שופינג IL, בלאק פראיידי, וסייבר מאנדיי – האם שווה לקנות בחגי הקניות בישראל?

חודש נובמבר הגיע וזה אומר שימי המכירות המיוחדים בפתח. מבצעים רבים עם הנחות ייחודיות מחכות לישראלים באינטרנט, אך האם באמת משתלם לחכות לימים האלה? יש דברים שפחות משתלם לקנות? ומתי בדיוק כל זה קורה? כל הפרטים בכתבה

חדשות כיפה תוכן שיווקי 18/11/20 21:52 ב בכסלו התשפא

שופינג IL, בלאק פראיידי, וסייבר מאנדיי – האם שווה לקנות בחגי הקניות בישראל?
קניות באינטרנט. כדאי להכין את האשראי?, צילום: shutterstock

בשנים האחרונות כמות הרכישות באינטרנט חצתה כל דמיון, וכיום כל אחד וכל אחת מאיתנו מבצעים קניות באינטרנט באופן שכיח. זוהי הסיבה שלא מעט ישראלים אוהבים מאוד את חודש נובמבר, חודש שבו יש לא מעט חגי קניות שבהם המחירים פשוט צונחים כלפי מטה. החג הישראלי נקרא שופינג IL, ועבור לא מעט ישראלים הוא ללא ספק חג שהם מוכנים לחגוג אותו בקניות ללא הכרה.

לא משנה מה חסר לכם בבית, אם חודש נובמבר מתקרב, ההמלצה היא לחכות עד שיגיעו חגי הקניות – כי אולי תוכלו לקבל את מבוקשכם במחיר מאוד זול. אך האם זה באמת משתלם לחכות מספר שבועות עד שהם יתחילו? או שכבר שווה לרכוש את המוצרים לפני על מנת שהם לא יגמרו מהמלאי?

אם השאלה הזאת מעסיקה אתכם מאוד, הגעתם למקום הנכון! אנו נסביר לכם בדיוק מדוע שווה לכם לחכות לבלאק פראיידי, כך שתוכלו להיות בטוחים שעשיתם את הבחירה הנכונה, ולהימנע מהתסכול של החלטה לא נכונה.

כל החנויות בישראל משתתפות בחגיגה

ישנם ישראלים שנוטים לחשוב כי חגי הקניות של נובמבר הם חגיגה קטנה של מספר רשתות גדולות, אך בפועל כמעט כל החנויות בישראל משתתפות בחגיגה. לא משנה אם מדובר על חנות גדולה או על חנות קטנה, אתם תוכלו למצוא בה מבצעים שונים ומגוונים. שוטטות קצרה ברחבי הרשת במהלך הימים הללו תציג בפניכם לא מעט מבצעים שאפילו לא יכולתם לדמיין אותם מראש. אז לכן אל תהססו להמתין מספר שבועות, ברוב המקרים ההמתנה הארוכה תתברר בתור המתנה אידיאלית שתאפשר לכם לחסוך לא מעט כסף בראייה לאחור.

מה מומלץ לקנות במהלך חגי הקניות של נובמבר?

הדבר הראשון ברוב הישראלים מעדיפים לקנות במהלך חגי הקניות של נובמבר זה כמובן מוצרי חשמל. הסיבה לכך היא שדווקא בחג הזה בהשוואה למועדים אחרים במהלך השנה, הרוכשים יכולים להנות ממבצעים מאוד אטרקטיביים. מוצרי חשמל ברוב המקרים הם לא זולים בכלל, ולכן אם יש הנחה של עשרות אחוזים זה יהיה מורגש בצורה מאוד משמעותית במחיר עצמו. כמובן שגם כאן צריך להגיד כי ישנם מוצרי חשמל שהמחיר שלהם יורד בצורה משמעותית יותר ויש כאלה שקצת פחות. אחד ממוצרי החשמל התקלקל לכם? אתם בדיוק רוצים לרכוש מוצר חשמלי חדש? שווה לכם לחכות לשופינג IL או אולי אפילו ליום הרווקים הסיני.

הדבר השני שלא מעט ישראלים קונים במהלך חגי הקניות של נובמבר זה תכשיטים. עגילי זהב צמודים או כל תכשיט אחר שאותו הם רוצים לקנות עבור בת הזוג או אולי אפילו עבור עצמם. בדומה למוצרי חשמל, גם העלות של התכשיטים היא לא זולה בכלל, ולכן חגי הקניות הללו מאפשרים לרוכשים להנות ממחירים הרבה יותר זולים. מה שהיה נמכר באלפי שקלים, יכול לרדת במאות שקלים מהמחיר הרגיל – כך שאתם תוכלו לקנות תכשיטים שאפילו לא חלמתם שתקנו עגילי זהב צמודים, טבעות או אפילו צמידים מהודרים.

הדבר השלישי והאחרון שעליו נרצה להמליץ לכם לקנות במהלך שופינג IL זה כמובן תשמישי קדושה שאולי עד כה לא קניתם בגלל העלות הכספית שלהם. אולי זה נשמע לכם מוזר מעט, אך גם חנויות המוכרות תשמישי קדושה מנצלות את המועד המיוחד הזה על מנת להוריד את המחירים בצורה רצינית. כך שאם אתם רוצים לקנות תשמיש קדושה כזה או אחר, אתם יכולים למצוא את עצמכם קונים אותו במחיר מאוד זול – מחיר שאולי לא חשבתם שתוכלו לקבל אותו עד לפני מספר שבועות.

לסיכום – האם שווה לחכות לחגי הקניות של נובמבר?

אם יש לכם אפשרות לחכות לחגי הקניות, אז התשובה היא חד משמעית שכן! לא כולם יכולים להמתין מספר שבועות עד שהם יוכלו לבצע את הרכישה, ולכן הם קונים לפני שחגי הקניות מתחילים. אך בפועל מדובר על מועדים שבהם תוכלו להוזיל את סל הקניות כולו בעשרות אחוזים, אז למה שלא תיקחו את האפשרות הזאת בשתי ידיים? לא רק חנויות ספציפיות משתתפות בחגיגת המחירים, כמעט כל חנות שתיכנסו אליה או שתמצאו אותה באינטרנט מורידה את המחירים בעשרות אחוזים. לחודש נובמבר הקרוב נותרו עוד חגיגות בלאק פראיידי ב-27 וסייבר מאנדיי ב-30 לחודש.

מיליארדי אנשים מכל רחבי העולם לא טועים!

אומנם אנחנו חוגגים את שופינג IL, אך בכל מדינה אחרת בעולם יש את חג הקניות שלה. בחודש נובמבר על פי הערכות מיליארדי אנשים מכל רחבי העולם מבצעים קניות באינטרנט, ואפשר להגיד כי במקרה הזה חוכמת ההמונים בהחלט מצדיקה את עצמה. אם כל כך הרבה אנשים מחליטים כי חודש נובמבר הוא החודש האידיאלי לקניות של מוצרים, אז למה שאתם תחשבו אחרת? אם כבר יצא לכם לחכות עד כה, שווה לכם לחכות עוד כמה שבועות על מנת לבחון את המבצעים השונים – מבצעים שיכולים להתברר כאטרקטיביים במיוחד.