צימרים ברמת הגולן עם כל הפינוקים שיש בעולם

כשמחפשים אחר צימרים ברמת הגולן עם כל הפינוקים בעולם, אוטומטית חושבים על יישוב חד נס אשר נמצא צפונית לכנרת. במיקום אסטרטגי מושלם, יישוב חד נס מציע לכם מגוון מתחמי סוויטות יוקרתיות עם ג'קוזי ספא מול הכנרת, כמו כן צימרים עם בריכות פרטיות. בואו נבין יחדיו עד כמה מקומות אלו מפנקים

חדשות כיפה תוכן שיווקי 09/12/20 13:28 כג בכסלו התשפא

צימרים ברמת הגולן עם כל הפינוקים שיש בעולם
צימרים, אילוסטרציה, צילום: shutterstock

כולנו רוצים להנות מהחופשה המושלמת מדי פעם, וכולנו מוכנים להצפין עד רמת הגולן בשביל להנות ממנה. וכשאתם מגיעים לאזור רמת הגולן, אי אפשר להתעלם מהיישוב הנקרא חד נס. חד נס הוא אחד היישובים הכי מפנקים אולי במזרח התיכון, שם תמצאו מתחמי סוויטות, מלונות בוטיק וצימרים ברמות הכי גבוהות. וכשמחפשים להנות מנופש ברמות הכי גבוהות, באותה הנשימה מזכירים צימרים יוקרתיים בצפון עם בריכה פרטית מחוממת כל הלילה. קבלו את החופשה המושלמת שלכם אל מול שקיעה צפונית:

חופשה אל מול שקיעה מושלמת ביישוב חד נס, רמת הגולן

פותחים בקבוק יין, מוזגים אל הכוסות אותו ומביטים בשקיעה, אפשר גם בירח אם מדובר בשעת לילה מאוחרת. כל שעה היא פנטסטית אם נמצאים במתחמי הצימרים המפנקים ביותר בארץ. אתם תהיו מוקפים בצמחייה מלכותית ויוצאת דופן, שמזכירה לכם את אמצע תאילנד.

יחד עם צמחייה מלכותית ופסטוראלית, יש סביבכם גם תאורה רומנטית במיוחד. תדמיינו את התאורה אשר משתקפת על הצמחים שיש במתחמי צימרים ברמת הגולן ובצפון. התאורה יוצרת מעין אפקט מאוד קסום של ערבובים של צבעים. פשט מדהים.

איזה סוג אבזור נמצא במתחמי צימרים ברמת הגולן?

ואם רוצים לדבר על מדהים, מדברים על כל האבזור שיש במתחמי צימרים ברמת הגולן ובמתחמי סוויטות בצפון ובחד נס. המתחמים האלו כוללים את כל האבזור שרק צריך, גם אם רוצים להרגיש מלכים ומלכות לסוף שבוע אחד.

מתחמי צימרים יוקרתיים עם בריכה פרטית מחוממת 7\24, בדרך כלל גם יכללו מטבחונים מאובזרים. יחד עם זאת, גם חדרי רחצה מטוקטקים עד הסבון הנוזלי והשמפו. יש לכם עם לרוב ערוצי לוויין בטלוויזיה, כולל גם מערכות סלון שאפשר להתפנק עליהן למרתון סרטים.

צימרים יוקרתיים עם בריכה פרטית מחוממת כל הלילה וכל היום

עוד ברשימת התענוגות שלנו, אנחנו נרצה גם להמליץ לכם על סוויטות יוקרתיות בחד נס עם עיסויים מסוגים שונים. אמה-מה, חשוב לבדוק לפני כן את הוראות משרד הבריאות. אם משרד הבריאות מתיר זאת, תוכלו להנות מדילים של צימרים ברמת הגולן עם עיסוי שוודי מקצועי. כמו כן, גם עיסוי רפלקסולוגיה, אבנים חמות, טיפולי ספא מקצועיים ועוד.  

הפינוק המושלם לא באמת יכול להיות מושלם אם הוא לא כולל גם אוכל טוב. צימרים יוקרתיים עם בריכה פרטית מחוממת 7\24, הם מתחמי נופש שמגיעים עם ארוחות הבוקר הכי עשירות. בדרך כלל יהיה צורך להוסיף בתשלום על ארוחות בוקר, אבל בחלק מהמתחמים תוכלו להנות גם מארוחות בוקר חינמיות, על חשבון הבית.

צימר ברמת הגולן עם ארוחת ערב בתוספת תשלום

ואם אתם רוצים צימר ברמת הגולן עם ארוחת ערב, יש על מה לדבר. יש באזור רמת הגולן ספקים עצמאיים של משלוחי אוכל לצימרים, כולל גם ארוחות שף אמיתיות וסושי מהסרטים. מעדיפים פיצות? יש גם צימרים עם פיצות במשלוחים עד הצימר עצמו.

אם אתם צריכים מידע נוסף, בדרך כלל לבעלי הצימרים יהיה אותו. תוכלו להתקשר לבעלי הצימרים ולשאול אותם לגבי צימרים ברמת הגולן עם סושי. בדרך כלל, בכל אזור בצפון יש ספקי אוכל עצמאיים אשר מבשלים ארוחות גורמה עבור אורחי הצימרים.

מה עוד כדאי לדעת לגבי מתחמי צימרים עם בריכות פרטיות ומחוממות?

עוד כדאי לדעת, סביב אזורי הכנרת ורמת הגולן יש גם אטרקציות מומלצות לזוגות, אטרקציות מים מומלצות למשפחות, טיולי ג'יפים, טיולי טרקטורונים ועוד. אוהבים רכיבה על סוסים באזור הכנרת? גם את זה ניתן למצוא בקלות באזורי רמת הגולן.

עוד סביב אזורי רמת הגולן, אנחנו נמליץ לכם לבקר גם בשלל מסלולי מים מומלצים למשפחות, מסלולי טיולים מומלצים לבעלי כלבים ברמת הגולן ועוד. כל עוד אתם מעוניינים לחוות סוף שבוע מתובל בהמון כיף ורומנטיקה, זה קיים באזור יישוב חד נס, רמת הגולן.