נשתל העץ הראשון בפארק לזכר אסתר הורגן

בני משפחת הורגן שתלו את העץ הראשון ב"פארק אסתר" אותו הם מתכננים להקים לזכרה של אסתר הי"ד, וקוראים לציבור להשתתף בקמפיין להקמת הפארק: "הקמת הפארק תהיה מסר של נטיעת חיים במקום בו נגדעו חיים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/12/20 17:50 טו בטבת התשפא

נשתל העץ הראשון בפארק לזכר אסתר הורגן
נכדה של אסתר משקה את העץ הראשון, צילום: באדיבות המשפחה

משפחתה של אסתר הורגן הי"ד שנרצחה בשבוע שעבר סמוך ליישוב טל מנשה, סיימה ביום שני את ימי השבעה, כשבימים האחרונים החליטה המשפחה להקים לזכרה את "פארק אסתר", פארק טיולים וריצה כהנצחה לדמותה המיוחדת שידעה ליהנות מטבע, מספורט, מריקודים ומאנשים. לפי התכנון, הפארק יוקם במקום הרצח, דווקא במקום בו נגדעו חיים, בכדי לזרוע תקווה.

ביום שני, מיד לאחר קימתם מהשבעה, הגיעו בני המשפחה אל שער היציאה מהישוב, לכיוון היער הסמוך, בכדי לשתול שתילים לזכרה. לאחר מכן צעדו לעבר היער, והתייחדו במקום בו נלקחו חייה של אימם וסבתם שכל כך אהבו.

"הקמת הפארק תהיה מסר של נטיעת חיים במקום בו נגדעו חיים", מסרו בני המשפחה, "בימים אלו אנו, משפחת הורגן וחבריה של אסתר מתחילים לתכנן את הפארק וזקוקים לעם ישראל שיתגייס. את הפארק אנחנו שואפים להקים בשיתוף עם עם ישראל כולו ועם אוהבי ישראל והטבע בכל מקום שהם. הצטרפו אלינו ויחד נקים את הפארק ונמשיך בדרכה של אסתר" הוסיפו.

בואו להיות חלק מהקמת הפארק החדש