוש הם סוג של אבני חן המקשטות את הבית, במגוון של גימורים – שחור, זהב ועוד. מספיקה החלפה שלהם בלבד, כדי לזרוק בבית כולו מידה נכונה של התחדשות מרעננת. 

צילום: אסף לוי

 

צילום: מאור מויאל

 

צילום: אסף לוי

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן